Det er et kompleks træk at slette sin bruger. Kun få indvidede kan gennemskue de mange overvejelser, disse fora-helgener har taget i betragtning. Lidt à la politik.
Men vi husker dem nu også for hvad de var, og håber at deres fordums antydede indsigter vil finde vej til den nye inkarnation... :)
Bare rolig, han er snart tilbage...om kort tid dukker der nye walls of text op i debatterne skrevet at mystiske brugernavne og der vil atter bliver konkureret om at "spotte Bruce" :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Det er da vanvittigt! Lægger man selv ud med at ytre om sit politiske ståsted, så må man også påregne at debatten får kant. Jeg så intet i debatten mellem Bruce og Wimmie, som burde resultere i en sådan udvikling. Bruce ytrer saglige holdninger på en meget velargumenterende facon, og han har så sandelig ret til dette, uden at han skal føle sig angrebet. Han har tydeligvis oplevet det sådan.
Stemmer man kontroversielt og samtidig flager med det, så er det ganske naturligt, at modspil af bidsk karakter dukker op. Bruce kan sit stof, og jeg bifalder hans kompromisløshed.
Ej come on... Hvor i mit indledende indlæg lægger jeg op til at blive talt ned til? Jeg er da fuldstændig ligeglad med at folk sviner Enhedslisten, men vær lige sød at fortælle mig hvorfor det er nødvendigt at blive personlig som han gjorde? Og endnu mere over for Collateral...
Jeg har intet imod modspil - absolut intet, men hvad er der galt med en saglig diskussion - og hvori ligger det nødvendige i at kalde folk 'naive', 'uoplyste' og 'misundelige' fordi man ikke kan lide deres parti?
Jeg synes det er trist at man herinde gør hvad man hele tiden har rystet på hovedet over at de gjorde i valgkampen - nemlig gjorde det personligt. Det meldte jeg ud at jeg ikke var interesseret i. Og så får man jo nærmest smidt i hovedet at man er sart...
Synes da det er ret træls at blive klandret for Bruces afgang herfra - hvorledes kan andre end Bruce holdes ansvarlige for at slette Bruces profil?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Vi fejrer demokratiet og derigennem ytringsfriheden. Hvad jeg plederede for i mine indlæg var blot en smule gensidig respekt. At jeg ikke følte at dette blev givet er hvad det er. Jeg ville som Wimmie heller ikke lade diskussionen ligge Bruce til last, selvom jeg indrømmet blev ret eftertrykkeligt provokeret af den. Hvis det gør mig sart so be it, men jeg holder fast i at jeg blot udbad mig e smule større saglighed, hvilket Bruce havde i langt det meste af vores diskussion, men altså ikke hele vejen igennem.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Synes da det er ret træls at blive klandret for Bruces afgang herfra - hvorledes kan andre end Bruce holdes ansvarlige for at slette Bruces profil?
Jeg håber, at jeg - ligesom dig - mistolker udsagn om, at andre parter skulle være afgørende for Bruces afgang. Når man læser Bruces afskedsindlæg (eller kender ham personligt), vil man jo se, at det helt og holdent er hans egen beslutning, uprovokeret af andre.
#411 Muldgraver 13 år siden
Men vi husker dem nu også for hvad de var, og håber at deres fordums antydede indsigter vil finde vej til den nye inkarnation... :)
#412 Djarnis 13 år siden
+1
Han har vel forhåbentlig ikke slettet sin bruger??!
#413 Kruse 13 år siden
Desværre jo.
#414 davenport 13 år siden
#415 wimmie 13 år siden
#416 Kruse 13 år siden
x2
#417 Djarnis 13 år siden
Stemmer man kontroversielt og samtidig flager med det, så er det ganske naturligt, at modspil af bidsk karakter dukker op. Bruce kan sit stof, og jeg bifalder hans kompromisløshed.
+ 1 til Bruce...
#418 wimmie 13 år siden
Ej come on... Hvor i mit indledende indlæg lægger jeg op til at blive talt ned til? Jeg er da fuldstændig ligeglad med at folk sviner Enhedslisten, men vær lige sød at fortælle mig hvorfor det er nødvendigt at blive personlig som han gjorde? Og endnu mere over for Collateral...
Jeg har intet imod modspil - absolut intet, men hvad er der galt med en saglig diskussion - og hvori ligger det nødvendige i at kalde folk 'naive', 'uoplyste' og 'misundelige' fordi man ikke kan lide deres parti?
Jeg synes det er trist at man herinde gør hvad man hele tiden har rystet på hovedet over at de gjorde i valgkampen - nemlig gjorde det personligt. Det meldte jeg ud at jeg ikke var interesseret i. Og så får man jo nærmest smidt i hovedet at man er sart...
#419 Collateral 13 år siden
#420 JannikAnd 13 år siden