Gravatar

#21 Martindan 18 år siden

må nok sige sørensen overraskede mug igår....
for cryin' out loud......
Gravatar

#22 Martindan 18 år siden

Men bud på ny landstræner siger jeg Eric Rasmussen eller Stålbakken
Gravatar

#23 inflector 18 år siden

Ja Sørensen stod satme en brændkamp, dælme godt at sprællemanden Christiansen ikke stod i går.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#24 Martindan 18 år siden

så så, ikke et ondt ord om en fck'er
Gravatar

#25 inflector 18 år siden

#24 efter den brandkamp han stod mod Irland, fortjerner han fandeme at blive svinet.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#26 frahm-2 18 år siden

der kan ikke siges nok onde ord om fck'ere
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#27 mr gaijin 18 år siden

Ja, overskriften på gårsdagens fodboldhistorie må være, at Sørensen reddede Danmarks chancer for at komme videre.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#28 Martindan 18 år siden

føler der er en vis indebrændt brøndbyvrede mod christiansen... der kan da ikke herske tvivl om han er en klassemålmand, også bedre end Sørensen, det ændrer mit syn sig trods brandkampen igår sig ikke af.

hvis man bedømmer ud fra Irland kampen skulle alle danske spillere så svines, da jo jesper stod skidt, men alle var bare generelt sucke dårlige i den kamp. men synes der en vis bøf tendens i kun at pege fingre af fck'erne og i særdeleshed christiansen.
Gravatar

#29 frahm-2 18 år siden

Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv når jeg siger at der ingen indebrændt brøndyvrede er. Jeg er FB'er hele vejen igennem og derfor er det naturligt at have et sundt had rettet mod FCK. Når det er sagt og er det svært at se bort fra at de største personlige fejl der er blevet lavet i denne kvalifikation er blevet lavet af nuværende eller tidligere FCK spillere.
Hvad yderligere er at FCK aldrig (med undtagelse af et kortvarigt visit i CL) har lavet et stort internationalt resultat. Hold som især OB og Brøndby har lavet dette indtil flere gange. Derfor kan FCK også klantres for dansk klubfodbolds derute.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#30 HonoDelLoce 18 år siden

Puh ha, er det ikke lidt uholdbart at sammenligne OB og Brøndbys tidligere europæiske successer med FCK's ditto, når nu man tænker på de forskellige klubbers alder?

Fair nok, at OB og Brøndby ENGANG gjorde det fint internationalt (og OB til dels glimtvis stadigvæk gør i UEFA-cuppen) - men i øjeblikket er der kun et dansk hold med bare snerten af CL-potentiale, og man lyver uanset hvem man er, hvis man påstår, at det er andre end FCK..

Og bare det, at du overhovedet bruger et argument som "tidligere FCK-spillere" viser jo tydeligt, at du intet sagligt belæg har for din argumentation, da det jo er fuldstændig uden betydning, om f.eks. Christian Poulsen (som jeg regner med, at du f.eks. mener i den sammenhæng) engang har spillet i FCK.. Han er kravlet videre op af stigen og er en af europas bedste defensive midtbanespillere, og så har han som side-"gevinst" en svinsk måde at opføre sig på - og jeg føler mig ret sikker på, at det ikke er noget han bare lige har lært i FCK..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: