Gravatar

#11 Æsop9000 18 år siden

Michael Rasmussen kan kun gå hen og blive en bitter mand efter dette. Hans karriere er ødelagt på grund at han var i Italien istedet for Mexico, som han sagde.... ødelagt på indicier, istedet får positive doping-prøver. Men dette er cykel-sport, så det er nok bevis nok for at han er dopet.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#12 tiny 18 år siden

Måske er det tilnavn Kyllingen alligevel ikke helt ved siden af...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#13 Yoda 18 år siden

lol ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#14 mr gaijin 18 år siden

For mig at se er der ingen tvivl. Hvis han var i Mexico, hvorfor kan han så ikke fremvise en flybillet eller bare nogle kvitteringer eller vidner? Det ser ud til, at han har vævet sig ind i et spind af løgne, og de har i sidste ende kvalt ham.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#15 jessup 18 år siden

Det kan godt være at Kyllingen ikke har rent mel i posen mht. doping - men beviser eller prøver der kan konkludere dette synes fraværende.

Som mange andre er jeg ret overbevist om at langt de fleste er dopede indenfor professionel cykelsport og udfra hvad jeg har hørt har en del a-ryttere herhjemme også fumlet med doping af forskellig art. Jeg har også hørt at doping af forskellig art har været ret udbredt i cykelsporten siden 70'erne - men jeg mener at beviserne bør være der istedet for hearsay og andre krumspring. Indtil videre så synes jeg at Robobanks version af zero-tolerance er malplaceret.
This is just until June
Gravatar

#16 maniac 18 år siden

Jørgen Leth er helt oppe i det røde felt over fyringen:
http://www.bt.dk/article/20070726/sport03/70726019...
Gravatar

#17 Åkepool 18 år siden

#4 - Nu er udsmidningen jo, ifølge medierne, dikteret af tourdirektøren. Han skulle simpelthen ha' beordret Rabobanks chef til at smide MR ud.
Men udover det, er det da totalt forkert at smide en mand ud på udsagn fra en tidligere rytter, uden at få beviser på rigtigheden. Hvis man skal smides ud på mistanke alene, så skal Contador da også kyles ud, da han muligvis er connected til en vis Fuentes.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#18 filmz-Bruce 18 år siden

France Soir erklærer Tour De France død

Tror de selv på, at "barnebarnet" Indurain var "ren"? Haha!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#19 Yoda 18 år siden

De er blåøjede de franskmænd (sagt med Obelix-accent)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#20 Verbal 18 år siden

#17: Hvis udsmidningen var dikteret af tourledelsen, hvorfor smed de så ikke Michael Rasmussen ud af løbet i stedet for at få Rabobank til det?

Der må og skal være et eller andet i vejen, som er væsentligt mere alvorligt end at lyve om hvor MR har trænet. En udtalelse fra en tidligere "toprytter", som ikke kan fremlægge beviser på det, bør simpelthen ikke være nok til at trække manden fra løbet. Og hvis man virkelig ønsker at trække ham fordi han har løjet, hvorfor gjorde man det så ikke allerede da rygterne om hans træningsfærden begyndte for over en uge siden?

MR er blevet dopingtestet så meget igennem hele touren, at det er imponerede, at han i det hele taget har mere blod tilbage i kroppen, og ingen af gangene er han blevet testet positiv. Det betyder ikke at han er dopingfri hvilket jeg stærkt tvivler på. Men igen så tror jeg også at alle andre ryttere i feltet er dopede og man skal være mere end naiv for at tro, at det kun er dem som bliver fanget, som doper sig. Dette skal ikke forstås som om jeg anerkender at folk bruger doping, jeg siger bare, at der burde skulle mere end blot en mistanke til, for at man bliver udelukket.

Det er iøvrigt ynkeligt at se hvordan tourledelsen proklamerer at MR's exit er det bedste der er sket, samtidig med at han for mindre end en uge siden gav MR sin fulde opbakning. Magen til dobbeltmoralske fjols skal man lede længe efter.

Så må det være på plads med en sang:
Alle dem der cykler tager sprøjter
Alle deres kærester er tøjter, og det er fordi
E-P-O, E-P-O det gør mellemtiden god
E-P-O, E-P-O....
And like that... he's gone.

Skriv ny kommentar: