Gravatar

#41 davenport 14 år siden

(Me too)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42 gi-jones 14 år siden

En tanke slog mig lige. Har du overvejet lave skidtet med et filmtema? Hænge plakater op inden i og uden på kutteren, og give de forskellige varer film-relaterede navne (istedet for bare at kalde det en ristet hotter så giver du den et eller andet lidt nørdet Star-Wars-agtigt navn) ??? Det virker som en vildt god idé på mig lige nu. En måde at skilde sig ud fra mængden. Er sikker på at drengene herinde gerne skulle være behjælpelige med at brainstorme nogle navne :)

Den er gratis - tag den hvis du vil :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43 MOVIE1000 14 år siden

#39 det er ikke en del af uddannelsen hvis man har taget kurset ( også selvom det er det kursus på 3 dage)
#42 jeg synes det lyder som en fed ide, så skilder den sig i den grad ud fra de andre pølsevogne, en slags hollywood planet - pølsevogn. :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#44 davenport 14 år siden

Hæ hæ, slet ikke en skidt idé!
Så kommer spørgsmålet, om der er copyright på navne?

Men jeg hører hvad du siger, og tænker allerede.... En kæmpe diller kunne sagtens hedde 1.21 Gw ;D
Gravatar

#45 Patriarch 14 år siden

http://jp.dk/indland/article2169306.ece

Den enes død, den andens pølsebrød
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#46 tiany 14 år siden

gi-jones (42) skrev:
En tanke slog mig lige. Har du overvejet lave skidtet med et filmtema? Hænge plakater op inden i og uden på kutteren, og give de forskellige varer film-relaterede navne (istedet for bare at kalde det en ristet hotter så giver du den et eller andet lidt nørdet Star-Wars-agtigt navn) ??? Det virker som en vildt god idé på mig lige nu. En måde at skilde sig ud fra mængden. Er sikker på at drengene herinde gerne skulle være behjælpelige med at brainstorme nogle navne :)

Den er gratis - tag den hvis du vil :-)

:D

Nu har jeg boet i Vejen og det er jo en lidt konservativ by så jeg ved sgu ikke helt om de er klar til en film-relaterede pølsevogn :D
Men det er i hvert fald et forsøg værd...
Valar morghulis
Gravatar

#47 evermind 14 år siden

dave, hvis du laver Star Wars-tema, kunne du bl.a. sælge Huttdogs. :P

EDIT: Ellers er Nissearme sgu også et fedt navn!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#48 davenport 14 år siden

Damn! Vildt. Men så er der da ristede nok... ;)

Ved heller ikke om det bliver i Vejen per se. Undersøger markedet først.

Ha ha Huttdogs :D

Johnny - hvis du læser med her, så tilbyder jeg allerede reklameplads for Filmz ;)
Gravatar

#49 tiany 14 år siden

Men hvor end du vælger at slå dig ned, så skal jeg nok kigge forbi og få en varm Cocio
Valar morghulis
Gravatar

#50 davenport 14 år siden

Der er selvfølgelig altid en pølle til folk fra Filmz på vognens regning :)

Skriv ny kommentar: