Op med hovedet rupert giles, det er ikke en skam at kunne lide en "dårlig" film (den står da i det mindste ikke på din favorit liste). Er på din side ang. Wild Things.
Har en del hehe :) Gladiator Cup, Spifrt mm.. Gladiator var den jeg købte første gang jeg købte dvd afspilleren, den kostede en 20, så hvorfor ikke? Spider, tja havde hørt fra mange, om hvor god den var osv. Men fuck en gang lort, orkede ikke at se mere efter en halv time.
PS. Er filmz.dk gået i stå med konkurrencerne, de De Frygtløse - The Muuhvie har ikke fået en vinder endnu, og det er snart 3 dage siden, at den stoppede
#18 Næææh, det ser såmænd ud til, at vi er født i samme årti, omend du er et par år yngre end mig (alderdomshjemmet skriger forude).
Og det var ikke mig, der begyndte med at snakke om gyffer. Men sweather puppies var helt min. Og det betyder i øvrigt det samme :-)
#21 Jeg skammer mig egentlig heller ikke over at kunne lide Dude... (Jennifer Garner, en gruppe strudse, hot chicks fra rummet, film-Buffy, Stifler, Data fra Trek, 50 foot woman, svenske bøsser fra rummet... altsammen i samme film!!), men jeg ville bare lige forsvare mig imod mulige angreb. Jeg undervurderede folk herinde, tror jeg. Angrebet udeblev :-)
Hvad angår Wild Things, så er det underholdende trash. Jeg tror jeg hørte den beskrevet som Trash Noir engang. Og det er vist lige i øjet.
-------------------------- That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#21 aknot 21 år siden
Op med hovedet rupert giles, det er ikke en skam at kunne lide en "dårlig" film (den står da i det mindste ikke på din favorit liste). Er på din side ang. Wild Things.
Gyffer = bryster, det hjælper måske lidt :)
#22 nakalay 21 år siden
PS: Må du brænde i helvede.
#23 filmz-sanjo 21 år siden
Gladiator Cup, Spifrt mm.. Gladiator var den jeg købte første gang jeg købte dvd afspilleren, den kostede en 20, så hvorfor ikke?
Spider, tja havde hørt fra mange, om hvor god den var osv. Men fuck en gang lort, orkede ikke at se mere efter en halv time.
PS. Er filmz.dk gået i stå med konkurrencerne, de De Frygtløse - The Muuhvie har ikke fået en vinder endnu, og det er snart 3 dage siden, at den stoppede
#24 filmz-rupert giles 21 år siden
Og det var ikke mig, der begyndte med at snakke om gyffer. Men sweather puppies var helt min. Og det betyder i øvrigt det samme :-)
#21 Jeg skammer mig egentlig heller ikke over at kunne lide Dude... (Jennifer Garner, en gruppe strudse, hot chicks fra rummet, film-Buffy, Stifler, Data fra Trek, 50 foot woman, svenske bøsser fra rummet... altsammen i samme film!!), men jeg ville bare lige forsvare mig imod mulige angreb. Jeg undervurderede folk herinde, tror jeg. Angrebet udeblev :-)
Hvad angår Wild Things, så er det underholdende trash. Jeg tror jeg hørte den beskrevet som Trash Noir engang. Og det er vist lige i øjet.
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#25 chronaden 21 år siden
#26 trekster 21 år siden
#27 Popeye 21 år siden
#28 Bony 21 år siden
#29 Bony 21 år siden
#30 filmz-Bruce 21 år siden