Gravatar

#1 Skeloboy 18 år siden

I kender det...i ahr en film i godt kan lide, men vennerne griner af ad dig, hvis du siger det højt...

Jeg er ikke flov over at indrømme, at Top Gun er en god film...
Gravatar

#2 Benway 18 år siden

"Split Second" med Rutgar Hauer.

Jeg kan godt selv se den er gal: Plottet er rodet og selvmodsigende. Skurken er et meget dårlig udført gummimonster. Replikkerne er ret platte. Skuespillet er af stærk variabel kvalitet og slutningen er temmelig utilfredsstillende... Men jeg elsker den alligevel. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3 filmz-CAADK 18 år siden

Wes Cravens "Cursed". Alle hadede den og kalte den dårligste varulvefilm ever. Men jeg syntes den er fed, måske fordi jeg er en sucker for teen-gysere.

"The man with the Golden Gun". Regnet som en af de dårligste Bond film, men den er da fed og Christopher Lee er da en af de fedeste villans ever.
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#4 stefsims 18 år siden

"Den 13. kriger" er en af mine (og konens !!!) favoritfilm.

Den film jeg nok har set flest gange er:
Dirty Dancing

Jeg ved ikke hvorfor... Det må være titelsangen...!?
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#5 filmz-maxhh 18 år siden

Jeg har det enormt godt med "The Replacements"... jo, den er plat, vulgær og genbruger mange jokes fra andre film, men damn, jeg er solgt hver gang...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#6 HonoDelLoce 18 år siden

Jeg har en eller anden ting for Van Damme-film.. Jeg kan ikke gøre for det.. Jeg elsker simpelthen bare hans gebrokne engelsk, hans kantede skuespil og hans hovedhøje cirkelspark.. Og jeg mener ikke engang lide dem sådan, at jeg sidder og griner af dem.. Næh, jeg ynder tit og ofte, hvis jeg er alene og keder mig (og tro det eller ej, den situation opstår oftere end normalen) at sætte en gammel Van Damme-flick på og sidde og stirre dem :D

Og også Jackie Chan film :D Især Rumble In Bronx, aner ikke hvorfor :D Den tiltaler mig bare :)

Ssh - ikk sig det til nogen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 elwood 18 år siden

Commando, damm den Jepp kan trille langt hehe.

Hackers, jeg ved ike hvad det er udover Angelina der får mig til at vende tilbage.

Og så er jeg nok den eneste der vil nævne den her men Mission Julegave jeg synes den er meget sjov at grinne af, Arnold gør lidt grin med sig selv.

Plus replikken "where is your christmas spirit", før han går amok hehe, jeg kommer i godt humør af den af en eller anden grund, selv om jeg ved det er en bad bad film.

Short Circuit, er vild med Number 5.

Batman 1966, jeg er vild med hele opbygningen den er så overdrevet og batman har altid en bat ting til at hjælpe ham.

22 Batord, så vidt jeg fik talt engang da jeg så den klokken sent om natten: Batman, Batmobil, Batsetting, Sharkbatspray, (never leave home without it hehe) Batcave, Batcamera, Batboat, Batbelts, Og self. Batarang, Batscanner, Batsignal, Batbait(jokeren siger det), Batrope, Super blinding Batballs, Batgas, Batwake, Batbike, Batradio, Batcharge, Batspeed, og Batstraps.

og skurkene er uhh så farlige hehe, man kan se en stor ændring bad guys fra dengang og så idag.

og sidst Super Troopers hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 lasse78 18 år siden

Det er da forholdsvis fede film i alle nævner :) syntes jeg i hvert tilfælde ;)

Staying Alive og Saterday Night Fever med selveste Travolta. Damn that disco dancing.
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#9 HonoDelLoce 18 år siden

Nej, jeg tilstår faktisk gerne - jeg har også et eller andet med Mission Julegave.. :D JAMIE! :D

Og faktisk også Short Circuit.. Især 2'eren - men tror nu bare, at jeg kan lide den bedst fordi det var den, jeg havde på vhs som barn :D Nu har jeg så kun 1'eren på dvd, den lokale stereo studio kan ikke få 2'eren hjem :( Jeg vil have en guld johnny!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10 elwood 18 år siden

#9 scenen med Bøllens fine bil i 1'eren bliver jeg aldrig træt af, det er sådan en rigtig god joke, som børn straks fanger, og jeg synes stadig den er sjov efter gentagene gensyn.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: