Gravatar

#11 The Insider 21 år siden

#10, det er et storstilet ord som får tomme og kedelige udgivelser til at lyde hotte og flotte :-)
War. War never changes.
Gravatar

#12 pulse83 21 år siden

Er der ikke andre der ejer "Panic Room" 3-disc - Special Edition Kode 2 ?? Jeg overvejer nemlig stærkt at købe den, men hvis der ikke er kommentarspor på, ryger den da ud af mine overvejelser. Finchers kommentarspor er geniale.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#13 El vez 21 år siden

Hvorfor køber du så ikke R1 ?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#14 filmz-principia 21 år siden

#12: Jeg ejer Panic Room 3-disc R2, og jeg kan bekræfte at der IKKE er nogen kommentarspor at finde på den. Coveret siger også at der skulle være seks trailere på den første disc, hvor der kun er en teaser trailer for selve filmen. Jeg blev noget skuffet, men det er dog til at leve med.
Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List)
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
Gravatar

#15 pulse83 21 år siden

#13 Fordi at R1's billede kvalitet generelt er dårligere pga. NTSC...specielt når du smider det op på et lærred. Derudover er der heller ikke danske undertekster. Det kan jeg sagtens leve med, men det kan alle der ser film hos mig ikke. :)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#16 pulse83 21 år siden

#14 Tak for svaret. Hvor amatøragtigt af udgiveren.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#17 ks 21 år siden

Skulle NTSC være dårlige billedkvalitet end PAL generelt da? Den har jeg sgu ikke hørt før..
Gravatar

#18 The Insider 21 år siden

NTSC har lavere opløsning. Det betyder dog nødvendigvis ikke, at billedet er "dårligere kvalitet". Har da set en del NTSC transfers som slog de tilsvarende PAL transfers til plukfisk.
War. War never changes.
Gravatar

#19 ks 21 år siden

Netop, jeg har da også hørt ofte at NTSC har et meget klarere billede end PAL har, og i de fleste tilfælde er de jo faktisk fuldstændig identiske.
Gravatar

#20 pulse83 21 år siden

De NTSC titler jeg har, er blevet rost til skyerne i de anmeldelser jeg har læst, men har skuffet mig gevaldigt når jeg har projekteret dem op på lærred. På et 28" TV ser de dog ganske fine ud.
Excuse me, Flo!

Skriv ny kommentar: