#5 - fuldstændig enig. De er så overbevist om at de kender sandheden over alle sandheder, og alle der taler dem imod er entet en idiot, eller medlem af CIA eller Mossad. Men sådan nogle folk skal jo have en eller anden fiktiv ting at gå op i, hvis sport og religion ikke appelere til dem.
Men ellers hader jeg TV-programmet Vild Med Dans, at det får så meget medie-omtale.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Forældre der ikke kan finde ud af opdrage deres børn. Børn der efter 9 år i folkeskolen stadigvæk ikke fatter at vise hensyn. Folk der ikke kan finde ud af at overhale, men tror det er rigeligt at køre 5kmt mere end den de overhaler. Lyrik. Pædagoiske tærskenspillere. Ulla Terkelsen der absolut skal flyves rundt fra by til by for at udtale sig om ting hun ikke ved en skid om. Opvask! Pia Kjærsgaard der tror hun udtaler sig på hele det danske folks vegne, men nej so, du udtaler dig ALDRIG nogensinde på mine vegne. Overfladiske skodprogrammer på tv, såsom godaften Danmark og aftenshowet. Popsmarte nyhedsudsendelser på tv2 klokken 22. At der skal sendes vejrudsigt konstant. Reklamepauser. At mine pakker konstant skal smadres i posten. Folk der snyder foran i køen i Fakta. At det ikke kun tager 5 minutter at handle i Fakta. Alle bøger skrevet af Dan Brown. Samtlige film John Woo har instrueret i Hollywood. Folk der ikke snakker men råber i telefon i bussen, nej tak jeg er ikke interesseret i, at du lige har fået menstruation. At der er begyndt at vokse hår på mine ører, hvad fanden skal det gøre godt for? Folk der laver computerviruser. Justin Timberlake og hans skrammel musik. At nfl skal vises på tv2sport. Bøvede og fulde fodboldfans. Hooligans. Folk der dynger deres varer op på båndet i supermarkedet, i stedet for at ligge dem med stregkoden opad, så vi kan få lidt tempo på....spader. Porrertærter - nej grønsagstærter i al almindelighed. Alle dem som har været med i Big Brother (og specielt dem som har taget en guitar med). Folk som ser Horton Sagaen. Bundesliga hår. At der konstant skal være poker i tv. Autonome - Få jer et arbejde! Nybahter studenter der tror de ved alt, ja flot tillykke med de 4 tal tumpe! Hiphoppere og i særdeleshed hængerøvsbukser, nej Bjarne du er ikke en gangster fra the hood.
Alphabeat OPUS Reality TV Min Gæld Rå Tomater Ungdomshuset og alt dertil relateret Franske-tyske etc programmer i min TV-Pakke Folk der larmer i biografen Prisen på barberblad Cykling og Cykling på TV LICENSEN!!! Dansk Politik Overdrevet fodbold fanatisme.. At vaske op Religion
Jeg hader fucking vejrudsigten og det der helvedes vejnyt.
Vejrudsigten: Programmet der sendes hvert kvarter og kun er for landmænd + folk uden vinduer og derfor ikke kan se, hvordan vejret er og hvordan de skal klæde sig på inden de går ud.
Vej-helvedes-nyt: En Richard Ragnvald-klon fra Vejdirektorater fortæller i 10 min. i STARTEN af Nyhederne, hvor meget trafik der er hvor. Who cares? Hvor mange danskere kører en anden vej end de plejer, fordi der er kø?
Andre ting: Ungdomshustyper, fagforeningstyper, reality-tv. Og Hit med Dans eller hvad det hedder.
Jeg hader i den grad også Vejrudsigten på TV. Det er pisse åndsvagt og tager lang tid. Læg dertil at vi ofte skal trækkes igennem et par jokes mellem nyhedsværten og vejr-værten.
Og enig, de kan ikke gå over til vejrudsigten uden en eller anden evnesvag overgangs-kommentar, uanset hvor søgt den er: Fx. "Og apropos Gerorge Bush vil dagens Voldborg-klon i skysovs nu fortælle, hvor meget regn Deres buske vil få i dag" eller "Apropos indslaget om tilsætningsstoffer i Solgryn, hvor meget sol får vi så i dag, Hr. Voldborg-klon-der-ikke-kunne-få-et-rigtigt-tv-job?"
Jeg hader hende den mørke studievært Divia Das. Ikke fordi hun er mørk, men fordi hendes mimik er fuldstændigt rablende skæv. Hun har det samme lille fedtede smil på, uanset om hun fortæller om Lillaprinsen eller om en sædelighedsforbryder, der har stranguleret et dusin mindrerårige. Ok, "hader" er måske voldsomt, men hun skulle i hvert fald have et lille kursus.
#21 stefsims 18 år siden
#22 Æsop9000 18 år siden
Men ellers hader jeg TV-programmet Vild Med Dans, at det får så meget medie-omtale.
#23 Patriarch 18 år siden
Men, der kan man tale om verdens mest krukkede og skabede mennekser. De minder mig om noget fra et satire program!
#24 inflector 18 år siden
Forældre der ikke kan finde ud af opdrage deres børn.
Børn der efter 9 år i folkeskolen stadigvæk ikke fatter at vise hensyn.
Folk der ikke kan finde ud af at overhale, men tror det er rigeligt at køre 5kmt mere end den de overhaler.
Lyrik.
Pædagoiske tærskenspillere.
Ulla Terkelsen der absolut skal flyves rundt fra by til by for at udtale sig om ting hun ikke ved en skid om.
Opvask!
Pia Kjærsgaard der tror hun udtaler sig på hele det danske folks vegne, men nej so, du udtaler dig ALDRIG nogensinde på mine vegne.
Overfladiske skodprogrammer på tv, såsom godaften Danmark og aftenshowet.
Popsmarte nyhedsudsendelser på tv2 klokken 22.
At der skal sendes vejrudsigt konstant.
Reklamepauser.
At mine pakker konstant skal smadres i posten.
Folk der snyder foran i køen i Fakta.
At det ikke kun tager 5 minutter at handle i Fakta.
Alle bøger skrevet af Dan Brown.
Samtlige film John Woo har instrueret i Hollywood.
Folk der ikke snakker men råber i telefon i bussen, nej tak jeg er ikke interesseret i, at du lige har fået menstruation.
At der er begyndt at vokse hår på mine ører, hvad fanden skal det gøre godt for?
Folk der laver computerviruser.
Justin Timberlake og hans skrammel musik.
At nfl skal vises på tv2sport.
Bøvede og fulde fodboldfans.
Hooligans.
Folk der dynger deres varer op på båndet i supermarkedet, i stedet for at ligge dem med stregkoden opad, så vi kan få lidt tempo på....spader.
Porrertærter - nej grønsagstærter i al almindelighed.
Alle dem som har været med i Big Brother (og specielt dem som har taget en guitar med).
Folk som ser Horton Sagaen.
Bundesliga hår.
At der konstant skal være poker i tv.
Autonome - Få jer et arbejde!
Nybahter studenter der tror de ved alt, ja flot tillykke med de 4 tal tumpe!
Hiphoppere og i særdeleshed hængerøvsbukser, nej Bjarne du er ikke en gangster fra the hood.
Og sikkert en masse jeg har glemt.
#25 chronaden 18 år siden
Alphabeat
OPUS
Reality TV
Min Gæld
Rå Tomater
Ungdomshuset og alt dertil relateret
Franske-tyske etc programmer i min TV-Pakke
Folk der larmer i biografen
Prisen på barberblad
Cykling og Cykling på TV
LICENSEN!!!
Dansk Politik
Overdrevet fodbold fanatisme..
At vaske op
Religion
puha, that felt good!
#26 filmz-DocDoom 18 år siden
Vejrudsigten: Programmet der sendes hvert kvarter og kun er for landmænd + folk uden vinduer og derfor ikke kan se, hvordan vejret er og hvordan de skal klæde sig på inden de går ud.
Vej-helvedes-nyt: En Richard Ragnvald-klon fra Vejdirektorater fortæller i 10 min. i STARTEN af Nyhederne, hvor meget trafik der er hvor. Who cares? Hvor mange danskere kører en anden vej end de plejer, fordi der er kø?
Andre ting: Ungdomshustyper, fagforeningstyper, reality-tv. Og Hit med Dans eller hvad det hedder.
#27 Patriarch 18 år siden
Pis
#28 filmz-DocDoom 18 år siden
Og enig, de kan ikke gå over til vejrudsigten uden en eller anden evnesvag overgangs-kommentar, uanset hvor søgt den er: Fx. "Og apropos Gerorge Bush vil dagens Voldborg-klon i skysovs nu fortælle, hvor meget regn Deres buske vil få i dag" eller "Apropos indslaget om tilsætningsstoffer i Solgryn, hvor meget sol får vi så i dag, Hr. Voldborg-klon-der-ikke-kunne-få-et-rigtigt-tv-job?"
#29 Patriarch 18 år siden
#30 filmz-DocDoom 18 år siden