Iflg. CNN har der været nogle store regnstorme i forbindelse med Pave Johannes Paul II´s død. Iflg. den katolske tro er den første lørdag i måneden speciel og vi er desuden midt i Påsken.
Ja, der er måske noget mellem himmel og jord. Det er nok den første pavedød for mange af os. Lad os håbe, at den næste pave, vil være mere åben for spørgsmål om f.eks prevention osv.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Han gjorde det godt, men synes han blev ved for længe.. de sidste mange år, har folk ikke kunnet forstå hans mumlen/hvæsen alligevel.
En helt anden ting er, at jeg ikke forstår at så mange folk, "skal" have en religiøs leder at følge.. synes ikke at religion skal spille en så stor rolle i den moderne verden.
Som en anden sagde, håber jeg at den næste pave, er mere "moderne" og kan svare mere åbent på diverse spørgsmål.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#1 davenport 20 år siden
Ja, der er måske noget mellem himmel og jord. Det er nok den første pavedød for mange af os. Lad os håbe, at den næste pave, vil være mere åben for spørgsmål om f.eks prevention osv.
#2 evermind 20 år siden
#3 lassep 20 år siden
#4 DarkLight 20 år siden
Han var fandme også blevet noget sørgelig at kigge på de sidste par år.
#5 gi-jones 20 år siden
#6 dolphinfriendly 20 år siden
#7 filmz-che 20 år siden
Rap sang? det lyder frækt... Du har vel ikke et link??
#8 filmz-herskegut 20 år siden
En helt anden ting er, at jeg ikke forstår at så mange folk, "skal" have en religiøs leder at følge.. synes ikke at religion skal spille en så stor rolle i den moderne verden.
Som en anden sagde, håber jeg at den næste pave, er mere "moderne" og kan svare mere åbent på diverse spørgsmål.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#9 Slettet Bruger [3410808473] 20 år siden
Tvivler på det sker; en af topkandidaterne er 77 år... Og så godt som alle kandidaterne er omkring 70 år eller højere...
#10 Kalle Ferm 20 år siden