Sidder lige nu med en klam fornemmelse over at 25% af dem jeg spiller med, overvejer at stoppe efter Blizzard valgte at sende den mest buggy patch nogensinde på gaden igår.
Hvordan ser det ud for folket rundt omkring?
Personligt kommer jeg nok ikke til at spille ret meget før de har released et par major hotfixes.
Jeg droppede spillet for længe længe siden, så det har ingen indvirken på mig :)
Men hvis folk dropper spillet helt udelukkende pga. en enkelt patch, der har medført nogle bugs, så er de da jævnt tåbelige efter min mening. Din holdning er væsentlig mere forståelig.
Fejl sker, også selvom de ikke må ske.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Grunden til at mange overvejer at stopper er at alle de her bugs har været rapporteret på Test Realm inden de sendte patchen på markedet. Normalvis er jeg meget ok med nogen bugs, men denne gang er det virkelig grotesk så mange bugs der er...det er ligefør jeg vil sige at der var færre bugs i hele win98s levetid eller i winME for den sags skyld. Hvis man ved der er så katastrofal mange tydelige bugs så bør man ikke release noget, vi releaser heller ikke vores energistyrring hvis vi ved der er bugs i f.eks. vores beregninger.
Den eneste grund jeg kan se til at de har sendt den store patch ud er at kunne bugfixe den næste måned inden Burning Crusade...og det er i mine øjne at tage pis på folk der har haft nogen planer om hvad de skulle nå inden.
Vi er igang med Naxxramas så det er der jeg lige har spottet de fleste...
Mind Controlling af targets giver dig ikke deres abilities, dvs dine priests skal til at gætte taste kombinationer for at bruge de abilities der skal til for at f.eks. få ro på Faerlina, eller tanke Intructoren. Patchwerk er begyndt at lave Hatefull Strike på over 10000 HP...dvs one-shot af tanks lige meget hvor godt gearet de er ofte. I Blackwing lair kommer du ikke langt for du mangler "pet"abilities for at kunne styre Razoregore. De har så valgt at alle mods der ikke er updated er sat som incompatible...dvs alle folk sidder stort set med plain udgaver af wow...nogen vil sige mods er mangel på skills, men det er tit en nødvendighed i raid sammenhæng. Bevidst giver de så shaman loot til alliance og paladin loot til hordes allerede, så hurra for en masse der skal disenchantes den næste måned. Generelt set er deres raid-info kanal ude af sync, når folk joiner raids fryser de flestes wow i et par sekunder.
Lyder nederen. Jeg får WoW med posten imorgen, så jeg kan begynde i næste uge på min nye PC. Havde faktisk tænkt mig at oprette en tråd om WoW, men har ikke tid lige nu, så det må vente til senere...
Har ikke spillet det i nogen måneder nu, overvejer at starte igen. Hvis jeg skulle starte igen, skulle det være helt fra start af. Hvilken character vil i mene er den ultimative "grinder", ud over rogues.. :)
#1 cyberzed 19 år siden
Hvordan ser det ud for folket rundt omkring?
Personligt kommer jeg nok ikke til at spille ret meget før de har released et par major hotfixes.
#2 dyg 19 år siden
Men hvis folk dropper spillet helt udelukkende pga. en enkelt patch, der har medført nogle bugs, så er de da jævnt tåbelige efter min mening. Din holdning er væsentlig mere forståelig.
Fejl sker, også selvom de ikke må ske.
#3 cyberzed 19 år siden
Den eneste grund jeg kan se til at de har sendt den store patch ud er at kunne bugfixe den næste måned inden Burning Crusade...og det er i mine øjne at tage pis på folk der har haft nogen planer om hvad de skulle nå inden.
#4 filmz-lbw 19 år siden
Kan du give et par eksempler på de værste bugs?
#5 cyberzed 19 år siden
Mind Controlling af targets giver dig ikke deres abilities, dvs dine priests skal til at gætte taste kombinationer for at bruge de abilities der skal til for at f.eks. få ro på Faerlina, eller tanke Intructoren.
Patchwerk er begyndt at lave Hatefull Strike på over 10000 HP...dvs one-shot af tanks lige meget hvor godt gearet de er ofte.
I Blackwing lair kommer du ikke langt for du mangler "pet"abilities for at kunne styre Razoregore.
De har så valgt at alle mods der ikke er updated er sat som incompatible...dvs alle folk sidder stort set med plain udgaver af wow...nogen vil sige mods er mangel på skills, men det er tit en nødvendighed i raid sammenhæng.
Bevidst giver de så shaman loot til alliance og paladin loot til hordes allerede, så hurra for en masse der skal disenchantes den næste måned.
Generelt set er deres raid-info kanal ude af sync, når folk joiner raids fryser de flestes wow i et par sekunder.
#6 McPeter 19 år siden
#7 cyberzed 19 år siden
#8 myggen 19 år siden
(ingen kritik af dig eller indlægget, det er bare engang imellem sjovt at læse sådan noget som 100% uden(og u-)forstående).
#9 McPeter 19 år siden
http://break.com/index/leeroy_jenkins_in_an_elevat...
#10 filmz-sanjo 19 år siden