Gravatar

#11 e-male 19 år siden

-"You're the ugliest monster ever created!"
-"If you don't count the ones you've dated!"

Ja, jeg kan ikke få nok af Monkey Island serien. ;)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#12 elwood 19 år siden

Murray the Demonic Skull sku ha sin egen spil serie!

Murray og Glottis, som et makkerpar damm det ku være sweet, yep Adventure genren is my favorite.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 El vez 19 år siden

"My life for Aiur!"
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#14 Æsop9000 19 år siden

Et nyt Bubble Bobble, i 3D.
Ellers ville en 3´er til Maniac Mansion være fedt.
Eller endnu et kapitel i Wing Commander serien - elsker den serie.

Og så med hensyn til starcraft 2, så tror jeg personligt at de lagde lidt op til det i singl-player delen udvidelsen til starcraft, Brood-War.
I bonus-banen (som jeg ikke lige nu kan huske hvordan man aktiverede), der spiller man Zeratul (eller hvad nu end den dark templar protoss helt hed), og man skal smadre en masse klonings tanke som er opstillet på en eller anden måne. Man smadre en del af dem, men Zeratul kan ikke lide at der bliver eksperimenteret med mennesker, protoser og zerger.
Til sidst kommer man til en klonings tank hvor der er en Zerg/Protoss hybrid. Og så kommer en menneske/Zerg overløber, ved navn Samir Durann (hvis jeg husker rigtigt). Han fortalte at han ikke tjener Zerg eller dens dronning Kerrigan, men en ældgammel kultur der har sovet i årtusinder, som snart ville vende tilbage. Zerg/Protoss hybriden var starten på deres tilbagekomst. Jeg viste ikke hvad dette henførte til, så jeg læste manualen til spillet, og læste historien bag (hvad Blizzard altid gør noget ud af). Der læste jeg at Både Zerg og protoss var lavet at en ældgammel race, ved navn Xel`naga, og at de blev udslettet af Zerg lige efter overminds fødsel.
Bonus-banen i starcraft brood-war lagde helt klart op til en mulig 2´er til Starcraft.
Starcraft 2: Return of the Xel`naga

Edit: ok, efter at have læst lidt af min post, må jeg indrømme at det lød meget nørdet. Ok, jeg brugte nok for meget tid på Starcraft da jeg var yngre, og så gik jeg lidt i et nostalgisk selvsving. Men tror stadig at der kommer et Starcraft 2.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#15 chandler75 19 år siden

Et ordentligt "Civilization 4", hvis 3D grafik ikke gør det uoverskueligt og kantet at se på, og umuligt at spille.

Og ligeledes en ordentlig ny udgave af "Pirates!".
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#16 HonoDelLoce 19 år siden

Jeg glæder mig bare helt afsindigt til at prøve Spore..

EDIT: og de næste udgaver af Splinter Cell og Hitman..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17 Æsop9000 19 år siden

Et nyt Colonization ville også være fedt, selvom den første stadig godst kan køre på min pc.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#18 dolphinfriendly 19 år siden

#1 Go'e gamle "Player Manager" til Amigaen opfylder mere eller mindre (nogle af) dine krav - og efter min mening et ganske godt spil den dag i dag. :)

Jeg gad godt det wacky "Zak McKraken" univers blev udforsket lidt mere - og en "Full Throttle 2" ville heller ikke være af vejen.

Gravatar

#19 elwood 19 år siden

#18 FT 2 var de jo godt i gang med, men for en gang skyld traf Lucas arts det rette valg i nyer tid.

For da de viste det frem på E3 og fans'ne fandt ud af at de havde lavet det alt for meget action, og ikke adventure, var der stor demostration på diverse fora'er, og jeg siger ikke det var på grund af fans'ne men jeg tror det lidt.

At lucas art sagde at det var canceled, da de ikke selv brød sig om den drejning de havde lavet med det.

Ærligt at der ikke kommer et FT2, men jeg vil heller undvære end blive spist af med en Action klon.

Ripburger you're dumber than Dirt!

btw. der er mange fans af Zac spillene, som har lavet uofficiele spil, i serien, har selv set et par stykker på nettet.

Btw nogle andre kvikke hoveder der kan hjælpe mig, jeg spillede engang da jeg var knægt et spil, tror det var american football, men her kunne men lave taklinger ud i publikum også, kan huske jeg brugte mere tid på at "tæske" publikum end spille spillet på den rigtige måde. Men jeg kan satme ikke hsuke hvad det hed det spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#20 filmz-Narniabæver 19 år siden

En The Longest Journey, eller Syberia trilogi, og et Dyrene Fra Lilleskoven adventure spil.
Chip: Rescue Rangers, away!

Skriv ny kommentar: