Ja, det er frygteligt, at de kan blive tungen på vægtskålen. Jeg gyser ved tanken om endnu en uansvarlig soc.dem. regering, der pisser landets penge væk, indtil der kommer et borgerligt parti og retter op på det hele, og vi starter forfra..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ingen problemer! Uanset hvad, så bliver Fogh bedt om at stå for kongerunden, så han får chancen for at finde det parlamentariske grundlag. Ja, det kan blive problematisk, men så pragmatisk han har styret hidtil, så bliver det sikkert en formsag. Den nye statsminister efter 13. november er Fogh!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Så ham i Brugsen den anden dag, hvor han prøvede at undgå en samtale med vores lokale tosse, der proglamerede at han jo også var på vej ind i politik. Han sagde, at han bare ikke helt havde fundet ud af, om han stillede op for SF eller Venstre. Denne samtale prøvede Søvndal at undslippe med alle midler, før han kunne trække sig tilbage til sit kollegtiv og ryge pinde med alle de andre hippier.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg tror desværre ikke, oppositionen kan få samlet de nødvendige mandater med NA inde i billedet, men det var rart og overraskende at se en Helle Thorning med bid i i de to partirunder i går. Hun fremstod næsten - nok for første gang i sin karriere - helt statsministeragtig.
Dejligt at se mit gamle parti, De Radikale, holde fast i deres principper og ikke halse efter Fogh. Men desværre gør det nok ikke den store forskel, når Khader tilsyneladende har bestemt, at han peger på Fogh (som "kongelig undersøger" - hvad har Khader i mod ordet "Statsminister"...?).
I det hele taget fremstod oppositionen stærk; selv Kristendemokraternes formand fik sit budskab igennem. Den eneste, der var skilte sig uheldigt ud, var Frank Aaen i sin knaldrøde skjorte og sine knaldrøde holdninger...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Bodil fra KD fik da heller ikke iscenesat sig selv alt for heldigt med sin aggresive, ja nærmest vrede, tone. Hvis hun ønsker at tiltrække stemmer, så tror jeg nok hun bliver nød til at køle temperamentet en lille smule og fremstå lidt mere saglig.
Hehe, ja, hun prøvede måske at overkompensere for den neddæmpede og anonyme stil, der kendetegnede de sidste par formænd - hvilket jo ikke just gav partiet succes...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#57 Hun var da for meget - det er næppe den stil, der vinder vælgere over på deres side. Men de kommer jo nok heller ikke ind, og det gør Ø forhåbentlig heller ikke (aldrig nogensinde igen!).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#51 mr gaijin 17 år siden
#52 davenport 17 år siden
#53 filmz-Bruce 17 år siden
Ingen problemer! Uanset hvad, så bliver Fogh bedt om at stå for kongerunden, så han får chancen for at finde det parlamentariske grundlag. Ja, det kan blive problematisk, men så pragmatisk han har styret hidtil, så bliver det sikkert en formsag. Den nye statsminister efter 13. november er Fogh!
#54 davenport 17 år siden
Haha!
Så ham i Brugsen den anden dag, hvor han prøvede at undgå en samtale med vores lokale tosse, der proglamerede at han jo også var på vej ind i politik. Han sagde, at han bare ikke helt havde fundet ud af, om han stillede op for SF eller Venstre. Denne samtale prøvede Søvndal at undslippe med alle midler, før han kunne trække sig tilbage til sit kollegtiv og ryge pinde med alle de andre hippier.
#55 The Insider 17 år siden
#56 chandler75 17 år siden
Dejligt at se mit gamle parti, De Radikale, holde fast i deres principper og ikke halse efter Fogh. Men desværre gør det nok ikke den store forskel, når Khader tilsyneladende har bestemt, at han peger på Fogh (som "kongelig undersøger" - hvad har Khader i mod ordet "Statsminister"...?).
I det hele taget fremstod oppositionen stærk; selv Kristendemokraternes formand fik sit budskab igennem. Den eneste, der var skilte sig uheldigt ud, var Frank Aaen i sin knaldrøde skjorte og sine knaldrøde holdninger...
#57 ks 17 år siden
#58 filmz-Bruce 17 år siden
Sorry I had to slap you around, but you got hysterical when I said no more
#59 chandler75 17 år siden
#60 filmz-yoshimura 17 år siden