Gravatar

#401 Kruse 13 år siden

Foeller (400) skrev:
Tøsefornærmet, irriteret eller bare træt af andres holdninger og mangel på forståelse. Man kan kalde det så meget, og ordvalget er jeg egentlig ligeglad med.

Men han har jo slettet sin bruger fordi at andre har et problem med hans holdninger og ytringer, og han ikke har lyst til at tage fornøjelsen ved dette forum væk fra flere brugere. Det kan jeg bare ikke identificere med "tøsefornærmet".

Foeller (400) skrev:
Jeg synes bare, det er så dumt, at han sletter sin bruger, når det er lige så sikkert som, at Danmark får en rød regering i morgen, at han kommer tilbage igen. Og hvorfor i det hele taget slette sin bruger, når han bare kan lade vær med at kommentere i de tråde, som han tilsyneladende ikke kan holde ud at diskutere i? Det virker for mig som et mærkeligt forsøg på at få opmærksomhed - ikke at jeg kan forstå, hvorfor han skulle have behov for dette.

Jamen, jeg synes også at det er dumt, men det er nu engang noget som Bruce selv vælger, og hvis han har det bedst med at slette sin bruger, så lad ham om det.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#402 TheEnd 13 år siden

Lord Beef Jerky (397) skrev:
Jeg skal sateme se Anders Lund Madsen på DR2 hele aftenen!

+1
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#403 MMB 13 år siden

Kruse (401) skrev:
Men han har jo slettet sin bruger fordi at andre har et problem med hans holdninger og ytringer, og han ikke har lyst til at tage fornøjelsen ved dette forum væk fra flere brugere. Det kan jeg bare ikke identificere med "tøsefornærmet".

Så er han vel også træt af andres mangel på forståelse. Tøsefornærmet er nok et forkert at bruge, men det er sådan set også underordnet.
Den der med at han sletter sig for ikke at tage fornøjelsen væk, køber jeg altså ikke. For der er godt nok mange brugere, som han så også har taget fornøjelsen væk fra i løbet af årene (mange af dem godt nok også nogle klaphatte), hvis man følger den tankegang.
Gravatar

#404 Kruse 13 år siden

Foeller (403) skrev:
Den der med at han sletter sig for ikke at tage fornøjelsen væk, køber jeg altså ikke. For der er godt nok mange brugere, som han så også har taget fornøjelsen væk fra i løbet af årene (mange af dem godt nok også nogle klaphatte), hvis man følger den tankegang.

Pointen her er netop at han siger at det er brugere som han jo egentligt godt kan lide. Deri ligger forskellen. Du er vel også selv ligeglad med hvordan du bliver opfattet af folk som du synes er idioter/klaphatte, men du vil vel gerne have at folk som du godt kan lide ikke har det dårligt med dig? Sådan har jeg det i hvert fald.
Gravatar

#405 Castanea 13 år siden

Det er et kompleks træk at slette sin bruger. Kun få indvidede kan gennemskue de mange overvejelser, disse fora-helgener har taget i betragtning. Lidt à la politik.
Gravatar

#406 Kruse 13 år siden

Er jeg den eneste der er ved at få ondt i hovedet af at høre Amelie forklare politik?
Gravatar

#407 gi-jones 13 år siden

Hehe, jeg morer mig kosteligt :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#408 Collateral 13 år siden

"Svampebob firkant!? Det ved jeg ikke hvad er?"
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#409 misuma 13 år siden

Jeg sad og googlede Radikale Venstre og faldt over sætningen "Vi satser på personlig frihed OG fælleskabet"

En tanke som tiltaler mig, men for pokker, er det ikke det alle partierne søger i bund og grund?

Jeg finder det stadig svært at finde et sted at smide mit anker, jeg tror dog jeg har det bedst midt i alt "svineriet" hvilket jeg har indtryk af at RV gør. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#410 wimmie 13 år siden

akerman (390) skrev:
At dømme efter folks fornærmede kommentarer (wimmie, babo, collateral) så kunne noget da tyde på, at de har problemer med at håndtere direkte, uindsvøbt argumentation.

LA står i øvrigt til 7,1% lige nu eller 13 mandater. Fantastisk !!

Plat kommentar... Jeg kan sagtens håndtere argumentation men behøver det at ende i "namecalling" - desuden er det jo ikke Wimmie, Babo og Collateral der sletter sig selv herinde, så hvem er det der ikke kan håndtere kritik?

Og nej, ingen af os har ytret ønske om at nogen skal slette sig, og jeg har heller ikke denne gang nogen tilfredsstillelse i at se Bruce forsvinde igen - jeg kan stadig godt lide de gode diskussioner og somme tider endda hans walls of text, og jeg har skam stor respekt for Bruce og havde ingen intentioner om at bære nogen former for nag pga. fornærmelse; det er trods alt et filmsite ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: