#30 den med alderen holder ikke. Da Brøndby havde ligget i den bedste række i 15 år havde de været i UEFA cup semi finalen, og så vidt jeg husker også en enkelt kvartfinale, så den holder ikke. Desuden har FCK haft potentiale til at nå langt internationalt i de sidste 7 år (mindst), men der er bare ikke sket noget. De vil så gerne være en storklub, der bliver taget seriøst internationalt, men når man ikke kan præstere så virker de bare patetiske.
Jeg giver dig at den med Poulsen måske ikke er så saglig, men det er da et interessant sammentræf.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
For at starte bagfra, så nej, det er overhovedet ikke interessant, med mindre man som FCK-modstander famler i blinde efter argumenter..
Og jo, den holder gevaldigt, set i samhør med, at det internationale niveau er steget meget mere de sidste 10 år, end tilfældet er i den danske liga.. Især i Premier League og Primera Division er niveauerne steget i MEGET høj grad de sidste 10 år som naturlig resultat af, at flere af de tidligere "små mellemklubber" er begyndt at presse de tidligere urørlige tophold (årsagerne til det er så mange forskellige - russiske rigmænd, der overtager klubberne, høje stigninger i priserne på mellemklubbernes profiler, der bliver solgt til de absolutte topklubber osv). Skarpere konkurrence : højere standarder, ganske som i alle andre forretningsøjemed.. Men i Danmark er der ikke (eller; har der ikke før nu været) økonomisk grundlag for at lege med i den gyldne klub. FCK har brugt de sidste år, især siden Flemming Østergaard kom til, på at opbygge et økonomisk fundament, så chancerne for at en dansk klub kan konkurerre med den mellemste del af europæiske hold overhovedet er til stede. Det økonomiske grundlag er nu mere eller mindre på plads, og bliver hele tiden bedre og bedre, hvilket også har vist sig over de sidste to år at give pote for FCK. Det er jo værd at huske, at de fik 7 point i deres første CL-gruppespil nogensinde - en pointhøst der normalt er rigeligt til mindst en 3.-plads i et gruppespil på 9 kampe.. I år kan man diskutere, om FCK ikke præsterede.. Set over 2 kampe mod Benfica var FCK et teknisk bedre hold, det har jeg endnu ikke set en fodboldanmelder, der ikke har ment - heller ikke udenlandske. Men ja, skarpheden foran mål manglede, og det er utilgiveligt med så mange chancer, som den ellers helt utroligt glimrende offensiv skaffede sig, og det var rent uheld blandet med manglende skarped i sidste fase der gjorde, at FCK ikke igen i år er med i gruppespillet i CL..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hvis man kan have et had til en klub, hvordan ser man så men landskamp fx.? Er spillerne fra det hold så fredede? Jeg har tit tænkt på det, især ved engelske kampe, hvor de jo nærmest vil dræbe hinanden, og så jubler på de samme mennesker til en landskamp???? Det forstår jeg sku ikke!
Jeg elsker bold, men jeg holder ikke med nogen på DEN måde, jeg nyder bare spillet. Og holder selvfølgelig med danskerne, Liverpool og Barca.
(Hader af ondt hjerte Milan og Maldini!!!!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Tjaaa, altså, jeg kan da svare for mig selv, at på landsholdet er spillerne jo liiiidt "fredede" - men man er nok hurtigere til at komme med beskyldninger når en spiller fra en klub, man "ikke kan lide" laver en fejl på landsholdet - det er så heldigvis et "nemt problem" for tiden, eftersom Brøndby jo ikke kan mønstre spiller på niveau til landsholdet alligevel :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Så er det sku om at score nogle (bare 1) mål i aften, og faktisk prøve at vinde en kamp. Hvis de nu spiller som sidste kamp, bare med mål, kunne det gå hen og blive helt underholdende, og give noget selvtillid. Selv om at modstanderens spiller har civile jobs ved siden af ;D
Jeg tror stadig vi er ude i en umulig opgave. Ikke i aften, men fremover. Spanien bliver ikke kønt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#35 Grønkjær skal bare lære at filme noget bedre, så spanierne kan få nogle flere røde kort :) Det var godt nok noget trist skuespil, han diskede op med til Sverige-kampen. Måske skulle vi hyre Mads Mikkelsen eller Anders W. Berthelsen.
Nogle venner fra min uddannelse på journalisthøjskolen tager ud på Århus Stadion i aften for at lave en reportage om fans fra Liechtenstein. De er bare i tvivl, om hvorvidt de overhovedet eksister :P
#31 frahm-2 18 år siden
den med alderen holder ikke. Da Brøndby havde ligget i den bedste række i 15 år havde de været i UEFA cup semi finalen, og så vidt jeg husker også en enkelt kvartfinale, så den holder ikke. Desuden har FCK haft potentiale til at nå langt internationalt i de sidste 7 år (mindst), men der er bare ikke sket noget. De vil så gerne være en storklub, der bliver taget seriøst internationalt, men når man ikke kan præstere så virker de bare patetiske.
Jeg giver dig at den med Poulsen måske ikke er så saglig, men det er da et interessant sammentræf.
#32 HonoDelLoce 18 år siden
For at starte bagfra, så nej, det er overhovedet ikke interessant, med mindre man som FCK-modstander famler i blinde efter argumenter..
Og jo, den holder gevaldigt, set i samhør med, at det internationale niveau er steget meget mere de sidste 10 år, end tilfældet er i den danske liga.. Især i Premier League og Primera Division er niveauerne steget i MEGET høj grad de sidste 10 år som naturlig resultat af, at flere af de tidligere "små mellemklubber" er begyndt at presse de tidligere urørlige tophold (årsagerne til det er så mange forskellige - russiske rigmænd, der overtager klubberne, høje stigninger i priserne på mellemklubbernes profiler, der bliver solgt til de absolutte topklubber osv). Skarpere konkurrence : højere standarder, ganske som i alle andre forretningsøjemed.. Men i Danmark er der ikke (eller; har der ikke før nu været) økonomisk grundlag for at lege med i den gyldne klub. FCK har brugt de sidste år, især siden Flemming Østergaard kom til, på at opbygge et økonomisk fundament, så chancerne for at en dansk klub kan konkurerre med den mellemste del af europæiske hold overhovedet er til stede. Det økonomiske grundlag er nu mere eller mindre på plads, og bliver hele tiden bedre og bedre, hvilket også har vist sig over de sidste to år at give pote for FCK. Det er jo værd at huske, at de fik 7 point i deres første CL-gruppespil nogensinde - en pointhøst der normalt er rigeligt til mindst en 3.-plads i et gruppespil på 9 kampe.. I år kan man diskutere, om FCK ikke præsterede.. Set over 2 kampe mod Benfica var FCK et teknisk bedre hold, det har jeg endnu ikke set en fodboldanmelder, der ikke har ment - heller ikke udenlandske. Men ja, skarpheden foran mål manglede, og det er utilgiveligt med så mange chancer, som den ellers helt utroligt glimrende offensiv skaffede sig, og det var rent uheld blandet med manglende skarped i sidste fase der gjorde, at FCK ikke igen i år er med i gruppespillet i CL..
#33 davenport 18 år siden
Jeg har tit tænkt på det, især ved engelske kampe, hvor de jo nærmest vil dræbe hinanden, og så jubler på de samme mennesker til en landskamp????
Det forstår jeg sku ikke!
Jeg elsker bold, men jeg holder ikke med nogen på DEN måde, jeg nyder bare spillet. Og holder selvfølgelig med danskerne, Liverpool og Barca.
(Hader af ondt hjerte Milan og Maldini!!!!)
#34 HonoDelLoce 18 år siden
Tjaaa, altså, jeg kan da svare for mig selv, at på landsholdet er spillerne jo liiiidt "fredede" - men man er nok hurtigere til at komme med beskyldninger når en spiller fra en klub, man "ikke kan lide" laver en fejl på landsholdet - det er så heldigvis et "nemt problem" for tiden, eftersom Brøndby jo ikke kan mønstre spiller på niveau til landsholdet alligevel :D
#35 davenport 18 år siden
Hvis de nu spiller som sidste kamp, bare med mål, kunne det gå hen og blive helt underholdende, og give noget selvtillid.
Selv om at modstanderens spiller har civile jobs ved siden af ;D
Jeg tror stadig vi er ude i en umulig opgave. Ikke i aften, men fremover. Spanien bliver ikke kønt!
#36 mr gaijin 18 år siden
#37 chandler75 18 år siden
Men det skulle ikke undre, at det hele går galt allerede i aften...
#38 davenport 18 år siden
#39 mr gaijin 18 år siden
#40 duuk74 18 år siden
Vi skal nok klare den, bare vent og se :)