Gravatar

#431 The Insider 13 år siden

Amen! Og i øvrigt:
War. War never changes.
Gravatar

#432 HelmerJ 13 år siden

#429 Du er jo ræve-rød kvindemenneske xD

wimmie (429) skrev:
dum, terrorist, landsforræder, "skudt i låget" og "syg i hovedet"

Name calling, bestemt, og lang ud over hvad der kan accepteres som/i saglig argumentation

wimmie (429) skrev:
misundelig, naiv og uoplyst

Det er lidt mere over i "min far kan banke din far" kategorien, eller er det bare mig?

The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#433 wimmie 13 år siden

HelmerJ (432) skrev:

wimmie (429) skrev:
misundelig, naiv og uoplyst

Det er lidt mere over i "min far kan banke din far" kategorien, eller er det bare mig?

Som sagt; det kom efter det andet, så det fik nok bare det berømte bæger til at flyde over - men stadig unfair og usaglige metoder efter min mening.
Jeg er hverken misundelig eller uoplyst - naiv...måske; det vil vise sig :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#434 wimmie 13 år siden

HelmerJ (432) skrev:
#429 Du er jo ræve-rød kvindemenneske xD

Uden tvivl :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#435 Thomsen 13 år siden

#429+430 - Helt enig.

Jeg stemmer ikke selv Enhedslisten og ligger politisk nok tættere på Bruce, end han går og tror. Men jeg synes, det er utroligt, at man herinde skal lægge ører til at blive kaldt misundelig, uoplyst og naiv - og så oven i købet få at vide, at man selv har lagt op til det: For man har jo offentligt indrømmet at stemme på venstrefløjen, og så må man bare tage, hvad der kommer (og skældsordene har jo "en del fakta på sig", som en oven i købet skriver). Vorherre bevares.

Bruce er ikke den eneste bruger i denne tråd, hvis retorik hører mere hjemme på Nationen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#436 Babo84 13 år siden

Hurra for de røde. Lad os skifte emnet.
Gravatar

#437 Collateral 13 år siden

#436: Hvorfor er det væsentligt at skifte emnet i tråden der omhandler Folketingsvalget?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#438 loki 13 år siden

Stemte Ø som jeg nu har gjort i mange år, men globalt kollaps er globalt kollaps, og det kan intet ændre på, selv hvis viljen var til stede.

Tror de næste 10 år blive lidt for spændende... måske om 10000 år vi har lært at leve i balance med alt, og er gået tilbage til vores primære tilstand som jæger/samler og nomader.

Måske vi er uddøet for længst.
www.peakoil.dk
Gravatar

#439 Babo84 13 år siden

Det er så heller ikke det jeg mener. Men at skifte fra snakken om de fornærmelser, Bruce osv og bruge tiden på snakke politik.
Gravatar

#440 Slettet Bruger [3026451432] 13 år siden

Helle Thorning skrev:

Det er ikke fortjent, at SF går lidt tilbage.

Hun er allerede begyndt at lyve. Jeg giver hende et år.

Skriv ny kommentar: