Gravatar

#51 filmz-bullettooth 18 år siden

Jeg hader tråde i forums der minder en om hvor meget man egentligt hader, og derfor gør en i et rigtigt heleverdenerskudaosforåndsvagagtigt humør....grrrr!!! vil i så stoppe nu!!! og så hader jeg forresten celofanen på dvd og cd indpakninger...har endnu ikke fået en op uden brug af saks, kniv eller skærebrænder! hader kuglepenne der løber tør for blæk! hader avisdrenge der kværker avisen ned i postkassen så den er makuleret! hader tandlæger! hader ordet hader.... Kan bedre lide de mere nuancerede "kan ikke lide" "Bryder mig ikke om" "finder irreterende" ...hader at jeg aldrig lære at stave til irreterende....... fuck det!!!
--------- for rent ---------
Gravatar

#52 filmz-Bruce 18 år siden

Gratis aviser!!! Jeg hader dem!!! Jeg hader, når mennesker fimser ud og ind mellem bilerne i morgentrafikken og vil af med deres affaldsprodukter og man for 20. gang må afvise ved et ryst på hovedet, når man har lyst til at give dem fingeren. Læg 5 kr. i afgift pr. avis for forurening og giv virksomhederne nogle gigantiske underskud, så det lort kan blive lagt i jorden, ellers garanterer jeg for, at dette ender i Deathrace 3000!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#53 e-male 18 år siden

Jeg hader TV 2 Lorry og deres latterlige børnehave-journalistik og det samme gælder for deres intetsigende brunch-program. grr....

Ahh. Det var rart at komme af med det :)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#54 dyg 18 år siden

Jeg hader mange ting, alt for mange til jeg lige kan huske dem nu.

- U2
- "Moderne" musik:
- Klynkerock og Emo'er
- Nu-Metal
- Moderne soul og RnB
- Dansk hiphop
- Dansk Folkeparti
- Kristendom (og mange af verdens andre religioner også)
- Forkølelse
- Folk der ikke holder sig for munden når de hoster eller nyser (eller i det mindste går lidt væk fra andre folk, når de gør det)
- Folk der spiller høj musik i elendig kvalitet (evt. fra mobil-telefoner, og ikke bruger hørebøffer) på gader og i busser
- Edderkopper
- Over-egocentriske popsmarte fjolser
- Metrosexuelle mænd
- Svenskere
- Vin Diesel
- Napoleon Dynamite
- Licens
- Svampe
- Folkeskolelærere (uh oh, den var farlig, men jeg har bare haft enormt mange dybt elendige undervisere i folkeskolen)
- Royalister
- Rygere - Fri mig for jeres ildelugtende dødsstænger
- Reklamer (både i form af papir, banner og tv)
- Folk der ikke slukker for det lange lys, når man kommer cyklende.
- Karl-Mar Møller
- Moses Hansen
- Moderne danske film (Fuck dog af med jeres tåbelige "romantiske komedier" og "action komedier"!)
- Skibberlabskovs (det skal jeg have til frokost nu)
- Kø! (Det er ret tydeligt at jeg er på vej ned til kantinen for at få frokost nu)

Jeg finder garanteret på mere om lidt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#55 Yoda 18 år siden

Hvordan kunne jeg dog glemme Karl-Mar Møller og Moses Hansen på min liste.

Men U2, NayZe, that makes me :-(

I øvrigt kunne jeg spæde min liste op med hende den rødhårede sexguru, der altid er på tv, men som jeg pt. har glemt navnet på. Lotte Heise er der også plads til på hadelisten samt neurotikeren og millitærfjolset B.S. Christiansen
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#56 dyg 18 år siden

U2.. Hader deres musik, men hader Bono endnu mere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#57 Outbound Sith 18 år siden

Jeg HADER:

Have-, bolig-, og (senest) hundeprogrammer i TV! Hvad fanden rager det mig??? Hvad sendte de egentlig i TV dengang, hvor der ikke var den slags hjernedøde livsstilsprogrammer hver aften?

Trafikanter, der ikke kan finde ud af at gebærde sig i en rundkørsel! Hvor svært kan det være? Man blinker af (eller viser af, hvis man er cyklist), når man passere den sidste vej, inden man skal ud af rundkørslen, og hvis man skal ud af første vej, så blinker man af, som skulle man til højre i et kryds. Men man kan ikke undlade at blinke, bare fordi man skal "lige over" i rundkørslen!

Ordet "rollemodel"! Hvad helvede er det for en gang fantasiforladt lån fra engelsk??? Vi har i det danske sprog et udmærket ord, som dækket nøjagtig det samme, nemlig "forbillede". Jeg er ikke modstander af, at man fornyer sproget eller for den sags skyld udtrykker sig på engelsk, hvis der er en mere præcis vending, men hvorfor bruge "rollemodel"??? Det lyder grimt og pisseklodset, og jeg får nervøse trækninger, hver gang jeg hører eller læser det - også i #49!

I øvrigt kan jeg tilslutte mig alle sure opstød mod forstyrrende elementer i biografen. Jeg er tilhænger af, at dørene til salen skal låses, når filmen starter. Så slipper man for de sløve typer, som konsekvent kommer for sent og skal møve sig gennem en hel række i mørket, mens alle rives ud af filmen. Der vil i øvrigt heller ikke være meget sjov ved at gå på lokum midt i filmen, hvis døren er låst. Hvis det brænder i bygningen, kan de til nød åbnes, ellers ikke!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#58 filmz-yoshimura 18 år siden

#55 Joan Ørting :o)

Min yndlingshadeperson lige nu er Nikolai Lie Kaas. Jeg har ikke haft såååå meget imod ham førhen, men hvad fanden har han gang i med de Punkt 1-reklamer!?! How low can you go? Åbenbart lavt nok til at bappe gren på reklameforpesterne.

Bend over, Kaas, du har blottet din mås!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#59 Yoda 18 år siden

Netop, Joan Ørting - kan ikke snuppe hende!

Og ja, Punkt1-reklamerne er oplagte hadeobjeter.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#60 The Insider 18 år siden

Apropos reklamer... den der med burhønsene er simpelthen så forfærdelig, at bagmændene fortjener at blive sendt til Haag.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: