Gravatar

#391 BN 13 år siden

akerman (390) skrev:
At dømme efter folks fornærmede kommentarer (wimmie, babo, collateral) så kunne noget da tyde på, at de har problemer med at håndtere direkte, uindsvøbt argumentation.

Jo, jeg har godt set, at nogle har følt sig lidt/meget stødt over enkelte udtalelser fra ham. Men har det været så meget at Bruce af den (medvirkende) årsag behøver at slette sig som bruger igen? Det er bare dét der undrer mig.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#392 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg synes bare Bruces holdninger politisk set er lidt fjollede, men han ødelægger da absolut ingen ting for mig, og jeg håber da ikke at mine udtalelser har været så stødende (eller hvad man nu skal kalde dem), at de får manden til at flygte fra filmz. I så fald er jeg da ked af det.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#393 MMB 13 år siden

Han opretter jo en bruger igen om to uger alligevel... Han har åbenbart brug for at blive tøsefornærmet og få lidt opbakning, når det ikke går, som han vil have...
Gravatar

#394 Kruse 13 år siden

Åh for fanden da også Bruce, ikke igen....

Vi var så tæt på at have valget overstået, og så havde aktiviteten i denne tråd og den politiske debat været afstummet, så kunne du ikke bare have forsøgt at undgå denne tråd indtil da? Nå, det er jo forsent nu. Jeg håber ikke der går alt for længe inden at du vender tilbage.

Foeller (393) skrev:
Han har åbenbart brug for at blive tøsefornærmet

Tøsefornærmet? Jeg synes nu at han fattet og rolig forklare sine grunde i #387 om hvorfor han smutter, og jeg kan ikke se hvad der skulle være "tøsefornærmet". Tværtimod, handler det mere om at han ikke kan nedtone sine stærke holdninger til Enhedslisten, hvilket har resulteret i at nogle brugere har følt at tonen blev for meget. Det vil han så åbenbart "spare" nogle brugere for ved at forlade siden.

At jeg så synes at det er en lidt tåbelig beslutningen, er så en anden sag.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#395 Collateral 13 år siden

Så er stemmen afgivet. Jeg kan i øvrigt sagtens tage uenighed, men gider ikke personlige angreb that's it. Nu skal jeg se valg resten af aftenen, og så i øvrigt glæde mig over at bo i det her dejlige land.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#396 Lord Beef Jerky 13 år siden

Well, det er vel helt op til manden... bare han ikke laver en Venstre, og bliver ved med at skifte mening =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#397 Lord Beef Jerky 13 år siden

#395 Også jeg! Jeg skal sateme se Anders Lund Madsen på DR2 hele aftenen!
Gravatar

#398 Kruse 13 år siden

Lord Beef Jerky (397) skrev:
#395 Også jeg! Jeg skal sateme se Anders Lund Madsen på DR2 hele aftenen!

Samme her! Det bliver forhåbentligt pænt spas, som kan lindre lidt for de bekymringer for Danmarks fremtid der formentlig opstår efter i aften =)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#399 Lord Beef Jerky 13 år siden

#398 Formentlig? Det gør der vel ligegyldig hvad, eftersom alle økonomiske planer på begge blokke er underfinanserede af helvedes til!
Gravatar

#400 MMB 13 år siden

Tøsefornærmet, irriteret eller bare træt af andres holdninger og mangel på forståelse. Man kan kalde det så meget, og ordvalget er jeg egentlig ligeglad med.

Jeg synes bare, det er så dumt, at han sletter sin bruger, når det er lige så sikkert som, at Danmark får en rød regering i morgen, at han kommer tilbage igen. Og hvorfor i det hele taget slette sin bruger, når han bare kan lade vær med at kommentere i de tråde, som han tilsyneladende ikke kan holde ud at diskutere i? Det virker for mig som et mærkeligt forsøg på at få opmærksomhed - ikke at jeg kan forstå, hvorfor han skulle have behov for dette.

Skriv ny kommentar: