Det er fandeme deprimerende læsning. Jeg er fristet til at blande mig men gør bedst i at holde mig langt væk. Det er jo håbløst...
Nu har Lindman linket til [url= video på youtube[/url], hvor et eller andet fjols (måske ham selv - eller muslimerne!) har tilføjet den kontinuerlige lyd af en eksplosion hen over et klip med tidsspring, så tosserne har noget at bruge som bevismateriale.
At der er et klip skyldes formentlig, at vennen, der filmede, slukkede for kameraet, da de skulle til at krydse fodgængerovergangen. Kameraet sænkes lige inden klippet, og desuden lader det til, at de primært filmede pga. musikeren.
#87 Fantastisk der så hurtigt, kan komme sådanne, i mine øjne rigtige, løsningsforslag på bordet. Jeg havde troet, at en sådan katastrofe, ville forblinde debatten i lang tid og man tværtimod ville søge indskrænkelse og regulering af ytringer som et modsvar til ekstremismen.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#81 Antlion 13 år siden
#82 Bruce 13 år siden
#83 Highland Park 13 år siden
Nu har Lindman linket til [url= video på youtube[/url], hvor et eller andet fjols (måske ham selv - eller muslimerne!) har tilføjet den kontinuerlige lyd af en eksplosion hen over et klip med tidsspring, så tosserne har noget at bruge som bevismateriale.
Her er den originale optagelse uden ovennævnte lyd:
"Filmet da bomben gikk av i Oslo sentrum
Per Magnus Vasaasen og Andreas Lein filmet da bomben gikk av i Oslo sentrum 22. juli. De lot kamera gå og filmet kaoset hele veien opp til regjeringskvartalet."
(Mystisk. Jeg kan åbenbart ikke få linket (se nedenfor) til at virke.)
http://www.vgtv.no/#!id=42455
Selvsamme på youtube (starter lidt tidligere):
At der er et klip skyldes formentlig, at vennen, der filmede, slukkede for kameraet, da de skulle til at krydse fodgængerovergangen. Kameraet sænkes lige inden klippet, og desuden lader det til, at de primært filmede pga. musikeren.
Xkcd rammer hovedet på sømmet:
"Conspiracy Theories"
"Semicontrolled Demolition"
"YouTube"
#84 Bruce 13 år siden
http://jp.dk/udland/article2501159.ece
#85 Hr. Nielsen 13 år siden
#86 Notional 13 år siden
Fantastisk! Så har Danmark også bare at fjerne racisme pragrafferne.
#87 Highland Park 13 år siden
#88 Bruce 13 år siden
#89 Bruce 13 år siden
Desværre er Lars Barfoed "hin ligegyldige", ikke af samme mening, så det må vente.
#90 Hr. Nielsen 13 år siden