Nej nej nej.. Jeg er da gået helt forkert her.. Top Gun over listen af pinligheder i sin samling.. :| Der gik jeg i stå.. Tænk at nogen kan finde på at poste det indlæg. *Host* bruce *Host* ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#31 Hvis jeg ser den med "kitsch in mind" og for at mindes klichéer og dårligt skuespil, så holder den :)
Købte den mest pga. lyd og billed i den nye version og fordi jeg måske ville synes den var fed efter 15 års "fravær". Men kan ikke sige det var en nydelse at gense den. Nogle gange skal man huske sine minder i lyserødt. Dette var een af de gange :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det må være Hercules in New York for mit vedkommende. Men Arnolds gyffer retfærdiggør den vel...? Hehe, den er i hvert fald en sikker vinder, hver gang der skal smides en drukfilm på! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Hvad er der ikke at forstå? En actionfilm på 2,5 timer, som ikke fanger min interesse, må vel være for lang..? En af kriterierne er, at filmen lever på Depps komedie - ja, karakteren generelt - men jeg griner ikke af hans mimik og replikker. Synes, han er fremragende i stort set alt - bare ikke denne...
#31 Bony 21 år siden
Der gik jeg i stå.. Tænk at nogen kan finde på at poste det indlæg. *Host* bruce *Host* ;-)
#32 filmz-Bruce 21 år siden
Købte den mest pga. lyd og billed i den nye version og fordi jeg måske ville synes den var fed efter 15 års "fravær". Men kan ikke sige det var en nydelse at gense den. Nogle gange skal man huske sine minder i lyserødt. Dette var een af de gange :)
#33 JannikAnd 21 år siden
#34 21 år siden
Enemy AT The Gates og Top Gun er da totalt fede film!
#35 Lady Arwen 21 år siden
#36 chronaden 21 år siden
hva snakker du om :D?!!? sq da en af perlerne i min samling, alt for herlig film
#37 evermind 21 år siden
#38 JannikAnd 21 år siden
Ikke enig. Synes, den er for lang og kedelig, men til gengæld gav jeg kun 30 kr. for den i sin tid...
#39 filmz-Munk 21 år siden
Støtter nu #36 der... fremragende film... kan ikke helt se hvad du mener med at den er for lang og kedelig
- Steve Carell
#40 JannikAnd 21 år siden