Gravatar

#71 elwood 19 år siden

#69 ahh damit hvis det passer, men det er jo klart en fordel for Nintendo, ikke fordi jeg er skadefro, jeg skal ha begge maskiner, men hvis det passer at den bliver udsat, så får Nintendo lige lidt tid for sig selv, hvor de kan dominere.

Indtil PS3'en kommer på markedet.

Men uhh hvis Reggie træder frem og siger at Wii er udsat, så falder hammeren.

Men jeg tvivler det ville ikke være fedt at invitere til event 14 September og så sige "oh and BTW the Wii will come out in 2007" blandt alle fans'ne hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#72 DarkLight 19 år siden

Det passer. Det er en officiel pressemeddelse! Nu skal jeg helst sikkert have en Wii, men jeg havde nu glædet mig til at nyde julen med PS3.

"Its gonna be a bleak christmas in the dragon house this year. Bleak bleak bleak!"

EDIT: Wii kommer ikke til at dominerer. De udfylder jo 2 forskellige behov.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#73 pulse83 19 år siden

Sådan noget f*cking lort. Man kan så håbe at vi i Europa får en PS3 uden nogen af de børnesygdomme, som der måske er på de første eksemplarer. Men øv, øv, øv! :(
Excuse me, Flo!
Gravatar

#74 DarkLight 19 år siden

Tværtimod vil jeg netop have de første. Der går rygter om at Sony putter PSX chips i de første fordi Software emuleringen ikke er på plads endnu.
Så de maskiner kommer i rimelig høj kurs...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#75 filmz-Kadann 19 år siden

#74 -

Er det officielt, fordi det kunne da godt få mig til at overveje at smide penge efter en PS3 i startfasen.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#76 DarkLight 19 år siden

Det er rygter, og dermed intet officielt fra Sony. Og det kommer der med garanti heller ikke. Vi ved det først den 17 Nov, hvor man skiller en af. Og der er det nok for sent...
Gravatar

#77 El vez 19 år siden

PSX?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#78 DarkLight 19 år siden

Playstation 1.
Så det vil i realiteten være 2 maskiner.
Gravatar

#79 DarkLight 19 år siden

I kølvandet på PS3 udsættelse er Wii pludselig blevet lidt mere interessant for mig. Man skal vel have sit fix? :)

Hvordan man spiller på Wii
Gravatar

#80 elwood 19 år siden

Folkene i lejlighederne overfor mig, vil ringe efter den blå vogn når de ser en person, stå i sin lejlighed og kaste sig i dækning bag sine møbler, og fægter vildt med armene 8-)

Jeg håber satme ubisoft får fikset styringen i Red Steel, fordi det spil ser ret sjovt ud, men som Ham fra IGN siger, så kan det også hjælpe hvis han stod længere væk fra tv'et.

Men jeg tror nu der er en del udvikler der lige skal ha lov at eksperimenter lidt før de finder den rigtige formular, med hensyn til styringen.

COD3(call of duty) (jep det bliver ikke next gen grafik, I know) men jeg tror det bliver meget muntert selv at sku kaste sine granater med controlleren.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: