Ja, det er bestemt ikke slemt. Er også super glad for at ha' et Canon kamera med SD fremfor et Sony med memorystick-rend-mig-i-røven... :-)
£200 for maskinen lyder da ellers som en del mere end de først havde lovet... Og i DK bliver den sikker endnu dyrere. Mon ikke den ender på omkring 2500-3000 herhjemme?
Ved du om det er £40 per controller-sæt (det er det jo sikkert) og hvor mange der følger med den når man køber den? Køber man den normalt som 1-player eller 2-player sæt? Sikkert 1-player - de er jo ikke helt dumme... :-)
Lige et opdateret look på 3 af de store titler (ser ud til de har forbedret en del siden sidst, på Zelda og Red Steel), argg som om ventetiden ikke var ulidelig nok i forvejen.
Der snakkes Ds'en først... fed spillemaskine, men det er nu Wii jeg vil høre om, jeg vender tilbage, lige så snart jeg har nyt om pris eller release date.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#151 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#152 McPeter 19 år siden
£200 for maskinen lyder da ellers som en del mere end de først havde lovet... Og i DK bliver den sikker endnu dyrere. Mon ikke den ender på omkring 2500-3000 herhjemme?
Ved du om det er £40 per controller-sæt (det er det jo sikkert) og hvor mange der følger med den når man køber den? Køber man den normalt som 1-player eller 2-player sæt? Sikkert 1-player - de er jo ikke helt dumme... :-)
#153 stefsims 19 år siden
#154 elwood 19 år siden
og wii-mote og nunchuck sælges seperat: Wi-mote = 39.99$
Nunchuck = 19.99
dette er som sagt for USA, jeg ved ikke hvo'en det bliver her for os i europa.
Prisen ved vi først hel præcis senere idag, når det er annoceret ved eventet i London.
Nå nu vil jeg hoppe til køjs...
#155 elwood 19 år siden
#156 McPeter 19 år siden
#157 elwood 19 år siden
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Red Steel
Mario Galaxy
Nå back to work, I'll Be back
#158 dyg 19 år siden