Har en svaghed overfor Eliza Duschu og så er cheerleader koreografien underligt facsinerende at se på, hehe. Ud over det er den egentlig ganske hyggelig og i et par scener sågar rigtig morsom.
Showdown In Little Tokyo :
Ufattelig overpompøs machogejl med latterlige replikker galore og to helte så useriøse at man ikke fatter, at de ikke for længst er blevet fyret. Men det er så også filmens force. Klassisk kult med Dolph Lundgren og Brandon Lee.
Black Samurai :
Nok den ynkeligste produktion jeg har set inden for blaxploitation genren, med en klippestil og fotografering så bizart rodet, at men ikke kan gøre andet end at le. Desuden bringer Jim Kellys "kung-fu" style latterkramper frem hos mig. Det går så langsomt og er så pinligt koreograferet, at man tror det er løgn. Og så har Kelly en mystisk måde at slås på, hvor han har det med at træde modstanderen i skridtet i hver eneste kampscene. Historien syntes at være skrevet på bagsiden af en tændstiksæske og skuespillet er gennemgående patetisk ringe. Alligevel elsker jeg sgu den film. Hvis man sku' få lyst til at se den, kan man glæde sig til en funky "Charlies Angels"/"James Bond" lookalike titelsekvens :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Spice Girls The Movie... fantastisk underholdende, kan huske jeg sprang en forelæsning over for at se den i biografen, og har derefter købt den på VHS! (til en 20'er).
Synes egentligt ikke, at der er så mange "pinlige" film blandt mine favoritter, måske skulle det lige være Airplane og The Cannonball Run. Men dem ser jeg heller ikke som værende rigtig pinlige.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#31 MadMartigan 18 år siden
#32 Bohemian 18 år siden
The marine (John Cena)
PWA film:
Resident Evil
Soldier
Event Horizon
Alien vs Predator
Commando (Scwarzenegger!!!!)
The Rundown ( THE ROCK!!)
#33 NightHawk 18 år siden
Har en svaghed overfor Eliza Duschu og så er cheerleader koreografien underligt facsinerende at se på, hehe. Ud over det er den egentlig ganske hyggelig og i et par scener sågar rigtig morsom.
Showdown In Little Tokyo :
Ufattelig overpompøs machogejl med latterlige replikker galore og to helte så useriøse at man ikke fatter, at de ikke for længst er blevet fyret. Men det er så også filmens force. Klassisk kult med Dolph Lundgren og Brandon Lee.
Black Samurai :
Nok den ynkeligste produktion jeg har set inden for blaxploitation genren, med en klippestil og fotografering så bizart rodet, at men ikke kan gøre andet end at le. Desuden bringer Jim Kellys "kung-fu" style latterkramper frem hos mig. Det går så langsomt og er så pinligt koreograferet, at man tror det er løgn. Og så har Kelly en mystisk måde at slås på, hvor han har det med at træde modstanderen i skridtet i hver eneste kampscene. Historien syntes at være skrevet på bagsiden af en tændstiksæske og skuespillet er gennemgående patetisk ringe. Alligevel elsker jeg sgu den film. Hvis man sku' få lyst til at se den, kan man glæde sig til en funky "Charlies Angels"/"James Bond" lookalike titelsekvens :D
#34 myggen 18 år siden
#35 Herrguth 18 år siden
The Craft - eller "Den Onde Cirkel". Jeg synes den film er solid, god underholdning. Og jeg elsker Fairuza Balks overspil i den film.
#36 dyg 18 år siden
#37 tiany 18 år siden
#38 filmz-Narniabæver 18 år siden
#39 chronaden 18 år siden
Resident Evil
Event Horizon
de 2 er sq da ikke pinlige film, de begge herlige!
#40 Guts 18 år siden
Jeg kunne finde mere pinlige film du har beskrevet som værende gode, såsom diverse Barbie film!