Gravatar

#41 elwood 18 år siden

#40 nice den ser sku ikke ringe ud.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42 dyg 18 år siden

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#43 elwood 18 år siden

#42 ok takker for det, det jeg nok holder mest øje med er om det er noget der er til og slæbe med rundt, når man er ude og gå f.eks.

men self der jo ingen der siger man skal ha det hele i på en gang. f.eks. lader får jeg næppe brug for lader hvis jeg er på en lejr langt væk fra noget der minder om EL 8-)
Gravatar

#44 dyg 18 år siden

Jeg har også overvejet at købe en, der er lidt mindre, men har egentligt ikke haft problemer med at slæbe min Nova 3 med rundt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#45 elwood 18 år siden

#44 ok , men uanset hvad det ser du til det er et godt mærke hvertfald, så jeg må lige ind til japan foto og kigge om de har noget der kunne være godt.

Uhh Tirsdag eller Onsdag skal jeg ind og købe mit SLR damm jeg kan ikke vendte til og få det med hjem, det bliver Sweet 8-)
Gravatar

#46 filmz-Jessmoeller 18 år siden

Super side.
Skal da lige love for at han går i detaljerne.
Har altid været canon mand, men det ser næsten ud til at det nærste kamera skal være et Nikon D80

Min samling:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
Gravatar

#47 elwood 18 år siden

Jeg sidder lige og læser en ret intressant diskousion på dpreview, der er også snak om bags til SLR, men her går snakken på den mest diskrete taske, der ike skriger jeg er et SLR stjæl mig.

Faktisk meget intressant at sidde og læse, ikke lige det første kriterie jeg tænker på ved en cambag. Måske man evt. kunne fjerne selve logoet hvis det nu er en lowepro man har hehe 8-)

#46 Der er da heller ikke noget ved det er overfladisksnak vel 8-)
Gravatar

#48 filmz-Jessmoeller 18 år siden

Nej, men der anmelder forskellige produkter, og mange gange bærer det præg af de foretrækker det ene mærke fremfor et andet.
Ham her har jo alt og alle, og går det forståeligt for den meninge mand (mig)
Min samling:
Gravatar

#49 elwood 18 år siden

#48 ehmm jeg ikke lige med, jeg gav ikke udtryk for noget med anmeldelserne af ting.

jeg kommenterede blot på Skal da lige love for at han går i detaljerne. med at jeg var enig med at det gør han, og at det er en god ting 8-)

men hensyn til snakken om taskerne jeg nævnte, så mente jeg bare at det var intressant at læse om den bekymring indefor valg af taske.

Gravatar

#50 filmz-Jessmoeller 18 år siden

Det var i forbindelse med siden Kenrockwell, det glemte jeg vis at sige, jeg tænkte på.
Skulle måske droppe at gå i byen 2 dage i træk i min alder ;-)
Min samling:

Skriv ny kommentar: