Jeg lænede faktisk mod at skulle stemme radikalt i denne omgang, når nu de endelig havde fået skiftet den skrækkelig håndtaskedame ud. Desværre så lader det til, at Vestager også har valgt at knytte sig til Socialdemokratiet, hvilket desværre strider lidt imod mine ønsker.
Meget kan man sige om Anders Fogt, men han er - i mine øjne - en ganske habil statsminister og så sandelig den bedste kandidat vi har på nuværende tidspunkt. Hvor mange af jer kan se Helle Thorning som statsminister? Jeg kan i hvert fald ikke. Fogh er gået på kompromis med en del af liberalismens basale tanker og har tydeligt gjort Venstre socialdemokratiske. Ikke desto mindre, så gør han et ganske fint arbejde som statsminister - også selvom Venstre ikke længere repræsenterer liberale værdier i ligeså udpræget grad som de tidligere gjorde.
Summa Summarum. Jeg har tidligere stemt konservativ, men er ikke helt overbevist om, at det er der mit valg falder denne gang. Jeg vil danne mig en mening efterhånden som de forskellige partiers hovedsager falder mere på plads. Radikale var en mulighed tidligere, men på nuværende tidspunkt er det nok nærmere Ny Alliance og Konservative (igen), der vil få min opmærksomhed.
Derudover, så håber jeg fandme at de finder nogle flere emner at diskutere end de forskellige former for asyl-diskussion, der indtil videre nærmest er det eneste jeg har hørt noget om.
#37 Det kommer lidt an på hvilke verdensdele, man kigger på. Vort ry hos vestlige demokratier ovenpå Muhammedsagen, er klart forbedret, fordi vi stod fast på ytringsfriheden. Vort ry i Mellemøsten røg sig en tur. Personligt mener jeg op i røven med koncensus og ry, hvis det indebærer, at man skal være tolerant overfor intolerance. Religiøse dogmer skal bekæmpes uanset om de er en del af kristendommen eller islam.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#31 filmz-Bruce 17 år siden
#32 filmz-DocDoom 17 år siden
#33 filmz-Whitetrash 17 år siden
#34 filmz-Kadann 17 år siden
Sandt, bortset fra nogle enkelte inkarnerede CD-tilhængere, der ikke er tilfredse med at deres parti officielt er blevet skyllet ud i toilettet.
#35 filmz-bullettooth 17 år siden
#36 ks 17 år siden
Meget kan man sige om Anders Fogt, men han er - i mine øjne - en ganske habil statsminister og så sandelig den bedste kandidat vi har på nuværende tidspunkt. Hvor mange af jer kan se Helle Thorning som statsminister? Jeg kan i hvert fald ikke. Fogh er gået på kompromis med en del af liberalismens basale tanker og har tydeligt gjort Venstre socialdemokratiske. Ikke desto mindre, så gør han et ganske fint arbejde som statsminister - også selvom Venstre ikke længere repræsenterer liberale værdier i ligeså udpræget grad som de tidligere gjorde.
Summa Summarum. Jeg har tidligere stemt konservativ, men er ikke helt overbevist om, at det er der mit valg falder denne gang. Jeg vil danne mig en mening efterhånden som de forskellige partiers hovedsager falder mere på plads. Radikale var en mulighed tidligere, men på nuværende tidspunkt er det nok nærmere Ny Alliance og Konservative (igen), der vil få min opmærksomhed.
Derudover, så håber jeg fandme at de finder nogle flere emner at diskutere end de forskellige former for asyl-diskussion, der indtil videre nærmest er det eneste jeg har hørt noget om.
#37 lagoni 17 år siden
#38 filmz-Whitetrash 17 år siden
#39 DarkLight 17 år siden
#40 filmz-Bruce 17 år siden