Hvis man nu sad som idé-mand i et spil-udviklingsteam, med dygtige folk til alt det indviklede, hvad ville I så sætte dem i gang med...?
Personligt har jeg altid manglet et fodboldspil hvor man havde et career-mode, og kun skulle styre én spiller kampen igennem. Hvis man gør det godt bliver man købt af bedre hold og ender på landsholdet, og gør man det dårligt ryger man på andet-holdet, og bliver solgt til dårligere hold.
Hvis ovenstående allerede ER lavet, vil jeg omvendt MEGET gerne vide det... ;o)
Mvh
MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
De skulle da lave et lille let VR headset til Wii. 3D skydespil ville aldrig blive det samme igen! (Skal nok leveres med sikkerhedsseler til lænestolen.)
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Starcraft samt udvidelsen er det bedste computerspil nogensinde. Blizzard har bekræftet, at der kommer en to'er, men har intet sagt noget om udgivelsesdatoen.
Der er det der hedder New Star Soccer hvor man styrer en spiller, ved personligt ikke specielt meget om det, men søg på New Star Soccer på www.fmdanmark.dk, der burde være et par tråde hvor du kan få information.
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
#1 filmz-maxhh 19 år siden
Personligt har jeg altid manglet et fodboldspil hvor man havde et career-mode, og kun skulle styre én spiller kampen igennem. Hvis man gør det godt bliver man købt af bedre hold og ender på landsholdet, og gør man det dårligt ryger man på andet-holdet, og bliver solgt til dårligere hold.
Hvis ovenstående allerede ER lavet, vil jeg omvendt MEGET gerne vide det... ;o)
Mvh
MaxHH
#2 filmz-Kadann 19 år siden
Et nyt StarCraft. ;)
#3 Captain Vallo 19 år siden
3D skydespil ville aldrig blive det samme igen!
(Skal nok leveres med sikkerhedsseler til lænestolen.)
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#4 filmz-Daedalos 19 år siden
How much does life weigh?
#5 filt 19 år siden
#6 loki 19 år siden
VR Star Wars... :)
#7 filmz-mrhands 19 år siden
#8 filmz-CAADK 19 år siden
Der er det der hedder New Star Soccer hvor man styrer en spiller, ved personligt ikke specielt meget om det, men søg på New Star Soccer på www.fmdanmark.dk, der burde være et par tråde hvor du kan få information.
Bruce: Batman has no limits
#9 gi-jones 19 år siden
#10 Slettet Bruger [136724851] 19 år siden