Hej kloge hoveder Jeg har muligvis fået en mulighed for at købe en pølsevogn, og den vej skabe mit gastronomiske imperium fra bunden! Men nu har jeg søgt og søgt på nettet efter regler for opsætning af den slags foderbrædter, og jeg kan ikke finde noget..
Jeg ved at der i Kolding er en 4-5 stadepladser, og at man skal være fleksjobber, for at eje en skinkekutter her, der er ingen vej udenom.
Men er der nogen der ved noget, eller måske kan trække på noget netværk, der muligvis ved noget?
Jeg gir selvfølgelig en Karl Stegger i Presenning, et par nissearme, en skefuld abenegle, skinkesøm eller fedtbjælker som tak for hjælpen, om der skulle være nogen der kunne gi råd...
;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Kan du ikke bare iføre dig maske og stramt trikot samt tune skidtet? Så kan du foretage overraskelsesangreb og flygte fra panserne/Told & Skat, når du bliver afsløret.
Har oprettet en profil på Amino, så jeg vil lige tjekke ud om det kan bruges i denne sammenhæng. Kender det ikke, så jeg skal lige sætte mig ind i det først, men det virker ret seriøst.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Haha, jeg jeg vidste også med det samme det var Davenport. Det er skønt! Jeg kommer i hvert fald til indvielsen! Amino er seriøs, og oprettet af Martin Thorborg (http://thorborg.tv/)
Hvis du mangler motivation, kan jeg anbefale at hører Podcast'en om Simon. Man får lyst til at løbe ud og starte noget op.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#1 davenport 14 år siden
Jeg har muligvis fået en mulighed for at købe en pølsevogn, og den vej skabe mit gastronomiske imperium fra bunden!
Men nu har jeg søgt og søgt på nettet efter regler for opsætning af den slags foderbrædter, og jeg kan ikke finde noget..
Jeg ved at der i Kolding er en 4-5 stadepladser, og at man skal være fleksjobber, for at eje en skinkekutter her, der er ingen vej udenom.
Men er der nogen der ved noget, eller måske kan trække på noget netværk, der muligvis ved noget?
Jeg gir selvfølgelig en Karl Stegger i Presenning, et par nissearme, en skefuld abenegle, skinkesøm eller fedtbjælker som tak for hjælpen, om der skulle være nogen der kunne gi råd...
;)
#2 Yoda 14 år siden
Men held og lykke med din kommende gourmet-restaurant. Jeg besøger den gerne! :-)
#3 davenport 14 år siden
#4 Highland Park 14 år siden
#5 davenport 14 år siden
#6 DarkLight 14 år siden
Amino er seriøs, og oprettet af Martin Thorborg (http://thorborg.tv/)
Hvis du mangler motivation, kan jeg anbefale at hører Podcast'en om Simon. Man får lyst til at løbe ud og starte noget op.
#7 Notional 14 år siden
#8 dyg 14 år siden
#9 BN 14 år siden
Giv os lige adressen, når det engang bliver realiseret. Så kommer jeg forbi og prøvesmager, uden at du ved af det. MUHAHAHA
#10 MOVIE1000 14 år siden
er det Jensen Bøfhus?? nej det er pølsemand!! :D
men min far har ejet en pølsevogn en del år så jeg kan da lige spørge ham ad.