Ved nogle af de tidligere valg har nogle aviser prøvet at ridse de forskellige partiers holdninger op på en række "nøglepunkter" - hvis der er nogen der ser sådan en god opstilling denne gang må de meget gerne lige smide et link.
Nu stiller Jørgen Poulsen (Røde Kors) op for NA. Han har fået orlov til det. Synes ikke det lyder som om han tror helt på det, hvis hans buffer er at kunne komme tilbage, hvis de ikke kommer med..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg vil sige om Jørgen P, at det da er på tide, at han går ind i politik. Han har jo ikke kunnet holde kæft politisk på den post, som han bestrider nu, selvom han burde have lukket røven og passet sin gesjæft.
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
#41 davenport 17 år siden
#42 Benway 17 år siden
#43 filmz-Bruce 17 år siden
#44 davenport 17 år siden
#45 filmz-Bruce 17 år siden
Jo! Derfor er det vigtigt ikke at give ham nogen grund til at komme tilbage igen!!! Vi kan risikere at Regndans udgives i en ny version!!!
#46 davenport 17 år siden
Det må ikke ske, det kunne være jeg i forvirringen kom til at stemme på Enhedslisten... Gys!
#47 McPeter 17 år siden
#48 ks 17 år siden
#49 davenport 17 år siden
#50 filmz-Whitetrash 17 år siden