Gravatar

#91 filmz-herskegut 21 år siden

Hehe, hvis du siger at den er saa daarlig, at den ikke er god - begynder jeg at komme lidt i tvivl, om den er vaerd at bruge sine penge paa.. plottet lyder ellers til at vaere saa langt ude, at den faktisk kunne vaere underholdende.

Tak for advarslen, jeg gaar i en bue uden om den film i fremtiden ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#92 filmz-yoshimura 21 år siden

Og dog ...:

Holy cow! A big rush of madness just was slapped right into my face. Ouch. After viewing such classics as THE FINE ART and THE SCARE GAME, I knew Stanze had plenty of talent....just waiting to unleash it upon this unexpecting little world of ours. Then, when I saw SAVAGE HARVEST(which I loved), I just knew something big would be coming up next. And now there is the masterpiece, ICE FROM THE SUN, to add to his resume. To sum it up(instead of writing 2 pages on it, which would be easy), let's just say that almost everything here is excellent. Sound job(although sometimes the dialogue is hard to hear), acting(exceeded my expectations), camera work(over-the-top!), editing(dizzying, to say the least), and music(riveting). The soundtrack ROCKS! And that super-8 look - wow! That's a tough format to take on, but they blew me away. This may have looked like it was shot in the 70's, but the graininess and darkness adds to the terror within. This is the TEXAS CHAINSAW MASSACRE for the 90's! Partially a re-working of SAVAGE HARVEST....which also dealt with 6 victims - as was also the case with THE SCARE GAME, I think. These people outdo themselves every time. I'm anxious to see what's next and meanwhile, study this film over and over to learn the technique. It is mind-boggling what these guys have done. A lot of work...a lot of dedication. Very cool film - do NOT miss this one. D.J. Vivona plays again another great villain, as well. Oh, and somebody with a million bucks....send it to Stanze now and let him do something big over there in St. Louie!!! ICE FROM THE SUN 2, anybody?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#93 Captain Vallo 21 år siden

Jeg har også et par stykker, alle pudsigt nok sequels, som jeg ikke er overvældende stolt af...
Mimic 2
Slap Shot 2
The Hitcher 2
(2 ud af 3 var gaver - Mimic 2 var bare billig)
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#94 Scherlund 21 år siden

Så sidder man her og godter sig over at man ikke har nogen pinligheder i sin samling, indtil man kommer i tanke om den udgivelse, som man har gemt bag alle de andre.

Kung Fu Wars: 4 Film 2 skiver og ja, det er flipper skiver. De er alle i foolscreen, med engelsk dub og 2.0 Mpeg lyd. billedet ligner en dårlig VHS kopi.
De 4 film er:
The Crippled Master
Ninja Turf
The Deadly Kick
The Fists of Bruce Lee

Jeg har flere gange prøvet at komme af med den, men ingen vil have den.
Gravatar

#95 Herrguth 21 år siden

Jeg kan bryste mig af både at eje Crossroads og Glitter!

Jeg har købt dem sammen med en anden den gang jeg boede på kollegie. Vi har grinet meget over dem...
Men nu står de så i min samling.

Jeg tror Glitter er den sjoveste af de to film. Mariah Carey har det samme ansigt hele tiden, lige meget om hun er ked eller glad eller sur eller fornærmet.

Men råder dog stadig ikke bod på at jeg ejer de 2 film...
Gravatar

#96 Patriarch 21 år siden

Herrguth har hermed vundet
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#97 elwood 21 år siden

#95 bruger hun mon Botox hehe

men ja Herrguth du har føringen indtil videre.
hvis det da er crossroads anno 2002

for hvis det er anno 1986 så er det en ok slap af film med dejlig blues, og noget sygt guitar til slut hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#98 El Capitan 21 år siden

Hehe... Griner film i har..

Selv har jeg Weekend Med Bernie... Tak skæbne.. Har oven i købet selv købt den...
Gravatar

#99 aknot 21 år siden

Jeg slutter mig til #96 og #97

herrguth ligger nummer 1.
og bliver rimelige svær at slå af pinden

ikke engang min BlueBerry (som der stadig ikke er nogle der vil kendes ved at have sat i min filmsamling) kan slå den.

TILYKKE!!
Gravatar

#100 davenport 21 år siden

Min kæreste har The Gift!

Det bør man ikke..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: