Gravatar

#121 Alrekr 13 år siden

Bruce (120) skrev:
Jeg tror attitude har en del indvirken på, hvorvidt folk ænser diverse "svar". Hvis man i en debat giver udtryk for at være socialt imbecil og kun kan agere udfra en endimensionel, generaliserende og fordomsfuld forståelse af modpartens argumenter, så vil de fleste formentlig betvivle vedkommendes snak omkring intelligens og ikke tillægge vedkommendes partsindlæg nogen værdi, uanset det modsatte kunne være tilfældet.

Jeg tror det er det, som i folkemunde kaldes:

Som man råber, får man svar.

Så fordi Terra tilfældigvis er en bitter supporter fra Fullrate, så fortjener han ikke den respekt, at man faktisk læser hvad han skriver, men derimod fortjener, at man bare ranter om noget, som man faktisk ikke har sat sig ind i?
Gravatar

#122 Alrekr 13 år siden

Highland Park (119) skrev:
#117: Ja ja, lad os nu se hvor længe du får lov til at blive.

Retningslinier

Principielt er det tilladt at diskutere alt, og forumet er som udgangspunkt ikke modereret på nogen måde. Når det er sagt, er der dog en række ting, som ikke er tilladt på Filmz. Det er f.eks. ikke tilladt at:

[...]

Poste indlæg, som indeholder stærkt nedsættende kommentarer om race, religioner eller seksuelle observanser.

Såfremt du opdager et indlæg, som du mener, er en overtrædelse af disse regler, send da venligst en e-mail til [email protected], så vil vi vurdere, om der skal foretages yderligere i sagen.

Fra Info-siden. Værsgo at skriv til redaktionen.
Gravatar

#123 Bruce 13 år siden

Alrekr (121) skrev:
Så fordi Terra tilfældigvis er en bitter supporter fra Fullrate, så fortjener han ikke den respekt, at man faktisk læser hvad han skriver, men derimod fortjener, at man bare ranter om noget, som man faktisk ikke har sat sig ind i?

Som jeg siger. Som man råber, får man svar.

Det ser ud til, at manden pr. definition håner alt og alle, som kommer med indlæg, som ikke på forhånd harmonerer med hans egen forståelse. Det ser ligeledes ud til, at han linker meget, men jeg har ikke på fornemmelsen, at manden har for 5 flade ørers intellekt, hvis man spurgte ind til indholdet. Hvorfor skulle jeg dog bruge min tid på at argumentere for noget, som manden formentlig blot vil håne uden egentlig at reflektere over? Jeg plejer nok at kunne argumentere og bruge tid på indlæg, men jeg gider sgu da ikke spilde min tid på en, som i den grad er nedladende overfor alle andre.

Fuck ham!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#124 Highland Park 13 år siden

#122: Tak, det har jeg læst, men jeg forholder mig afventende lige nu.

Hvordan kan det i øvrigt være, at du dukkede op lige i kølvandet på terracide? Kender I hinanden?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#125 terracide 13 år siden

Highland Park (119) skrev:
#117: Ja ja, lad os nu se hvor længe du får lov til at blive.

Retningslinier

Principielt er det tilladt at diskutere alt, og forumet er som udgangspunkt ikke modereret på nogen måde. Når det er sagt, er der dog en række ting, som ikke er tilladt på Filmz. Det er f.eks. ikke tilladt at:

[...]

Poste indlæg, som indeholder stærkt nedsættende kommentarer om race, religioner eller seksuelle observanser.

Det er ikke nedsættende at tale sandt.
Religon kan ikke gemme sig bag loven og håbe at blive fredet for fakta.
Gravatar

#126 terracide 13 år siden

Bruce (120) skrev:
Jeg tror attitude har en del indvirken på, hvorvidt folk ænser diverse "svar". Hvis man i en debat giver udtryk for at være socialt imbecil og kun kan agere udfra en endimensionel, generaliserende og fordomsfuld forståelse af modpartens argumenter, så vil de fleste formentlig betvivle vedkommendes snak omkring intelligens og ikke tillægge vedkommendes partsindlæg nogen værdi, uanset det modsatte kunne være tilfældet.

Jeg tror det er det, som i folkemunde kaldes:

Som man råber, får man svar.

Jeg har da svaret dig, selv om din "argumentation" har været imbicil og haft fundament i fallcies.

Men er dit indlæg din udlægning af "kristendom anno 2011"? :)
Gravatar

#127 terracide 13 år siden

Bruce (123) skrev:
Som jeg siger. Som man råber, får man svar.

Det ser ud til, at manden pr. definition håner alt og alle, som kommer med indlæg, som ikke på forhånd harmonerer med hans egen forståelse. Det ser ligeledes ud til, at han linker meget, men jeg har ikke på fornemmelsen, at manden har for 5 flade ørers intellekt, hvis man spurgte ind til indholdet. Hvorfor skulle jeg dog bruge min tid på at argumentere for noget, som manden formentlig blot vil håne uden egentlig at reflektere over? Jeg plejer nok at kunne argumentere og bruge tid på indlæg, men jeg gider sgu da ikke spilde min tid på en, som i den grad er nedladende overfor alle andre.

Fuck ham!

Du kunne jo poste noget intelligent istedet for at bræge udenom.

Den enste du bør være sur på er dig selv. *shrugs*
Gravatar

#128 wc4 13 år siden

#124: Kig med her: Jeg er ham...
Spændende, og yderst morsom læsning :)
Gravatar

#129 terracide 13 år siden

Highland Park (124) skrev:
#122: Tak, det har jeg læst, men jeg forholder mig afventende lige nu.

Hvordan kan det i øvrigt være, at du dukkede op lige i kølvandet på terracide? Kender I hinanden?

Jeg ved intet om "Alrekr" ud over at det er hans brugernavn...og han har profiler på diverse sites.
Gravatar

#130 jessup 13 år siden

Jeg vil gerne velkomme de indtil videre 3 nye brugere i denne tråd på Filmz der ligesom os andre har en dyb kærklighed til film.
This is just until June

Skriv ny kommentar: