#140 Det må have været Springsteen, ellers var hun sluppet langt billigere!
Jeg læser lige, at to saudi arabere er blevet idømt 7000 piskeslag hver for homoseksualitet. Straffen starter tirsdag og udføres i etaper. Tænkte nok, at Passion of the Christ var alt for lys i sin stemning. Er der ikke noget med, at Danmark har samhandel med Saudi Arabien?
Jeg hader Saudi Arabien for deres menneskesyn og Danmark for at handle med landet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det sjove er så at RIAA netop har indrømmet at deres søgsmål ikke giver overskud. Selvfølgelig kan jeg godt se fidusen i principsager, men det virker stadig en kende fjollet.
141: 7000! Av. Hvis det er rigtigt hvad man ser i film, hvad blot en håndfuld piskeslag kan gøre, så vil jeg nødigt lægge ryg til 7k. Men jeg ville heller ikke have lagt røv til fra starten, så det ville ikke blive aktuelt :-)
Folk der er overbevist om at månelandingen ikke har fundet sted, og bliver ved med at ævle om det åndsvage flag der blafrer. Månelandingen har fundet sted, basta!
Mennesker der siger chance istedet for risiko, f.eks: "Der er en stor chance for at vi bliver ramt en meteor om 30 år" eller "der er en chance for at Michael Bay skal instruere Hobitten"
Resten af listen er som følger: Jagtvej 69 Mika Enhedslisten SF Folk der siger Jack Daniel's er en utrolig god whiskey Heavy Metal Hippier Filmen: Crossroads
'Better to reign in hell than serve in heav'n' - John Milton
Hader min nabo eller underbo, en dejlig bar med en masse stoddere som ikke har andet i hovedet end at drikke sig fulde hver dag.
Altså når sådanne terrorister planlægger et angreb må de da gerne inkludere den bar, men naturligvis på en harmløs måde, således at det ikke går ud over min lejlighed.
Nå ja og så er jeg heller ikke specielt glad for min psycholærer.
Og så spiller de lige Kim Larsen endnu engang. Det ender sq med at jeg slutter mig til dem på et tidspunkt.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#101 Jep jeg kender også Al Husseini. [url= Der er nu også nogle som kan være nazi her i nutiden ud over nazier selv. Abu Bakr Rieger, mulig dialogpartner for den tyske indenrigsminister, for fuld musik; ""Wie die Türken haben wir Deutschen in der Geschichte schon oft für eine gute Sache gekämpft, obwohl ich zugeben muss, dass meine Großväter bei unserem gemeinsamen Hauptfeind nicht ganz gründlich waren."...
#147 Føj for helvede et svin!!! :( Ja, jeg glemmer heller ikke tyrkiets svineri med folkemordet på 1.5 mio. armenere, som de aldrig har erkendt eller sagt undskyld for.
EU? Up yours assholes!
*** EDIT ***
For helvede et godt klip du der linker til. Det burde alle i bedste Clockwork Orange stil tvinges til at se. Idioten kunne være med til at udrydde jøder med egen SS division og derefter uskadt rejse til Cairo og være en af de vigtigste mennesker i Palæstina for at fremme jødehad, hvilket stammer helt tilbage derfra. Svinet skulle have været hængt og svøbt ind i flæskesvær og begravet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Fuck you, fuck me, fuck us Fuck Tom, fuck Mary, fuck Gus Fuck Darius Fuck the west coast, and fuck everybody on the east Eat shit and die, or fuck off at least Fuck pre-schoolers, fuck rulers Kings and Queens and gold jewelers Fuck wine coolers Fuck chickens, fuck ducks Everybody in your crew sucks, punk mother fucks Fuck critics, fuck your review Even if you like me, fuck you Fuck your mom, fuck your mom's momma Fuck the Beastie Boys and the Dali Llama Fuck the rain forest, fuck a Forrest Gump You probably like it in the rump Fuck a shoe pump, fuck the real deal and fuck all the fakes Fuck all fifty two states! Oooo, and fuck you
Fuck Oprah, fuck opera, fuck a soap opera Fuck a pop locker and a cock blocker Fuck your girlfriend, I probably did her already Fuck Kyle and his brother Tom Petty, Jump Steady My homie, fuck him, what are you gonna do? (Fuck that bitch, fuck you!) Yeah well fuck you too Don't bother tryin to analyze these rhymes In this song I say fuck ninety three times Fuck the president, fuck your welfare Fuck your government and fuck Fred Bear Fuck Nugent, like anybody gives a fuck You like to hunt a lot, so fuckin what?! Fuck disco, Count of Monte Crisco Fuck Cisco, and Jack and Jerry Brisco And fuck everyone who went down with the Titanic, in a panic I'm like fuck you, AHHHHH!!!!
Fuck Celine Dion and fuck Dionne Warwick You both make me sick, suck my dick Fuck the Berlin Wall, both sides of it And fuck Lyle Lovett, whoever the fuck that is Fuck everybody in the hemisphere Fuck them across the world, and fuck them right here You know the guy that operates the Rouge River draw bridge in Delray on Jefferson? FUCK HIM! Fuck your idea, fuck your gonnoreha Fuck your diarrhea, Rocky Maivia Fuck your wife, your homie did, he's fuckin you Fuck the police and the 5-0 too Fuck Spin, Rolling Stone, and fuck Vibe Fuck everybody inside Whoever's on the cover, fuck his mother Fuck your little brother's homie from around the way And fuck Violent J!
!!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#141 filmz-Bruce 18 år siden
Jeg læser lige, at to saudi arabere er blevet idømt 7000 piskeslag hver for homoseksualitet. Straffen starter tirsdag og udføres i etaper. Tænkte nok, at Passion of the Christ var alt for lys i sin stemning. Er der ikke noget med, at Danmark har samhandel med Saudi Arabien?
Jeg hader Saudi Arabien for deres menneskesyn og Danmark for at handle med landet.
#142 filmz-Kadann 18 år siden
Det sjove er så at RIAA netop har indrømmet at deres søgsmål ikke giver overskud. Selvfølgelig kan jeg godt se fidusen i principsager, men det virker stadig en kende fjollet.
#143 filmz-DocDoom 18 år siden
#144 BN 18 år siden
Kan vi så få en anmeldelse, tak!
;-)
#145 morten300 18 år siden
Folk der er overbevist om at månelandingen ikke har fundet sted, og bliver ved med at ævle om det åndsvage flag der blafrer. Månelandingen har fundet sted, basta!
Mennesker der siger chance istedet for risiko, f.eks:
"Der er en stor chance for at vi bliver ramt en meteor om 30 år" eller "der er en chance for at Michael Bay skal instruere Hobitten"
Resten af listen er som følger:
Jagtvej 69
Mika
Enhedslisten
SF
Folk der siger Jack Daniel's er en utrolig god whiskey
Heavy Metal
Hippier
Filmen: Crossroads
#146 filmz-jonasgr 18 år siden
Altså når sådanne terrorister planlægger et angreb må de da gerne inkludere den bar, men naturligvis på en harmløs måde, således at det ikke går ud over min lejlighed.
Nå ja og så er jeg heller ikke specielt glad for min psycholærer.
Og så spiller de lige Kim Larsen endnu engang. Det ender sq med at jeg slutter mig til dem på et tidspunkt.
'Cause I'm evil"
#147 filmz-ZOPTIKEREN 18 år siden
Ham hader nok.
#148 filmz-Bruce 18 år siden
EU? Up yours assholes!
*** EDIT ***
For helvede et godt klip du der linker til. Det burde alle i bedste Clockwork Orange stil tvinges til at se. Idioten kunne være med til at udrydde jøder med egen SS division og derefter uskadt rejse til Cairo og være en af de vigtigste mennesker i Palæstina for at fremme jødehad, hvilket stammer helt tilbage derfra. Svinet skulle have været hængt og svøbt ind i flæskesvær og begravet.
#149 davenport 18 år siden
Fuck Tom, fuck Mary, fuck Gus
Fuck Darius
Fuck the west coast, and fuck everybody on the east
Eat shit and die, or fuck off at least
Fuck pre-schoolers, fuck rulers
Kings and Queens and gold jewelers
Fuck wine coolers
Fuck chickens, fuck ducks
Everybody in your crew sucks, punk mother fucks
Fuck critics, fuck your review
Even if you like me, fuck you
Fuck your mom, fuck your mom's momma
Fuck the Beastie Boys and the Dali Llama
Fuck the rain forest, fuck a Forrest Gump
You probably like it in the rump
Fuck a shoe pump, fuck the real deal and fuck all the fakes
Fuck all fifty two states! Oooo, and fuck you
Fuck Oprah, fuck opera, fuck a soap opera
Fuck a pop locker and a cock blocker
Fuck your girlfriend, I probably did her already
Fuck Kyle and his brother Tom Petty, Jump Steady
My homie, fuck him, what are you gonna do?
(Fuck that bitch, fuck you!) Yeah well fuck you too
Don't bother tryin to analyze these rhymes
In this song I say fuck ninety three times
Fuck the president, fuck your welfare
Fuck your government and fuck Fred Bear
Fuck Nugent, like anybody gives a fuck
You like to hunt a lot, so fuckin what?!
Fuck disco, Count of Monte Crisco
Fuck Cisco, and Jack and Jerry Brisco
And fuck everyone who went down with the Titanic, in a panic
I'm like fuck you, AHHHHH!!!!
Fuck Celine Dion and fuck Dionne Warwick
You both make me sick, suck my dick
Fuck the Berlin Wall, both sides of it
And fuck Lyle Lovett, whoever the fuck that is
Fuck everybody in the hemisphere
Fuck them across the world, and fuck them right here
You know the guy that operates the Rouge River draw bridge in Delray on
Jefferson? FUCK HIM!