Gravatar

#81 JannikAnd 21 år siden

Det mest forfærdelige er, at jeg kan rette på dig mht. Celine Dion... - Det er Lee Ann Rimes, der synger til sidst...

FUCK!!!

#82 21 år siden

#79: Hun er i hvert fald en Celine Dion-klon.

Men ifølge IMDb tager du fejl, hvis det er den samme sang de nævner der:

" LeAnn Rhimes was the original singer for the song "How Do I Live". She filmed the music video for it, which is why the video is set in an airport. However, Jerry Bruckheimer decided at the last minute to have Trisha Yearwood to sing the song."

Gravatar

#83 JannikAnd 21 år siden

Hmm... Mærkeligt... Var helt overbevist om, at jeg havde ret, men hvad fanden så lærte jeg også noget i dag, og så var det vel heller ikke så pinligt alligevel?

#84 21 år siden

#83: Manglende viden om C.D.-kloner kan du roligt være stolt af.

#85 21 år siden

#80: Nix, har ikke været så uhedig...

Den lyder da ellers meget god iflg. IMDb:

"An alternate reality encased in ice, a woman who is turned into a dimension-hopping assassin, and a wizard's apprentice who is so evil he is a common enemy to the angels in heaven and the devils in hell."

Øhh...
Gravatar

#86 nakalay 21 år siden

#85 Tro mig når jeg siger, at den er 1000 gange dårligere end, hvad du end forestiller dig. Første gang jeg så den, nåede jeg end ikke igennem prologen før, jeg sov som et kid. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#87 filmz-herskegut 21 år siden

Hvad skal du have for den ? :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#88 nakalay 21 år siden

#87 Jeg har skam tænkt mig at beholde den (med mindre du vil betale overpris), det er jo en essentiel del af samlingen. ;D
Gravatar

#89 filmz-herskegut 21 år siden

Hahaha ;) okey, saa maa jeg paa udkig efter den, den lyder til at vaere en af de mere underholdende film
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#90 nakalay 21 år siden

#89 Jeg er stor B-filmfan, og selv Schnaas-film kan jeg li' (generelt), men Ice From the Sun er bare ikke god på nogen måder. Dårligt plot fuldbyrdet af amatørskuespillere for penge man skulle tro var mindre end dit frokostbudget - jeg lover dig for, at den kommer til at samle støv efter første kig med mindre, du er forstyrret.
Jeg købte vist filmen hos DVD Pacific i sin tid, men de har den umiddelbart ikke længere. Den kan dog købes hos store4dvd.com, en forhandler jeg ikke kender til.

PS: Den er ikke så dårlig, at den er god. Brug hellere dine penge på noget andet.

Skriv ny kommentar: