Små politimænd i trafikken, der belønner en anden trafikant ulovligheder med at begå en større selv.
Fx:
Typerne der bremser hårdt op eller trækker i håndbremsen, når nogen kører for tæt på dem.
Typer der blokerer ydersporet, fordi de selv kører den tilladte maxhastighed,
Cyklister, der er ved at skabe trafikulykker, fordi de ikke vel acceptere, at en anden cyklist kører mod ensretningen helt ude på kantstenen på en 3 m. bred cykelsti.
Og i en anden boldgade:
Cyklister, der ikke rækker hånden ud, når de svinger, mens man holder og venter på at dreje til højde. Det er fandeme deres skyld, at bilisterne ikke gider vente, og der derfor klappes en ned i ny og næ.
Bilister, der ikke har fattet, at alle de små ensrettede gader i det centrale Kbh. nu er åbnet for kørsel begge veje på vykel og derfor prøver at presse modkørende cyklister, der rent faktisk kører lovligt.
Jeg hader velfærd og wellness. Jeg er træt af at høre ordet velfærd i samtlige politikeres mund. For 6 år siden hed det offentlig sektor og der var man enige i, at denne var vokset for stor. Nu hedder det velfærd, der er banket 35 mia. ekstra ud til velfærd siden 2001 og der er lovet velfærd for 50 mia mere. Op i røven med jer politikere fra Enhedslisten til Dansk Folkeparti. Der er åbenbart kun solidaritet med nulevende mennesker, som kan få glæde af forbedringerne her og nu. Og op i røven med jer vælgere, som har fået banket en pæl ned mellem talecenteret og lillehjernen. Prøv dog for helvede og se nogle år ud i tiden og tænk på jeres næste. I fremtiden er der færre på arbejdsmarkedet og flere ældre. Held og lykke med at skaffe pengene hjem, for det er nu og engang det private arbejdsmarked, som tjener pengene hjem i kassen og holder gælden væk fra døren. Men alle som én overhører Velfærdskommisionens, tænketanke og vismænds advarsler og forslag. Hvad med de 80 mia. der mangler til renovering af det danske kloaknet og udsigter til mere og mere regn? Men det er der ikke stemmer i. Næ. Vi skal have mere velfærd. FUCK VELFÆRD!!!
Og fuck wellness. Jeg er træt af at høre om spa- og mudderbade. Weekender på kursteder, hvor man kan blive omslynget af tangplanter og få helbredende urtete til tonerne af Mozart, mens man ser ud over Storebælt. "Ihh hvor var det lækkert! Jeg var med veninderne på wellness weekend og nej hvor var det altså afslappende. Virkelig kvalitetstid". Jamen herfra skal der lyde et op i røven med wellness og alt, der følger i kølvandet på opgangstider, som indsnævrer folks bevidsthed og får dem til at koncentrere hele deres fritid om samtalekøkkener, udendørs brusekabine og energikure fra Matas.
Get a fucking life!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
At en hel nyhedsudsendelse skal bruges på at fortælle at Joakim og en eller anden dulle skal forloves. Stop så det kongehus hysteri. Medielicens! Post Danmark. Flere penge for mindre service. Folk der ikke fatter at opføre sig bare nogenlunde civiliseret overfor andre mennesker. Bilka omkring kl. 16 på en lønningsdag. Hvorfor skal hele byen handle på det samme tidspunkt i samme butik? Tandlæger. Ryster hver gang jeg skal til en. Folk der snakker under filmen i biografen. Snak under reklamer og dæmpede kommentar under forfilm er fint for mig. Men hold kæft under filmen. Et ryge længere ned på ventelisten til en ny lejlighed :(
Appropos små politimænd i trafikken. Jeg kan godt følge dig et stykke af vejen, men jeg er selv en af dem der bremser om nå folk presser agrresivt sig helt op i røven på mig. DET kan pisse mig af.. specielt når jeg ikke umidelbart kan give plads, og i forvejen køre en tand mere end jeg må!
#9 Enig i det med krigsdeltagelsen. Hvad i hede hule helvede sker der med aviserne? Dagen efter de to dræbte danskere i Afghanistan stod der noget i stil med "hvor længe skal vi fortsætte?" på Ekstra Bladets forside.
Ja, hvor længe tror I? Der er et land, hvis indbyggere og kvinder især, er blevet undertrykt, tortureret, hængt og stenet og hvor børn er blevet nægtet undervisning. Et land, som gav ly til Al Qaida til at planlægge og træne deres terror i andre lande og rekruttere nye folk og hvor NATO traf en beslutning i fællesskab om at stoppe vanviddet.
Hver gang en dansk soldat dør, skal vi høre det samme lort fra aviserne, mens soldaternes forældre søreme kan fortælle, at de blot ønsker, at der udvises respekt for deres dræbte sønner og for det de gav deres liv til. Soldaterne troede selv på det de kæmpede for og jeg bøjer mig dybt i støvet for deres engagement og er stolt at, at Danmark hjælper til, når andre mennesker lider i andre dele af verdenen.
En lignende parallel kan med rette drages til 2. verdenskrig. Hvorfor fanden skulle USA dog lade deres unge dø i Europa, tusinder af kilometer væk? Havde Ekstra Bladet været på plads under invasionen af Normandiet, havde man sikkert skrevet på forsiden "Hvor længe skal vi fortsætte?", da den første soldat var blevet mejet ned.
Jeg er træt af den despekt, som medierne udviser for andre menneskers vilje til at hjælpe andre og hvordan de spinner på dette for at dreje hovederne på befolkningen. Det er manipulativt og en grov desavuering af mennesker.
1) Folk der distribuerer (og køber) piratkopieret og copyright beskyttet materiale. 2) Folk, der fortolker loven efter forgodtbefindende. 3) Racister, nazister og fanatikere. 4) Rygere der mener, at fortov (og offentlige pladser i det hele taget) er et, stort askebægre! 5) Telefonsælgere 6) Alkoholikere og narkomaner! Er ikke sødsuppehumanist og kan ikke udstå folk, der drikker eller junker deres liv væk - årsag underordnet! 7) Fartidioter 8) Gamle mennesker, der tror de er alvidende, fordi de har nået en alder, hvor de snart skal dø. 9) Det danske vejr. 10) Dansk tv. 11) Medielicens 12) Karen Jespersen og hendes partiskiftestunt 13) Louise Frevert og hendes partiskiftestunt 14) CD fordi, de lukker Frevert ind i stalden - føj for satan! 15) Sælgere i gågaden, der vil prakke mig et medlemskab af Greenpeace eller Røde Kors på nakken ved at appellere til min dårlige samvittighed. De er IDIOTER! 16) Hunde - for tiden især de små, trendy Paris Hilton-bæster, som alle blonde braindeads skal rende rundt med. 17) Paris Hilton. 18) Danmarks Radio og Kenneth Plummer. 19) Hans Pilgaard og alle de programmer, han optræder i. 20) Jeopardy - quizshowet for folkets idioter. 21) Det danske millitær 22) George Bush - what a creep! 23) Dansk tennis - what a laugh! 24) Dansk landsfoldsfodbold. 25) MacDonalds 26) Jehovas Vidner og andre religiøse dørstemmere! 27) Samfundsnassere af en hver slags, der bevidst forsøger at undgå at støtte samfundet. 28) Netto, Fakta, Aldi og andre dicountbutikker. 29) Anders Fogh og hans evige slikken Pia K. i røven. 30) De såkaldte dokumentarprogrammer, TV2 flyder over med. 31) Vild med dans 32) Robert Hansen 33) Dansk film (i stort omfang) 34) Brianer og deres gejlede biler - Connier ditto!
Og meget, meget mere...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeg hader at høre om Britney Spears, Lindsay Lohan og Paris Hilton. Hvorfor fanden skal 1/8 af vestens samlede forside forsideplads i aviserne optages af disse luderes gøren og laden? Smid dog kællingerne i fængsel, når de overtræder loven, som alle andre normale mennesker. Tag dog ungerne fra den Spears bitch, som behandler sine børn på den værst tænkelige måde og giv hende en kold tyrker på en hård anstalt og sæt BS til at lære hende at dræbe kaniner i det fri.
Det er ufatteligt, at folk gider beskæftige sig med deres fester, bundløshed, stoffer og sprut og hvorvidt de nu er blevet venner eller uvenner med ham eller hende. Der er 5 mia. andre mere interessante og bedre rollemodeller i verden at skrive om.
#48 - 4: Der er et ord for disse sølle narkomaner: "Ormekastere", kalder jeg dem. De kaster deres ulækre orme fra sig overalt uden dårlig samvittighed. I morges lå der en orm på min fucking dørmåtte, selvom jeg bor i et ejerlejlighedskompleks med låst hoveddør, hvor postkasserne er udenfor hoveddøren. Det er altså en af mine medbeboere, der har kastet sin klamme orm på min måtte. Sølle narkoman-stakkel.
Hundeejerne ser da i det mindste lidt flove ud, når de har glemt posen til Fidos dej. Men ikke ormekasterne; de er jo narkomaner og kan ikke gør for det...
#48 12+13+14+22+29: Pas på, du åbner for en endeløs debat!
#41 filmz-DocDoom 18 år siden
Fx:
Typerne der bremser hårdt op eller trækker i håndbremsen, når nogen kører for tæt på dem.
Typer der blokerer ydersporet, fordi de selv kører den tilladte maxhastighed,
Cyklister, der er ved at skabe trafikulykker, fordi de ikke vel acceptere, at en anden cyklist kører mod ensretningen helt ude på kantstenen på en 3 m. bred cykelsti.
Og i en anden boldgade:
Cyklister, der ikke rækker hånden ud, når de svinger, mens man holder og venter på at dreje til højde. Det er fandeme deres skyld, at bilisterne ikke gider vente, og der derfor klappes en ned i ny og næ.
Bilister, der ikke har fattet, at alle de små ensrettede gader i det centrale Kbh. nu er åbnet for kørsel begge veje på vykel og derfor prøver at presse modkørende cyklister, der rent faktisk kører lovligt.
#42 filmz-DocDoom 18 år siden
#43 filmz-DocDoom 18 år siden
Det gik lidt for hurtigt, fordi jeg blev arrig! :-)
#44 filmz-Bruce 18 år siden
Jeg hader velfærd og wellness. Jeg er træt af at høre ordet velfærd i samtlige politikeres mund. For 6 år siden hed det offentlig sektor og der var man enige i, at denne var vokset for stor. Nu hedder det velfærd, der er banket 35 mia. ekstra ud til velfærd siden 2001 og der er lovet velfærd for 50 mia mere. Op i røven med jer politikere fra Enhedslisten til Dansk Folkeparti. Der er åbenbart kun solidaritet med nulevende mennesker, som kan få glæde af forbedringerne her og nu. Og op i røven med jer vælgere, som har fået banket en pæl ned mellem talecenteret og lillehjernen. Prøv dog for helvede og se nogle år ud i tiden og tænk på jeres næste. I fremtiden er der færre på arbejdsmarkedet og flere ældre. Held og lykke med at skaffe pengene hjem, for det er nu og engang det private arbejdsmarked, som tjener pengene hjem i kassen og holder gælden væk fra døren. Men alle som én overhører Velfærdskommisionens, tænketanke og vismænds advarsler og forslag. Hvad med de 80 mia. der mangler til renovering af det danske kloaknet og udsigter til mere og mere regn? Men det er der ikke stemmer i. Næ. Vi skal have mere velfærd. FUCK VELFÆRD!!!
Og fuck wellness. Jeg er træt af at høre om spa- og mudderbade. Weekender på kursteder, hvor man kan blive omslynget af tangplanter og få helbredende urtete til tonerne af Mozart, mens man ser ud over Storebælt. "Ihh hvor var det lækkert! Jeg var med veninderne på wellness weekend og nej hvor var det altså afslappende. Virkelig kvalitetstid". Jamen herfra skal der lyde et op i røven med wellness og alt, der følger i kølvandet på opgangstider, som indsnævrer folks bevidsthed og får dem til at koncentrere hele deres fritid om samtalekøkkener, udendørs brusekabine og energikure fra Matas.
Get a fucking life!
#45 Scherlund 18 år siden
At en hel nyhedsudsendelse skal bruges på at fortælle at Joakim og en eller anden dulle skal forloves. Stop så det kongehus hysteri.
Medielicens!
Post Danmark. Flere penge for mindre service.
Folk der ikke fatter at opføre sig bare nogenlunde civiliseret overfor andre mennesker.
Bilka omkring kl. 16 på en lønningsdag. Hvorfor skal hele byen handle på det samme tidspunkt i samme butik?
Tandlæger. Ryster hver gang jeg skal til en.
Folk der snakker under filmen i biografen. Snak under reklamer og dæmpede kommentar under forfilm er fint for mig. Men hold kæft under filmen.
Et ryge længere ned på ventelisten til en ny lejlighed :(
Det var lige de første sure opstød herfra.
#46 Patriarch 18 år siden
#47 filmz-Bruce 18 år siden
#9 Enig i det med krigsdeltagelsen. Hvad i hede hule helvede sker der med aviserne? Dagen efter de to dræbte danskere i Afghanistan stod der noget i stil med "hvor længe skal vi fortsætte?" på Ekstra Bladets forside.
Ja, hvor længe tror I? Der er et land, hvis indbyggere og kvinder især, er blevet undertrykt, tortureret, hængt og stenet og hvor børn er blevet nægtet undervisning. Et land, som gav ly til Al Qaida til at planlægge og træne deres terror i andre lande og rekruttere nye folk og hvor NATO traf en beslutning i fællesskab om at stoppe vanviddet.
Hver gang en dansk soldat dør, skal vi høre det samme lort fra aviserne, mens soldaternes forældre søreme kan fortælle, at de blot ønsker, at der udvises respekt for deres dræbte sønner og for det de gav deres liv til. Soldaterne troede selv på det de kæmpede for og jeg bøjer mig dybt i støvet for deres engagement og er stolt at, at Danmark hjælper til, når andre mennesker lider i andre dele af verdenen.
En lignende parallel kan med rette drages til 2. verdenskrig. Hvorfor fanden skulle USA dog lade deres unge dø i Europa, tusinder af kilometer væk? Havde Ekstra Bladet været på plads under invasionen af Normandiet, havde man sikkert skrevet på forsiden "Hvor længe skal vi fortsætte?", da den første soldat var blevet mejet ned.
Jeg er træt af den despekt, som medierne udviser for andre menneskers vilje til at hjælpe andre og hvordan de spinner på dette for at dreje hovederne på befolkningen. Det er manipulativt og en grov desavuering af mennesker.
#48 Yoda 18 år siden
2) Folk, der fortolker loven efter forgodtbefindende.
3) Racister, nazister og fanatikere.
4) Rygere der mener, at fortov (og offentlige pladser i det hele taget) er et, stort askebægre!
5) Telefonsælgere
6) Alkoholikere og narkomaner! Er ikke sødsuppehumanist og kan ikke udstå folk, der drikker eller junker deres liv væk - årsag underordnet!
7) Fartidioter
8) Gamle mennesker, der tror de er alvidende, fordi de har nået en alder, hvor de snart skal dø.
9) Det danske vejr.
10) Dansk tv.
11) Medielicens
12) Karen Jespersen og hendes partiskiftestunt
13) Louise Frevert og hendes partiskiftestunt
14) CD fordi, de lukker Frevert ind i stalden - føj for satan!
15) Sælgere i gågaden, der vil prakke mig et medlemskab af Greenpeace eller Røde Kors på nakken ved at appellere til min dårlige samvittighed. De er IDIOTER!
16) Hunde - for tiden især de små, trendy Paris Hilton-bæster, som alle blonde braindeads skal rende rundt med.
17) Paris Hilton.
18) Danmarks Radio og Kenneth Plummer.
19) Hans Pilgaard og alle de programmer, han optræder i.
20) Jeopardy - quizshowet for folkets idioter.
21) Det danske millitær
22) George Bush - what a creep!
23) Dansk tennis - what a laugh!
24) Dansk landsfoldsfodbold.
25) MacDonalds
26) Jehovas Vidner og andre religiøse dørstemmere!
27) Samfundsnassere af en hver slags, der bevidst forsøger at undgå at støtte samfundet.
28) Netto, Fakta, Aldi og andre dicountbutikker.
29) Anders Fogh og hans evige slikken Pia K. i røven.
30) De såkaldte dokumentarprogrammer, TV2 flyder over med.
31) Vild med dans
32) Robert Hansen
33) Dansk film (i stort omfang)
34) Brianer og deres gejlede biler - Connier ditto!
Og meget, meget mere...
#49 filmz-Bruce 18 år siden
Det er ufatteligt, at folk gider beskæftige sig med deres fester, bundløshed, stoffer og sprut og hvorvidt de nu er blevet venner eller uvenner med ham eller hende. Der er 5 mia. andre mere interessante og bedre rollemodeller i verden at skrive om.
#50 filmz-DocDoom 18 år siden
Hundeejerne ser da i det mindste lidt flove ud, når de har glemt posen til Fidos dej. Men ikke ormekasterne; de er jo narkomaner og kan ikke gør for det...
#48 12+13+14+22+29: Pas på, du åbner for en endeløs debat!