#41 Det er et meget kendt problem...har læst en del interessant artikler om det. Blandt andet folk der smider både ægteskab osv på jorden. Personligt så bruger jeg nok også lidt for meget tid på det i nogens øjne, men jeg hygger mig med dem jeg spiller med. Vi er altid på Ventrillo eller TeamSpeak, der er sågar nogen af dem jeg efterhånden snakker om mere personlige ting med. De første jeg startede med at spille med her fra Danmark har jeg også besøgt en del gang, og jeg satser på at jeg skal op og besøge nogen af de svenskere jeg spiller med her til sommer. Derud over er jeg så småt begyndt at planlægge en mindre tur til Sarajevo da jeg spiller med nogen derfra også. De mener jeg har sprunget for let over gærdet ved ikke smage så meget lokal mad mens jeg var i Bosnien i sin tid.
Det virker ret underligt for nogen at man har kontakt den vej, men et eller andet sted så er det jo en del af globaliseringen. Mit sociale aspekt er som sådan det samme som folk har når de mødes og spiller fodbold...ja godt nok ser jeg ikke folk face-to-face men jeg har det godt og hyggeligt sammen med de her folk og det er nu det vigtigste ved en fritidsinteresse som det nu er blevet for mig. Nu mangler jeg bare at komme igang med at løbe igen så har jeg også mit fysiske velvære på plads.
#41 McPeter 19 år siden
Begynder at forstå hvorfor nogle forsvinder fra verdenen når de får det her spil... :-)
#42 Syndrome 19 år siden
#43 cyberzed 19 år siden
Det virker ret underligt for nogen at man har kontakt den vej, men et eller andet sted så er det jo en del af globaliseringen. Mit sociale aspekt er som sådan det samme som folk har når de mødes og spiller fodbold...ja godt nok ser jeg ikke folk face-to-face men jeg har det godt og hyggeligt sammen med de her folk og det er nu det vigtigste ved en fritidsinteresse som det nu er blevet for mig. Nu mangler jeg bare at komme igang med at løbe igen så har jeg også mit fysiske velvære på plads.
#44 filmz-sanjo 19 år siden
#45 McPeter 19 år siden
#46 chronaden 19 år siden
sådan er det hver onsdag, de kommer op formiddag/middag medmindre det er en extended maintenance..
#47 McPeter 19 år siden