Gravatar

#31 filmz-yoshimura 18 år siden

Så er der Kampvalg!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#32 filmz-mrhands 18 år siden

Gravatar

#33 davenport 18 år siden

Hovedårsagen til min stemme på DF, er at jeg gerne vil vise min holdning til indvandrerspørgsmålet og integrationspolitiken, og den skinner mest igennem ved DF.
Jeg ønsker ikke Pia K. som statsminister, for det har vi en udemærket statsmand til. Men som jeg ser det, er en stemme på DF også en stemme på at man fortsætter nuværende tilstand.
Hvis vi bare kunne komme af med Claus Hjort. Jeg synes han er et fedladent svin, der ikke har begreb om arbejdet i den offentlige sektor.
I mit tidl. job kunne man jo se konsekvenserne af hans måde at køre det på, og det var udtalt blandt alle kolleger, at Hjorten var en narrøv. Selv den øverste chef delte den holdning.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#34 Patriarch 18 år siden

Hvor er det i øvrigt til grin at høre Pia K bevidst gang på gang kalde VKO for VOK... tosse.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#35 hey now 18 år siden

Stemmer Radikale, as usual. Håber virkelig Pia og hendes fremmedhadske politik får en over nakken når stemmerne er gjort op. Nyhederne i går aftes havde et indslag om DF´s skadelige effekt på dansk udenrigshandel, meget interessant faktsik..

Godt Valg
Godspeed into the Mainstream
Gravatar

#36 rendesten 18 år siden

Min stemme røg sgu til enhedslisten. Egentlig mest af taktiske årsager. I meningsmålingerne ser det ud til de lige ligger på kanten af 2,0% og det er 4 mandater jeg gerne vil hjælpe "den røde blok" med at få. Ellers havde min stemme gået til SF.
#33 det lyder som om du er enig i de forhold vi behandler vores asylansøgere (selv læger siger det er mentaltskadeligt for børnene) og den fine plads vi fik i integrationsrapporten omhandlende EU-lande. Folk med andre baggrunde end DANSK, er også mennesker - behandl dem derefter.
Gravatar

#37 MuManden 18 år siden

Jeg stemte Venstre.
Syntes de har gjort det ganske godt i de sidste mange år, selv om der jo selvfølgelig er nogen ting man er uenige med dem i, så var der ikke så megen tvivl. Syntes vi har det bedre idag end vi havde det i 80erne og 90erne, så det vil jeg gerne have at det fortsætter med.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#38 davenport 18 år siden

#rendesten - Det handler ikke om at behandle udlændinge som mennesker, eller danskere som mennesker, eller nogen som helst andre som mennesker.
Jeg er i mod den store gruppe af udlændinge, der ikke vil være en del af Danmark, og udøver deres overgreb på kvinder og danskere.
IMO er det sku i første omgang vores land og love, og dem må de sku bare rette sig efter, eller tage hjem, hvor der hersker de forhold, der åbenbart er så meget bedre end her.
Og så er jeg i mod den muslimske religion som helhed, men bare folk udøver deres trosretninger hjemme, og vi ikke skal financere moskeer osv. (Vi har stadig religionsfrihed, og fred med det!)
Men hvis der fx. var tørklædeforbud, så må de indrette sig. Det er DK, ikke Iran det her.
Alt i alt er jeg for et genkendeligt Danmark, ikke et multikulturelt smeltedige, hvor det hele er farver og ballade.
Vi må holde på vores værdier, de er vigtige og gode.
Med det sagt, så må du ikke misforstå, at jeg intet har i mod den arbejdende del af indvandrene, der ønsker at integrere sig, og opfylde de krav der er i det samfund de har ønsket at rejse til.

Krydset er nu sat i en næsten tom Bjerthal.
Gravatar

#39 rendesten 18 år siden

"37"
"vi" som i "jeg" som i "mig og mine nærmeste"?
tsk.. kig nu ud over din egen næsetip..
Gravatar

#40 davenport 18 år siden

Så vi skal bare lade de rodløse unge 2. gér ødelægge løs, og acceptere at det er sådan.
Det kan da ikke være i din interesse, at du måske bliver smadret på en bytur uden nogen grund, eller der er dele af din by du ikke kan gå i, fordi du ikke er velkommen??
Jeg fatter ikke den der la-la holdning, som jeg ser som ligegyldighed med vores samfund.

Skriv ny kommentar: