#32 - Shhh! Nu begynder det jo at krible lidt i fingrene for at spille igen, men jeg må være standhaftig, for jeg bliver træt af det igen efter en uge.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Syns det er fint nok med den nye patch.. der var lige en masse addons der sku opdateres, men ellers ik det store.. det nye pvp system er for fedt!! Nu er det ik kun nolifers der ka få rank14 våben, men alligevel.. når TBC snart kommer ka det være lidt ligemeget.. har dog selv nappet lidt pvp gear også! :D
McPeter: hvis du kommer i problemer med et quest så slå det op inde på www.thottbot.com
Jeg stoppede for omkring 2 måneder siden, efter omkring 1 års intens gaming.. føler mig nærmest helt befriet.. man bliver virkeligt afhængig af det skidt :D .. skulle dog ikke undre mig, at jeg begynder at spille igen når BC udkommer.. ved ikke helt om jeg skal glæde mig, eller løbe langt langt væk :P
Har hørt om sådan nogle addons, men hvad kan de, hvor finder man dem og hvilke er fede at bruge? Fandt nogle på en side, men kan ikke huske hvad den hed. Er især interesseret i quest addons tror jeg, men er der anden jeg "bare bør eje"? :-)
Har fået henvist til thottbot, men der står mange koordinater ved q, så tror netop jeg behøver et addon inden jeg helt kan bruge det til noget. :-)
#31 McPeter 19 år siden
Jeg findes på Dentarg under navnet Flashbomba...
Btw er der nogen der ved hvordan man bytter den barrel ud på Thunder destillery? Kan ikke få det til at fungere...
#32 McPeter 19 år siden
#33 dyg 19 år siden
#34 McPeter 19 år siden
Har samlet omkring 24-26000xp i dag, så rykkede fra start 14 til nu start 16...
Man bliver jo helt hooked - "jeg ska bare liiiige ha en lvl til"... hehe :-)
#35 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#36 filmz-Bartman 19 år siden
McPeter: hvis du kommer i problemer med et quest så slå det op inde på www.thottbot.com
#37 Syndrome 19 år siden
.. skulle dog ikke undre mig, at jeg begynder at spille igen når BC udkommer.. ved ikke helt om jeg skal glæde mig, eller løbe langt langt væk :P
#38 McPeter 19 år siden
Har hørt om sådan nogle addons, men hvad kan de, hvor finder man dem og hvilke er fede at bruge? Fandt nogle på en side, men kan ikke huske hvad den hed. Er især interesseret i quest addons tror jeg, men er der anden jeg "bare bør eje"? :-)
Har fået henvist til thottbot, men der står mange koordinater ved q, så tror netop jeg behøver et addon inden jeg helt kan bruge det til noget. :-)
#39 McPeter 19 år siden
#40 cyberzed 19 år siden
Curse Gaming