Ok, så kommer mit indlæg altså i denne tråd istedet. ;-)
Skal starte op her fra på onsdag når jeg får min pc.
Har en gruppe venner der alle spiller dværge eller gnomer og har en miniput guild, så ville naturligvis gerne være en af disse. Deres motto er "gnomes > dwarfs > humans" :-)
Så nu overvejer jeg så hvilken Class jeg skal være. Har fået at vide at Paladins er lidt kedelig - de er umulige at slå ihjel, men til gengæld giver de ikke særligt meget skade selv.
Hunter tror jeg at jeg vil vente med til jeg skal prøve Horde-siden. Så vil jeg være troll hunter tror jeg...
Rogue tror jeg ikke helt passer til mig. Synes det er lidt fesent bare at blive usynlig når der er problemer, samt at dolke folk i ryggen. ;-)
Desuden er de andre: warlock, rogue, warrior og priest så vil jo helst være noget andet end det...
Overvejer lige nu meget kraftigt at være mage. Ville egentligt helst være human mage, men det er noget med at gnomer er bedre til magi, og så passer det også bedre sammen med mine venner.
Hvad er de umiddelbare meninger? Er paladins virkelig så kedelige? Ville være dwarf paladin hvis det skulle være... Og hvad med gnome mages? Er de fede nok?
Nu ved jeg godt det er meget langsigtede planer, men har overvejet at lave en primær frost-mage, med et hint af fire over sig. Hvordan ser dette talent-build ud? Er det helt hen i vejret? http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/mage/t...
Min lillebror spiller Warcraft men har problemer med at lave sin egen bane/team. Jeg sad og rodede lidt med det og den sagde noget med at port 6112 skulle være åben.
Det prøvede jeg så at rode lidt videre med, men kunne ikke finde ud af det - de har Norton, er det noget som skal pilles ved der?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Selve computerens ip er ikke noget problem at finde, det værste er næste, hvis man da ikke har en manual, at finde ind til routerens nat-indstillinger.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#11 cyberzed 19 år siden
#12 McPeter 19 år siden
Skal starte op her fra på onsdag når jeg får min pc.
Har en gruppe venner der alle spiller dværge eller gnomer og har en miniput guild, så ville naturligvis gerne være en af disse. Deres motto er "gnomes > dwarfs > humans" :-)
Så nu overvejer jeg så hvilken Class jeg skal være. Har fået at vide at Paladins er lidt kedelig - de er umulige at slå ihjel, men til gengæld giver de ikke særligt meget skade selv.
Hunter tror jeg at jeg vil vente med til jeg skal prøve Horde-siden. Så vil jeg være troll hunter tror jeg...
Rogue tror jeg ikke helt passer til mig. Synes det er lidt fesent bare at blive usynlig når der er problemer, samt at dolke folk i ryggen. ;-)
Desuden er de andre: warlock, rogue, warrior og priest
så vil jo helst være noget andet end det...
Overvejer lige nu meget kraftigt at være mage. Ville egentligt helst være human mage, men det er noget med at gnomer er bedre til magi, og så passer det også bedre sammen med mine venner.
Hvad er de umiddelbare meninger? Er paladins virkelig så kedelige? Ville være dwarf paladin hvis det skulle være... Og hvad med gnome mages? Er de fede nok?
#13 McPeter 19 år siden
http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/mage/t...
#14 chandler75 19 år siden
Det prøvede jeg så at rode lidt videre med, men kunne ikke finde ud af det - de har Norton, er det noget som skal pilles ved der?
#15 Morbid 19 år siden
#16 chandler75 19 år siden
Hvordan åbner man den port?
#17 dyg 19 år siden
Hvilken type net har de? Hvis de har en router, så skal porten forwardes til din lillebrors maskine. Dette gøres nemmest via routerens web-interface.
#18 filmz-grev_michal 19 år siden
#19 dyg 19 år siden
#20 filmz-grev_michal 19 år siden