#8 JEG GRINER IKKE!!! Saturday Night Fever er, i mine øjne, en superfilm, som perfekt udstillede disco æraen som den var, tøj, hår, the works og ikke mindst med et af de bedste soundtrack nogensinde. Der har aldrig været bedre discomusik samlet på én skive!
Den bliver guldet på HD!!!
Iøvrigt kommer Streets of Fire på HD om et par måneder! Herlig kult!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ellers kan jeg også huske, da han ville lave mad til Jennifer (er det ikke det, hun hedder ? :D ) - der var jeg helt færdig af grin, da jeg var mindre :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#8 og #11 Saturday Night Fever synes jeg absolut heller ikke der er noget at udsætte på. Det kan godt være at den er blevet parodieret en del, men selve filmen holder 100%.
Forsættelsen er så en lidt anden sag... ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
men ja den scene er også fantastisk, faktisk er Short Circuit filmene perfekte børnefilm selv i dag, de har en let forstålig humor, personerne er meget karikerede bare se på den mener han skal forstille og være fra Indien Nørden, og gode gamle "inspector" Harris, man er ikke i tvivl om hvadf man skal holde med.
Input!.......
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ja, vil give dig helt ret i, at de er rigtige børnefilm når de er bedst ;)
På nær måske når han går badass with a vengeance i 2'eren :D Det er måske ikke så moralsk at lære børn ;) På den anden side er ham Oscar (det føler jeg mig ret sikker på er det rigtige navn :D) jo heller ikke så sød, og er vel egentlig et rimeligt godt billede af en børnelokker, der lokker naive med venlighed ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
# 13 Ifølge Roger Ebert var "Saturday Night Fever" faktisk hans tidligere med-anmelders, Gene Siskel, yndlingsfilm.
Og ja, den holder 100 %. Udover det ydre (stilen, musikken) fortæller den jo en gribende historie om en ung knægt, som om dagen har et dødsygt job i en farvehandler, og kun lever for weekenden, hvor han er kongen på disco-gulvet.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#11 filmz-Bruce 18 år siden
Den bliver guldet på HD!!!
Iøvrigt kommer Streets of Fire på HD om et par måneder! Herlig kult!!!
#12 HonoDelLoce 18 år siden
Arh ja, den scene er faktisk rigtig fin ja :)
Ellers kan jeg også huske, da han ville lave mad til Jennifer (er det ikke det, hun hedder ? :D ) - der var jeg helt færdig af grin, da jeg var mindre :D
#13 Benway 18 år siden
Forsættelsen er så en lidt anden sag... ;)
#14 elwood 18 år siden
men ja den scene er også fantastisk, faktisk er Short Circuit filmene perfekte børnefilm selv i dag, de har en let forstålig humor, personerne er meget karikerede bare se på den mener han skal forstille og være fra Indien Nørden, og gode gamle "inspector" Harris, man er ikke i tvivl om hvadf man skal holde med.
Input!.......
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 HonoDelLoce 18 år siden
Ja, vil give dig helt ret i, at de er rigtige børnefilm når de er bedst ;)
På nær måske når han går badass with a vengeance i 2'eren :D Det er måske ikke så moralsk at lære børn ;) På den anden side er ham Oscar (det føler jeg mig ret sikker på er det rigtige navn :D) jo heller ikke så sød, og er vel egentlig et rimeligt godt billede af en børnelokker, der lokker naive med venlighed ;)
#16 chandler75 18 år siden
Og ja, den holder 100 %. Udover det ydre (stilen, musikken) fortæller den jo en gribende historie om en ung knægt, som om dagen har et dødsygt job i en farvehandler, og kun lever for weekenden, hvor han er kongen på disco-gulvet.
#17 filmz-Bruce 18 år siden
Urgh!
#18 chandler75 18 år siden
#19 filmz-Bruce 18 år siden
Tror jeg så den film 8 gange på 2 uger i ABCinema da den kom frem :)
#20 Benway 18 år siden