Gravatar

#271 elwood 19 år siden

Et review af Sam & Max: Culture Shock som er episode 1 i en lang række af nye eventyr med det kendte makkerpar, umiddelbart lyder det som om de har sluppet godt fra det, men nu har de jo også haft manden bag det oprindelige Sam and Max hit the road med på holdet, så det siger også en hel del.

At de så ikke har de originale stemmer med, fra spillet: Bill Farmer "Sam" og Nick Jameson "Max"(sidst jeg hørte fra ham var han vidst blevet "væk") men de nye stemmer sku gøre et ok arbejde i følge reviewet, det vil heg nu høre selv, og se om jeg er enig.

Men det kan man først finde ud af fra den 1 Nov. hvor Tell tale games selv vil stå for online distrubationen, indtil videre er det kun via. gamertap, det kan fåes (kun USA)

Men damm jeg glæder mig til igen at stifte bekendtskab med et par gode gamle venner, fra min barndom 8-)

Reviewet kan ses her

Sam: I wonder what causes these inanimate objects to dance their infernal jitterbug.
Max: I think it's all controlled by really big magnets beneath the Earth's crust.
Sam: You're an ignorant dolt, Max.

Og det var han jo så faktisk ikke 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#272 McPeter 19 år siden

Lead Game Designer Roman Campos-Oriola talks about Red Steel's Wii development cycle:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?i...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#273 elwood 19 år siden

Wiiii!

jeg komer til at vælte så meget rundt i min lejlighed, når jeg får min konsol, Faktisk burde man lave en reklame hvor man ser et billede af en lejlighed, med smadret potteplanter, porcelæn, borde og stole som er væltet, og så fader teksten frem "The Wii has arrived..." Så'en en slags alternativ reklame 8-)

Gravatar

#274 McPeter 19 år siden

#273 - jeg vil godt være med til at lave sådan en reklame-film - hvem ved - måske kan vi få en gratis Wii for den? ;-)
Gravatar

#275 elwood 19 år siden

#274 hehe næppe, men jeg tror faktisk godt den kunne fungere, da den er anderledes end dem som sikkert bliver lavet.

Man ku evt lave som en slags Crime scene evt. med afspæring, og lidt blå blink 8-)

Btw speaking of alternativ, nogen som har set de "reklamer" der er lavet til Rainbow Six: Vegas ?

Det er lavet som nogle amatør optagelser, hvor terroister og Rainbow six holdet ses dukke op rundt omkring. f.eks. er der en sekvens hvor en gruppe unge står og fjumer rundt ude på en altan, med et kamera, i et vindue overfor deres lejlighed, ser man et kort glimt af en mand som bliver dræbt, og de unge reagere på det med "omg I think someone just got shoot over there"

se mere her Save Vegas
Gravatar

#276 myggen 19 år siden

I forlængelse af mit indlæg om fordele ved en Xbox 360, kan jeg lige supplere med en liste over exclusives. Dem med * er kun exclusive i forhold til PS3 og Wii. Er der nogen der kender en tilsvarende liste for PS3 og Wii?

Xbox 360 Exclusives Now Available

* Kameo: Elements of Power (MGS)
* Ninety-Nine Nights (MGS)
* Perfect Dark Zero (MGS)
* Project Gotham Racing 3 (MGS)
* Xbox Live Arcade Unplugged Volume 1 (MGS)
* Amped 3 (2K Sports)
* Call of Duty 2 (Activision)
* Chromehounds (SEGA)
* Condemned: Criminal Origins (SEGA)
* Dead or Alive 4 (Tecmo)
* Dead Rising (Capcom)
* MotoGP ‘06 (THQ)
* Over G Fighters (Ubisoft)
* Prey (2K Games)
* QUAKE 4 (Activision)
* Rockstar Games Presents Table Tennis (Rockstar Games)
* Rumble Roses XX (Konami)
* Saints Row (THQ)

Upcoming Xbox 360 Exclusives

* Alan Wake (MGS)
* Banjo-Kazooie (MGS)
* Blue Dragon (MGS)
* Crackdown (MGS)
* Fable 2 (MGS)
* Forza Motorsport 2 (MGS)
* Fuzion Frenzy 2 (MGS)
* Gears of War (MGS)
* Halo 3 (MGS)
* Halo Wars (MGS)
* Infinite Undiscovery (MGS)
* Lost Odyssey (MGS)
* Marvel Universe Online (MGS)
* Mass Effect (MGS)
* Project Gotham Racing 4 (MGS)
* Shadowrun (MGS)
* Too Human (MGS)
* Viva Piñata (MGS)
* Battlestations: Midway (Eidos)
* BioShock (2K Games)
* Bullet Witch (Atari)
* Crossfire (Eidos)
* Dance Dance Revolution Universe (Konami)
* Dead or Alive Xtreme 2 (Tecmo)
* FIFA 2007 (Electronic Arts)*
* Kane and Lynch: Dead Men (Eidos)
* Lost Planet: Extreme Condition (Capcom)
* Mobile Ops: The One Year War (Namco Bandai)
* Overlord (Codemasters)
* Star Trek: Legacy (Bethesda Softworks)
* Tom Clancy’s Splinter Cell 5 (Ubisoft)
* WWE SmackDown vs. RAW 2007 (THQ)*

*Next-Gen exclusive
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#277 elwood 19 år siden

#276 hehe kan ikke lade være med og tænke på Peter Moore, fra dette års X06.

"Exclusive for the Xbox360", manner han fik sagt det mange gange i år 8-)

Men jeg glæder mig satme også til GTA4, spændt på at se hvad Rockstar Gutterne finder på.

Speaking of X06 og Assasins Creed... Jade wow'er hehe.

Btw du glemmer også alle de herlige spil på Xbox live arkade, såsom Geometry Wars Retro Evolved, herlige arkade spil med next gen grafik, og ikke mindst Uno! 8-)
Gravatar

#278 myggen 19 år siden

Det er en lidt fortærsket term (exclusive for the xbox360...), men så vidt jeg kan se, så har 360'eren faktisk langt flere eksklusive end PS3 og Wii (men er ikke sikker, derfor ville jeg gerne se listen).

Personligt ser jeg ekstremt meget frem til Alan Wake, Fable 2, Halo 3 og Wars, Mass Effect, Bioshock og Splinter Cell 5.

Og så kan Lumines også fåes nu - og Bubble Bobble er med stor sandsynlighed på vej :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#279 elwood 19 år siden

jeg kan da nævne et par stykker til ps3

Devil may cry 4
motor-storm
Warhawk
MGS4
Afrika
Heavenly Sword
Killzone 2
Coded Arms: Assault

Der er sikkert en del flere, men det lige dem jeg kan huske.

SC5 glæder jeg mig da også til, men lad mig lige spille double agent først hehe.

Og Mass Effect drool, wow Bioware er damm ambitiøse, men hvis nogen kan magte det så er det dem.

Fable 2 hmm ja jeg glæder migt da også, men damm Peter Moleneux er god til at snakke over sig, jeg husker stadig da fable kom ud, det endte med han gav en undskyldning til folket, jeg glæder mig nu mere til at høre mere om hans Demitri

jeg respektere skam manden, han er også hel der oppe blandt de andre store som Sid Meier, Will Wright og Warren Spector, Tim Schafer, Ron Gilbert og en masse andre.

Men damm Assasins Creed det er stadig oppe på min hel store hype o- meter for tiden, jeg ved det slemt at gøre, men jeg kan ikke lade være 8-)

Holdet bag har lavet nogen imponerene ting.

Gravatar

#280 McPeter 19 år siden

Går også ud fra af PS3 stadig er eksklusiv når det kommer til:
Gran Turismo: HD
Tekken nr. 5000

Wii:
Red Steel
Alle Nintendo-produktioner, dvs. (kan ik huske de præcise titler)
Mario
Mario boldspillet
Wii Sports (bundled with hardware) - Nintendo
The Legend of Zelda: Twilight Princess - Nintendo (yeah!)
Excite Truck - Nintendo

Se denne tråd post #240 for både PS3 og Wii udgivelser:
http://filmz.dk/forum/item/21486/#240
det er dog ikke kun eksklusives...

Skriv ny kommentar: