Gravatar

#1 Tylerdurden 21 år siden

Jeg købte "Panic Room" 3-disc - Special Edition Kode 2, i Axelmusic i lørdags og glædede mig til at se den. Selve filmen var der ikke nogwt galt med, men, men, men... Ekstra matrialet var ikke det samme, som der stod på bagsiden af coveret. Der manglede kommentar sporene fra instruktør og skuespillere.
Jeg ville bare lige gøre opmærksom på dette, så der ikke er nogen andre der brænder nallerne.
Dette gælder sikkert ikke kun axelmusic, men der var bare der jeg købte den.

Er der nogen af jer der har købt filmen og i så fald, var der noget ivejen med jeres?
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#2 filmz-no015 21 år siden

Kan du ikke klage over det i axel music og eventuelt få dine penge tilbage, eller et tilgode bevis. Du burde da i hvert fald kunne få, når bagsiden af coverets information om filmen, ikke stemmer overens med det der er på selve disken.
Gravatar

#3 gi-jones 21 år siden

Det lyder ret grimt. Har da selv overvejet at købe den. Er der ikke andre der har erfaringer med det? Hvordan ser det ud med R1???
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 El vez 21 år siden

R1 er bare lækker :)

Jeg har faktisk ikke tjekket lige det kommentarspor, men jeg kunne forestille mig det var blevet rettet på dvdcompare, hvis det ikke eksisterede, eftersom den har været ude i et stykke tid nu på R1.

Jeg kan prøve at kigge efter når jeg kommer hjem fra work.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 The Insider 21 år siden

Jeg har hørt hele Finchers spor, og det er - ligesom de tidligere af slagsen - ganske glimrende.
War. War never changes.
Gravatar

#6 Hasselguff 21 år siden

Fincher styrer verden - og så laver han også nogle af de bedste commentary tracks overhovedet! :)

Sporet med forfatterne er også rigtigt godt - herligt uformelt. Det kan kun anbefales at købe udgaven med alt liret i...
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#7 El vez 21 år siden

Ja jeg har kigget og lyttet efter på min R1 nu, der er tre kommentarspor:
1. Cast commentaries, med Jodie Foster, Dwight Yoakam og Forest Whitaker.
2. Director's Commentaries, med David Fincher.
3. Writer's Commentaries, med David Koepp og William Goldman.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#8 Tylerdurden 21 år siden

#2 Har fået pengene tilbage, men de sagde at hvis man ville klage over indholdet skulle man gøre det direkte hos Universal Pictures i Danmark. Men så langt er jeg ikke nået endnu...
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#9 davenport 21 år siden

Jeg har kun Superbit udgaven, men den er også klasse..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 LaPPe 21 år siden

Superbit?
Hvad er det for en størrelse???

Skriv ny kommentar: