En tanke slog mig lige. Har du overvejet lave skidtet med et filmtema? Hænge plakater op inden i og uden på kutteren, og give de forskellige varer film-relaterede navne (istedet for bare at kalde det en ristet hotter så giver du den et eller andet lidt nørdet Star-Wars-agtigt navn) ??? Det virker som en vildt god idé på mig lige nu. En måde at skilde sig ud fra mængden. Er sikker på at drengene herinde gerne skulle være behjælpelige med at brainstorme nogle navne :)
Den er gratis - tag den hvis du vil :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#39 det er ikke en del af uddannelsen hvis man har taget kurset ( også selvom det er det kursus på 3 dage) #42 jeg synes det lyder som en fed ide, så skilder den sig i den grad ud fra de andre pølsevogne, en slags hollywood planet - pølsevogn. :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
En tanke slog mig lige. Har du overvejet lave skidtet med et filmtema? Hænge plakater op inden i og uden på kutteren, og give de forskellige varer film-relaterede navne (istedet for bare at kalde det en ristet hotter så giver du den et eller andet lidt nørdet Star-Wars-agtigt navn) ??? Det virker som en vildt god idé på mig lige nu. En måde at skilde sig ud fra mængden. Er sikker på at drengene herinde gerne skulle være behjælpelige med at brainstorme nogle navne :)
:D
Nu har jeg boet i Vejen og det er jo en lidt konservativ by så jeg ved sgu ikke helt om de er klar til en film-relaterede pølsevogn :D Men det er i hvert fald et forsøg værd...
#41 davenport 14 år siden
#42 gi-jones 14 år siden
#43 MOVIE1000 14 år siden
#42 jeg synes det lyder som en fed ide, så skilder den sig i den grad ud fra de andre pølsevogne, en slags hollywood planet - pølsevogn. :)
#44 davenport 14 år siden
Så kommer spørgsmålet, om der er copyright på navne?
Men jeg hører hvad du siger, og tænker allerede.... En kæmpe diller kunne sagtens hedde 1.21 Gw ;D
#45 Patriarch 14 år siden
Den enes død, den andens pølsebrød
#46 tiany 14 år siden
:D
Nu har jeg boet i Vejen og det er jo en lidt konservativ by så jeg ved sgu ikke helt om de er klar til en film-relaterede pølsevogn :D
Men det er i hvert fald et forsøg værd...
#47 evermind 14 år siden
EDIT: Ellers er Nissearme sgu også et fedt navn!
#48 davenport 14 år siden
Ved heller ikke om det bliver i Vejen per se. Undersøger markedet først.
Ha ha Huttdogs :D
Johnny - hvis du læser med her, så tilbyder jeg allerede reklameplads for Filmz ;)
#49 tiany 14 år siden
#50 davenport 14 år siden