Gravatar

#1 davenport 20 år siden

Iflg. CNN har der været nogle store regnstorme i forbindelse med Pave Johannes Paul II´s død. Iflg. den katolske tro er den første lørdag i måneden speciel og vi er desuden midt i Påsken.

Ja, der er måske noget mellem himmel og jord. Det er nok den første pavedød for mange af os. Lad os håbe, at den næste pave, vil være mere åben for spørgsmål om f.eks prevention osv.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 evermind 20 år siden

Pas nu på, at Darklight ikke kommer efter dig. Han er ikkeså åben over for spørgsmål om f.eks. ikke filmrelaterede emner osv. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3 lassep 20 år siden

Håber han har det bedre der hvor han er kommet hen end han havde det den sidste tid på vores jord.
Gravatar

#4 DarkLight 20 år siden

Paven er død, Paven længe leve!
Han var fandme også blevet noget sørgelig at kigge på de sidste par år.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 gi-jones 20 år siden

#4: Paven har sgu levet længe.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 dolphinfriendly 20 år siden

Jeg vil altid huske hans rap sang...R.I.P.

Gravatar

#7 filmz-che 20 år siden

Rap sang? det lyder frækt... Du har vel ikke et link??

This is an ex-parrot
Gravatar

#8 filmz-herskegut 20 år siden

Han gjorde det godt, men synes han blev ved for længe.. de sidste mange år, har folk ikke kunnet forstå hans mumlen/hvæsen alligevel.

En helt anden ting er, at jeg ikke forstår at så mange folk, "skal" have en religiøs leder at følge.. synes ikke at religion skal spille en så stor rolle i den moderne verden.

Som en anden sagde, håber jeg at den næste pave, er mere "moderne" og kan svare mere åbent på diverse spørgsmål.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#9 Slettet Bruger [3410808473] 20 år siden

Som en anden sagde, håber jeg at den næste pave, er mere "moderne" og kan svare mere åbent på diverse spørgsmål.

Tvivler på det sker; en af topkandidaterne er 77 år... Og så godt som alle kandidaterne er omkring 70 år eller højere...
Gravatar

#10 Kalle Ferm 20 år siden

Hvilket jo så også betyder at den samme mand ikke kommer til at sidde der i 40 år.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

Skriv ny kommentar: