Well, regeringen får flertal, men kun med NA's stemmer. Så bliver det spændende at se, om Nasser springer i målet, i skødet på Thorning og befrugter en regering til venstre for midten.
Anyways, uanset hvad, så er jeg ret ligeglad, for der har været ført socialdemokratisk politik i hele denne regeringsperiode, så intet kommer til at ændre sig synderligt.
Liberalismen er død, myrdet som Cæsar blev det, af folk fra egne rækker.
Der er rimelig enighed omkring finansloven. Det er altid kun 1% af udgifterne der diskuteres. Se det i øjnene. Det er landet med mest koncensus mellem 3/4 af Folketingets mandater, selvom aviserne gerne vil portrættere de kæmpe uoverensstemmelser.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Alternativet er ret skræmmende ja - særlig hvad angår økonomi.
Jeg synes det kunne være spændende med en VKY konstellation. Specielt hvis det bliver uden for store kompromis på udlændingpolitikken - dvs mere human og åben over for kvalificeret arbejdskraft - men så ikke mere.
Nu er det kun folk på alder med bruce (EDIT: Og Whitetrash), der kan huske noget som helst til VS, så det giver nok ikke de store misforståelser. ;)
Jeg er absolut tilhænger af et VKY-flertal, dog med Ny Alliance som støtteparti til en VK-regering, så de kan lægge et reelt forhandlingspres på regeringen.
15: Nosseløs. Ja, udadtil. Men det er jo en balancegang. Mon ikke minimalstats-hjertet stadig banker et sted indeni? Men så længe det ikke lader sig gøre at føre idealet ud i livet, så hellere gå balancegangen og få de delsejre, som regeringsmagten trods alt giver mulighed for. Hvis venstre tonede rent flag, så ville de desværre nok ryge af regeringstaburetten. Det er jo grunden til, at de løbende har været nødt til at give de konservative mundkurv på omkring skattelettelser. Det er sgu ikke fordi, at venstre ikke gerne så de lettelser selv. Vil jeg mene!
VS: Vi kaldte det V(W)eekend Sex i folkeskolen, husker jeg.
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
#11 davenport 17 år siden
Det bliver tæt, men tror at regeringen fortsætter. Håber bare ikke de vil samarbejde med Radikale eller NA.
#12 davenport 17 år siden
#13 filmz-Bruce 17 år siden
Anyways, uanset hvad, så er jeg ret ligeglad, for der har været ført socialdemokratisk politik i hele denne regeringsperiode, så intet kommer til at ændre sig synderligt.
Liberalismen er død, myrdet som Cæsar blev det, af folk fra egne rækker.
Der er rimelig enighed omkring finansloven. Det er altid kun 1% af udgifterne der diskuteres. Se det i øjnene. Det er landet med mest koncensus mellem 3/4 af Folketingets mandater, selvom aviserne gerne vil portrættere de kæmpe uoverensstemmelser.
#14 filmz-Whitetrash 17 år siden
#15 filmz-Bruce 17 år siden
#16 Patriarch 17 år siden
Jeg synes det kunne være spændende med en VKY konstellation. Specielt hvis det bliver uden for store kompromis på udlændingpolitikken - dvs mere human og åben over for kvalificeret arbejdskraft - men så ikke mere.
ps: Odds 1.40 på Fogh vinder.
#17 filmz-Bruce 17 år siden
#18 Outbound Sith 17 år siden
Jeg er absolut tilhænger af et VKY-flertal, dog med Ny Alliance som støtteparti til en VK-regering, så de kan lægge et reelt forhandlingspres på regeringen.
Regner i øvrigt med at stemme på liste Y.
Fox Mulder
#19 filmz-Whitetrash 17 år siden
VS: Vi kaldte det V(W)eekend Sex i folkeskolen, husker jeg.
#20 dyg 17 år siden
Hvorfor hader du asier? De smager da glimrende til en god gang flæskesteg.