Gravatar

#21 elwood 19 år siden

#20 de har jo lavet Dreamfall, som er efterfølgeren til TLJ, men det er slet slet ikke samme stil, eneste der holder spillet oppe er historien.

Ellers så blev jeg godt nok skuffet, da 1'eren jo klart er på listen over nogle af de bedste adventures.

Damm jeg blev knyttet til April, ikke noget spil der siden har bevægede mig på den måde.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 filmz-Narniabæver 19 år siden

Nå så der andre her der spiller TLJ end mig for et lille OT!?
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#23 elwood 19 år siden

Slutningen på Syberia2 lagde heller ikke rigtig op til en slutning, synes man havde fundet ud af det hele stortset.

Paradice var i øvrigt en skuffelse ud over det sædvanlige.
Gravatar

#24 filmz-Narniabæver 19 år siden

Så var det vist godt jeg ikke købte Paradise.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#25 filmz-grev_michal 19 år siden

I år har jeg været ret optaget af de bedste udgivelser i flere år efter min mening. Homm5, civ 4+warlords og oblivion. I øjeblikket leger jeg lidt med madden når nu at nfl feberen raser ;-)

Foruden noget nyt i de spil jeg har nævnt allerede kunne det være fedt at football manager bliver en positiv oplevelse ved næste udgivelse - synes kvaliteten er faldet lidt de senere år.
Gravatar

#26 rubberdub 19 år siden

Final Fantasy 7 genudgivelsen til PS3, det bliver så fedt kan slet ikke vente... :D
Spille 7'eren i et år tror jeg, sammen med et par af mine kammerater, da vi var ca 14... hol'da op hvor jeg ser frem til den consol.
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#27 elwood 19 år siden

#26 ehmm mener du der kommer en genudgivelse af 7'eren, det eneste jeg har set til FF7 på PS3 var en Tech demo af introen, de renderede realtime, dette var kun for at vise ps3'ens krafter.

Så hvis de laver en FF7 til PS3 er det da fedt, men jeg tror nu mere det bare var den der TEch demo der har været tale om.
Gravatar

#28 Martindan 19 år siden

et World Of Darkness spil hvor man kan spille som Vampire, Werewolf og Mage. Et mere frit spil hvor man selv kan bestemme eller ved uheld starte som menneske og så ende op som en af de tre ovenstående.

Synes Vampire:the masquerade spillene har været skuffende og man mangler en lan bedre storyteller mode i multiplayer.
det nye world of darkness rollespil serie synes jeg personligt er genialt og det må White Wolf der gerne overføre til pc
for cryin' out loud......
Gravatar

#29 rubberdub 19 år siden

#27 mener da det var på tale at de ville genudgive det til 3'eren... men det kan self. godt være det bare var rygter... ellers glæder jeg mig vild meget til 12 og 13... men det kunne være koge hvis der kom en ny 7'er... ihhhh nu er jeg blevet helt tvivl, men de lavede jo også en film over det... så hvorfor ikke ^^

HÅBER!
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#30 filmz-Wacker 19 år siden

Well, venter bare på Command & Conquer 3 :-D - så behøves jeg ikke flere spil
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk

Skriv ny kommentar: