Gravatar

#31 BN 14 år siden

Castiel (26) skrev:
Jeg har aldrig været det største fan, men han har lavet nogle af de bedste pop-numre nogensinde


Lige mine ord. 'Billie Jean', 'Beat It' og 'Who is it' (som strengt taget er de eneste tre sange, som jeg betragter som decideret uundværlige i min private musiksamling) hører til alletiders største pop-klassikere.

Nyd i øvrigt den efter min mening lidt oversete 'Who is it' her:
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#32 Bobby Singer 14 år siden

#31 - Ja jeg holder også rigtig meget af både "Billie Jean" og "Beat It", derudover er "Smooth Criminal" og ikke mindst "Dirty Diana", måske et af de fedeste numre han nogensinde har lavet, helt klart også nogle af favoritterne.

Tror sku lige at jeg skal høre "Dirty Diana" nu for fuld skrue. :)
Idjit
Gravatar

#33 davenport 14 år siden

Det er faktisk først efter jeg er blevet voksen, at jeg har kunne se talentet i MJ. Ikke at jeg ejer nogle plader eller noget, men kan nu godt se kvaliteten i hans musik.
Jeg er opvokset med Guns, Metallica, DRI, Obituary og red meget højt på grungebølgen i 90erne. Og dengang var det total beatles/stones. Man kunne ikke høre begge dele!

Jeg må nok sige, uden at lyde kold, at jeg mere ser hans død som et spændende indslag på en kedelig fredag, end noget der går i hjertet på mig.
Det menneskelige og empatien er selvfølgelig intakt, men det er ikke noget jeg tager til København i aften for at græde over.

Men forstår fansene! Hvis det fx havde været Eddie Vedder, havde jeg båret sørgebind resten af 2009..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#34 filmz-jonasgr 14 år siden

Så venter vi bare på konspirationsteorierne som USA er så vilde med. Lægen tog ham af med livet og er nu stukket af, blevet bestilt af ekskonen eller nogen i familien.

CIA har altid haft det dårligt med ham og havde bestilt et mord på ham.

#33 Han har da også været rygtet død et par gange, hvis jeg husker ret.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#35 filmz-Bruce 14 år siden

Der er nogen som har set Elvis og Michael kiggede ud igennem vinduet i det Ovale værelse!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#36 Norrah 14 år siden

#34 han skyldte faktisk ret mange penge væk.!!
Gravatar

#37 Thomsen 14 år siden

Personlig musiksmag aside, så er sammenligningen med Presley fuldstændigt rammende efter min mening: Når selv det kinesiske kommunistpartis officielle officin ryder deres forside for at skrive om Michael Jacksons død og lader resten af forsiden være i sørgefarven sort, så ved man altså bare, at han var stor.

Google har i øvrigt meddelt, at deres servere fik så mange forespørgelser på Jackson i nat, at softwaren tolkede det som et organiseret bot-angreb!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#38 Nicki52 14 år siden

Klokken 20:00 på DR2 kommer der "DR2 Tema: Michael Jackson - 50 år"
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#39 Nicki52 14 år siden

Norrah (3) skrev:
#2 alle aviser er ihvertfald hoppet med på den, men han har det godt nok med at sprede rygter om sig selv. :D

Da du skrev det, var han allerede død.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#40 filmz-Bruce 14 år siden

#37 Spørgsmålet er om de ikke også havde gjort det, hvis det havde været Michael Learns to Rock? Naaa, østen falder nu bare historisk mere på halen over pop :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: