Det har du nok ret i. Man kunne måske lave en slags klausul der sagde at hovedparten af varene købes fra REMA, og der så indgås andre aftaler på eksklusive pølser, så som ham slagteren vi har i nærområdet..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Eller også skal du bare spørge Rema om hvad han synes det skal koste at give dig en plads på parkeringspladsen, minde ham om at det jo også kan trække kunder TIL og at du naturligvis vil købe dine varer hos ham i det omfang det er rentabelt og kvalitetsmæssigt fornuftigt. Ja, du kommer til at betale lidt mere i leje, men til gengæld er der ingen der bestemmer over dig - og det er vel lidt det du ønsker dig.
Bear in mind jeg snakker bare. Aner ikke en skid om det her :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Bliv endelig ved, for det er rigtig gode råd. Der er en tendens til at man kører rundt i de samme tanker når man bare sidder selv. Jeg skal have lavet en slagplan på det her. Der er jo spørgsmål omkring regnskab, skat, varelager, gennemføre hygiejnekursus o.a. (en masse)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#83 ...og lige det med om det kræver special tilladelse at smide en vogn op...hvis altså det ikke er en given virksomhed der selv styrer hvad de smider op...de skal så forhold sig til alt mulig andet crap i den forbindelse :)
#85 Jeg mener at jeg læste i ugeavisen at det var rimelig strikst hvem og hvor mange skinkekuttere man ville have i byerne, noget i forbindelse med at der vidst var "en licens" på vej i udbud i Kolding dengang.
#81 davenport 14 år siden
#82 gi-jones 14 år siden
Bear in mind jeg snakker bare. Aner ikke en skid om det her :)
#83 davenport 14 år siden
Jeg skal have lavet en slagplan på det her. Der er jo spørgsmål omkring regnskab, skat, varelager, gennemføre hygiejnekursus o.a. (en masse)
#84 cyberzed 14 år siden
#85 davenport 14 år siden
#86 weebs 14 år siden
#87 cyberzed 14 år siden
#88 davenport 14 år siden
Lyder spændende med Hjørring..
#89 Patriarch 14 år siden
Nu ER det Danmark vi taler om.
#90 Highland Park 14 år siden
Slå dog et smut forbi og få en pølse med snak. :)