hvis du laver Star Wars-tema, kunne du bl.a. sælge Huttdogs. :P
Haha, præcis :)
Jeg tror ikke det er et stort problem med copyright, sålænge det er sådan nogle lettere nørdede ting og ikke direkte referencer til filmtitler. Jeg forestiller mig allerede et ret blæret "menukort" man kunne lave, i stedet for de der præfabrikerede Steff-Houlberg ting de har alle steder.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#51 HonoDelLoce 14 år siden
What a great community ! :)
Og davenport - jeg skal med glæde være behjælpelig med tilsmagning af nye opskrifter - du finder dem ikke særligt meget mere pølseglade end mig !
NEJ! Ikke på den måde ! ;)
#52 Tommy Kristensen 14 år siden
Hahaha, ja, skulle også lige til at poste den. Davenport is cleaning out the competition.
#53 gi-jones 14 år siden
Haha, præcis :)
Jeg tror ikke det er et stort problem med copyright, sålænge det er sådan nogle lettere nørdede ting og ikke direkte referencer til filmtitler. Jeg forestiller mig allerede et ret blæret "menukort" man kunne lave, i stedet for de der præfabrikerede Steff-Houlberg ting de har alle steder.
#54 Highland Park 14 år siden
- så er der også rig anledning til at fyre dårlige jokes af, om hvem der skød først. :P
#55 evermind 14 år siden
#56 gi-jones 14 år siden
#57 lagoni 14 år siden
Håber det bliver til noget med pølsevognen, det lyder som en rigtig god ide.
#58 Åkepool 14 år siden
Ha ha, høj klasse.
Det ender sgu med, at jeg må rive mit store korpus til Jylland, hvis din biks bliver en realitet. Det skal jeg da helst ikke gå glip af.
#59 elwood 14 år siden
En Shia LaBøf
En M. Night Shyamalan med xtra twist
A Short Stormtrooper
Og vegataren (god forbid!)
En Paul Greengrass
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#60 frankdrebin 14 år siden
En Chuck Norris - Mega hotter med kæmpe oste-pølse, tabasco, sennep, løg, bacon og chili..