Gravatar

#21 NightHawk 13 år siden

Har også lige været inde og stemme på Søren Olsen.

Som det ser ud nu så ligger han solidt i front af afstemningen, så krydser fingre for at det fortsætter, så han og familien kan få denne unikke oplevelse med sig. Det kan man kun unde dem, oven på den forfærdelige tragedie de har været ude for.

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#22 rammy 13 år siden

Done.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#23 intak 13 år siden

done
Gravatar

#24 tiany 13 år siden

Done
Valar morghulis
Gravatar

#25 Åkepool 13 år siden

Har stemt og lige nu ligger han med 50% af stemmerne. Håber han kører den hjem.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#26 bhs 13 år siden

Done
Gravatar

#27 Åkepool 13 år siden

Så har jeg også lige taget Wimmies link og smidt det på min profil, så mine venner også kan se det. Håber bare jeg har gjort det rigtigt, for jeg er sgu ikke så stærk i det hersens Facebook (er på hver 3 måned eller noget).
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#28 wiseguy 13 år siden

Done
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#29 jessup 13 år siden

gjort
This is just until June
Gravatar

#30 Bony 13 år siden

Jeg stemte også på ham. Men gode kontakter eller ej, så burde han efter min mening ikke have svært ved at vinde, da han er den helt rigtige finalist og kandidat til "jobbet". Det er for mig helt uforståeligt, at nogen kan stemme på andre end Søren Olsen.

Morten Olsen, bror til Søren og Lars Olsen skrev:
- Jeg vil meget gerne nominere min lillebror Søren Olsen, som i søndags oplevede den værste hændelse i sit korte liv, da vores bror Lars Olsen faldt om under håndboldkampen i Maribo. Jeg vil gerne give min lillebror en kæmpe oplevelse for livet – som har vist sig fra sin værste side, lød det fra Morten Olsen, da han nominerede sin lillebror.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: