SF all the way :-) Selvom vi nok uheldigvis må leve med den nuværende regering nogle år endnu, så håber jeg, at meningsmålingerne har ret i, at SF bliver landets 3. største parti.
Ja, det kunne være fedt at Søvndahl kom og brugte alle vores penge og dannede regering med EL, så vi kunne få noget mere anarki. Jeg gyser ved tanken om, hvad en sådan regering kunne ødelægge, af det der (igen) er blevet bygget op siden den sidste uansvarlige regering med Nyrup. Ved profetens skæg, det må ikke ske!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ja, hvad var det Villys program ville koste os? 70 mia. OM ÅRET! Så tror jeg da vist lige, vi skal have fundet noget mere olie i Grønland først.
Og så ærgrer det mig helt ufatteligt meget, at Enhedslisten tilsyneladende ikke ryger ud af tinget - mage til politikløst og negativt parti skal man da lede længe efter (og givetvis uden for landets grænser).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Ja... 68 milliander om året. Det undre mig de andre partier ikke har kørt mere på det - og så synes jeg det er en dybt, dybt uhæderlig måde at føre politik på. Bare kaste omkring sig med gaver og så bare svare lidt her og der når man bliver spurgt hvor pengene kommer fra. Jeg fatter ikke de har kunne slippe af sted med det...
Jeg indrømmer, at SF måske ikke er det mest økonomisk ansvarlige parti, men de vil noget for de lavtlønnede, de udsatte grupper, og miljøet, som få andre partier vil. Med Det Radikale Venstre og S (som jo vil bevare skattestoppet) i regering vil de heller ikke få lov til at føre en uansvarlig økonomisk politik.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#11 The Insider 18 år siden
#12 davenport 18 år siden
Jeg gyser ved tanken om, hvad en sådan regering kunne ødelægge, af det der (igen) er blevet bygget op siden den sidste uansvarlige regering med Nyrup.
Ved profetens skæg, det må ikke ske!
#13 filmz-yoshimura 18 år siden
Og så ærgrer det mig helt ufatteligt meget, at Enhedslisten tilsyneladende ikke ryger ud af tinget - mage til politikløst og negativt parti skal man da lede længe efter (og givetvis uden for landets grænser).
#14 Patriarch 18 år siden
#15 davenport 18 år siden
#16 rockysds 18 år siden
#17 myggen 18 år siden
http://politiken.dk/politik/article421985.ece
#18 Patriarch 18 år siden
Ja... 68 milliander om året. Det undre mig de andre partier ikke har kørt mere på det - og så synes jeg det er en dybt, dybt uhæderlig måde at føre politik på. Bare kaste omkring sig med gaver og så bare svare lidt her og der når man bliver spurgt hvor pengene kommer fra. Jeg fatter ikke de har kunne slippe af sted med det...
#19 chandler75 18 år siden
Jeg indrømmer, at SF måske ikke er det mest økonomisk ansvarlige parti, men de vil noget for de lavtlønnede, de udsatte grupper, og miljøet, som få andre partier vil. Med Det Radikale Venstre og S (som jo vil bevare skattestoppet) i regering vil de heller ikke få lov til at føre en uansvarlig økonomisk politik.
#20 gi-jones 18 år siden