Gravatar

#11 DarkLight 14 år siden

Hvis du gør alvor af det, vil jeg gerne inviterer dig på en udflugt til Bjarne's pølsevogn i Ballerup til inspiration. Den er altid fyldt med mennesker, og har enormt meget word-of-mouth reklame. Sådan skal det gøres!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 Fynboen 14 år siden

Jeg ved ikke en døjt om pølsevogne, men jeg ved til gengæld en del om økonomi og selvstændig virksomhed, da jeg har et bogholderi-firma. Så sig til hvis der er noget du er i tvivl om på de økonomiske områder...
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#13 DarkLight 14 år siden

I <3 Filmz :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14 Kisbye 14 år siden

Det er vidst den enkelte kommune der opgræver afgift for stadepladserne.
Hvad med at ringe til kommunen og bede om at snakke med den pølsevognsansvarlige? De må vide noget? måske har de endda en lille fin pjece du kan få :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#15 davenport 14 år siden

Jeg siger mange tak for alle de positive indlæg, og tager gerne i mod. Jeg skal nok vende tilbage omkring det, da ham der har set Flæskekutteren, lige skal tilbage fra ferie i den kommende uge.
Grunden er at jeg er nået til 30-årskrisen, hvor der skal ske noget andet, og jeg har arbejdet med ledige i 10 år, så det er måske på tide at ryste posen. Og da jeg jo er glad for madlavning, og menneskekontakt, er det jo ret oplagt..

Og en Bacon-dog er jo oplagt som flagskib! (Ekstra tyk Bacon om en ordentlig skinkedreng) :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 Bony 14 år siden

Det er nemlig det helt fantastiske ved Filmz. Da jeg så overskriften vidste jeg også lige præcis, hvad det drejede sig om og hvem der stod bag. :-D

Held og lykke med din fremtidige karriere Davenport. Det kunne sgu være super fedt, at have sin egen pølsevogn! :-D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#17 inflector 14 år siden

For satan det lyder storslået. Jeg har altid drømt om at blive stedt til hvile i sådan en flæskevogn. Glæder mig til at høre om de forskellige kombinationer af pølser og Bacon du får skabt. Held og lykke med det!
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#18 Åkepool 14 år siden

DarkLight (11) skrev:
Bjarne's pølsevogn i Ballerup

DK's mest legendariske pølseskur :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19 MOVIE1000 14 år siden

en daven-bacon hot dog.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#20 Patriarch 14 år siden

Yoda (2) skrev:
Haha. Da jeg læste overskriften tænkte jeg "det kan kun være Davenport, der står bag denne" ... and so it was! ;-)

Men held og lykke med din kommende gourmet-restaurant. Jeg besøger den gerne! :-)

Samme her... crazy nok :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: