Sikke en eksplosion, der skete her. Lidt meget at læse, så det gemmer jeg til et senere tidspunkt... men lige et par kommentarer.
Min IK (eller IQ) ligger et komfortabelt sted mellem 120 og 130. Jeg er altså langt fra et geni, men jeg er en smule over befolkningens gennemsnit, som siges at være på 100 (sådan har man lavet skalaen).
terracide (87) skrev:
En stor omgang fusk og løgne kan ikke bruges til andet end at se hvor lav I.Q folk der hopper på limpinden har.
Det kunne være interessant for mig at se, hvordan bibelen fungerer som en IQ-test i praksis. Måske Mensa skulle begynde at teste folk ud fra mosebøgerne, når de søger optagelse hos dem?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Pt. afholder jeg mig fra at komme med yderligere spørgsmål og lignende, indtil trolden har fundet et andet sted at stille sin sult.
Han har fundet en jagtmark. Han forsvinder ikke.
Skyder lige en bold ind: Religiøst (kristent) menneskesyn er enormt godt. Vi skal behandle hinanden godt, være flinke ved hinanden og hjælpe dem, som har det svært. Men hvor mange kristne overholder det? Hvorfor er så mange kristne så ekstremt borgerlige, at de nærmest går ind for metoderne i 'Hvordan slipper vi af med de andre?'
Riqon (113) skrev:
Det kunne være interessant for mig at se, hvordan bibelen fungerer som en IQ-test i praksis. Måske Mensa skulle begynde at teste folk ud fra mosebøgerne, når de søger optagelse hos dem?
Havde du nu læst det hele, inkl. de par links som kom, så havde du vidst det. Det har Terracide faktisk svaret på.
Sikke en eksplosion, der skete her. Lidt meget at læse, så det gemmer jeg til et senere tidspunkt... men lige et par kommentarer.
Min IK (eller IQ) ligger et komfortabelt sted mellem 120 og 130. Jeg er altså langt fra et geni, men jeg er en smule over befolkningens gennemsnit, som siges at være på 100 (sådan har man lavet skalaen).
Næh, de kunne bare spørge folk om de lider af overtro (altså tror at mosebøgerne er andet end fri fiktion).
Svarer folk ja, kunne testen afsluttes med det samme.
#117: Ja ja, lad os nu se hvor længe du får lov til at blive.
Retningslinier
Principielt er det tilladt at diskutere alt, og forumet er som udgangspunkt ikke modereret på nogen måde. Når det er sagt, er der dog en række ting, som ikke er tilladt på Filmz. Det er f.eks. ikke tilladt at:
[...]
Poste indlæg, som indeholder stærkt nedsættende kommentarer om race, religioner eller seksuelle observanser.
Havde du nu læst det hele, inkl. de par links som kom, så havde du vidst det. Det har Terracide faktisk svaret på.
Jeg tror attitude har en del indvirken på, hvorvidt folk ænser diverse "svar". Hvis man i en debat giver udtryk for at være socialt imbecil og kun kan agere udfra en endimensionel, generaliserende og fordomsfuld forståelse af modpartens argumenter, så vil de fleste formentlig betvivle vedkommendes snak omkring intelligens og ikke tillægge vedkommendes partsindlæg nogen værdi, uanset det modsatte kunne være tilfældet.
Jeg tror det er det, som i folkemunde kaldes:
Som man råber, får man svar.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#111 terracide 13 år siden
Der er intet sjovt ved en kognetiv virus(læs: religion) der inficere nye ofre....
#112 dyg 13 år siden
#113 Riqon 13 år siden
#114 Riqon 13 år siden
Selv tak for god tone. :)
#115 Alrekr 13 år siden
Han har fundet en jagtmark. Han forsvinder ikke.
Skyder lige en bold ind: Religiøst (kristent) menneskesyn er enormt godt. Vi skal behandle hinanden godt, være flinke ved hinanden og hjælpe dem, som har det svært. Men hvor mange kristne overholder det? Hvorfor er så mange kristne så ekstremt borgerlige, at de nærmest går ind for metoderne i 'Hvordan slipper vi af med de andre?'
#116 Riqon 13 år siden
Nu glæder jeg mig endnu mere :) men må hellere tilbage til arbejdet.
#117 terracide 13 år siden
Nej, pga. dig vil jeg nu være fast inventar fremover.
Nyd dit selvmål :)
#118 terracide 13 år siden
Næh, de kunne bare spørge folk om de lider af overtro (altså tror at mosebøgerne er andet end fri fiktion).
Svarer folk ja, kunne testen afsluttes med det samme.
#119 Highland Park 13 år siden
#120 Bruce 13 år siden
Jeg tror attitude har en del indvirken på, hvorvidt folk ænser diverse "svar". Hvis man i en debat giver udtryk for at være socialt imbecil og kun kan agere udfra en endimensionel, generaliserende og fordomsfuld forståelse af modpartens argumenter, så vil de fleste formentlig betvivle vedkommendes snak omkring intelligens og ikke tillægge vedkommendes partsindlæg nogen værdi, uanset det modsatte kunne være tilfældet.
Jeg tror det er det, som i folkemunde kaldes:
Som man råber, får man svar.