Gravatar

#61 McPeter 19 år siden

#60 - Men det er stadig en HDMI udgang til den, ik? Det ville da være tosset at lave uden...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#62 DarkLight 19 år siden

Ja, på 60GB udgaven.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#63 elwood 19 år siden

#58 Det beklager jeg sku... NOT! hehe, ja der er mange gode ting i den komene tid.

I know you are but what am I ?

hehe gad bare ikke lige lave en ny tråd til pc, så jeg tillader at bruge den her lidt allround 8-)

Jeg vil slet ike overveje den lille model af PS3'en på noget tidspunkt, nu spørger jeg lidt (Skær det ud i pap agtig) HDMI groft sagt er det ikke "bare" bedre billede og lyd, hvis man har udstyret der understøtter det ?

Jeg lever stadig i stereo alderen hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#64 El vez 19 år siden

HDMI og DVI er digital billedoverførsel, hvilket i øjeblikket er den bedste måde at overføre billedet på i forhold til f.eks VGA, der benytter sig af analog teknilogi.

Om kabel er inkluderet eller ej betyder ikke så meget, så længe teknologien er understøttet :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#65 elwood 19 år siden

#64 tak for den simple forklaring 8-)
Gravatar

#66 DarkLight 19 år siden

Jeg forstår dig endnu engang ikke, elwood. Du siger at du ikke overvejer 20GB versionen men kan samtidig ikke se hvad HDMI gør godt?
Hvordan hænger det sammen?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#67 elwood 19 år siden

#66 "endnu engang" hehe skal det nu blive en vane 8-)

Med hensyn til 20 Gb version, jeg vil bare ikke vælge den lille model, mest på grund af det med diskplads, den bliver hurtigt brugt godt op er jeg overbevist om, self. kommer der sikert ekstern disk til den, men det sker nok ikke lige med det samme.

Eller sagt på anden måde 20 Gb version har så vidt jeg ved ikke:

built-in Wi-fi
HDMI port
Memory Stick slot
SD card slot
Compact Flash slot

Det taler rimeligt meget for at vælge 60Gb versionen.

Men jeg må indrømme jeg mest følge med i alt omkring Wii, så det nok derfor jeg er så ensporet i min begrundelse 8-)

Med hensyn til HDMI jeg havde en anelse om hvad det gjorde, men har bare ikkehaft det undersøgt grundigt.
Gravatar

#68 filmz-JakobL 19 år siden

Man skal også lige huske på at på et tidspunkt kommer der sikkert AACS på Blu-Ray film. De snakker dog om at der tidligst bliver i 2012.

Men man kan potentielt stå med en ps3 der afspiller Blu-Ray i lavere opløsning end nuværende dvd'er, hvis man vælger den "lille" ps3 uden HDMI.
Gravatar

#69 DarkLight 19 år siden

Lige læst på newz.dk at PS3 bliver udskuldt til Marts 2007. DAMMIT!
Gravatar

#70 filmz-herskegut 19 år siden

Jeg tror ikke at PS3 bliver den succes som de har forventet, den kan ikke afspille blueray film, den er blevet 1 år forsinket.. og ja.. Jeg gider faktisk kun have en Wii :-)

Og så selvfølgelig en gammel xbox, til at bruge som mediecenter.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.

Skriv ny kommentar: