Brug tangen på wiren, så kan du åbne pengekassen. Planten får du hint til at lade vokse på niveau 1 på computeren. Men hvis du vil vide det kommer det her:
Skru temperaturen med fjernbetjeningen op på 30, og når den er vokset skruer du temperaturen ned til 18, hvorefter der vokser en frugt på planten. Du skal selvfølgelig lige vente lidt begge gange inden den vokser videre. Husk at vande blomsten også begge gange.
Har luret at jeg skal morse med de lilla klodser. I bogen viser den at man skal morse et B, men den siger bare Bååååt. Har prøvet at skrive START og OPEN, men skidtet virker ikke...
#71 McPeter 19 år siden
Lige nu mangler jeg dog blot:
Knap nr. 6 på panelet??? Vidste bare fra start at den løse ledning ville give mig et problem senere... :-)
#72 dyg 19 år siden
#73 Bates 19 år siden
#74 Zelle 19 år siden
Og hvordan får man planten til at gro?
#75 maniac 19 år siden
Planten får du hint til at lade vokse på niveau 1 på computeren. Men hvis du vil vide det kommer det her:
Skru temperaturen med fjernbetjeningen op på 30, og når den er vokset skruer du temperaturen ned til 18, hvorefter der vokser en frugt på planten. Du skal selvfølgelig lige vente lidt begge gange inden den vokser videre. Husk at vande blomsten også begge gange.
#76 mr gaijin 19 år siden
Brug computeren til at finde ud af, hvad du skal gøre ved planten.
#77 Zelle 19 år siden
Ahh, selvfølgelig... takker ;D
#78 pulse83 19 år siden
#79 McPeter 19 år siden
#80 McPeter 19 år siden
Har luret at jeg skal morse med de lilla klodser. I bogen viser den at man skal morse et B, men den siger bare Bååååt. Har prøvet at skrive START og OPEN, men skidtet virker ikke...